Bestaat er ook Vissers humor?, vertel eens?

Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

20-12-2004 13:07

Michel Tsja,

Lezen genoeg mensen dit board. Laat zeggen dat 75 % van de mensen snappen dat dit "humor" is.
Die andere 25% dus niet. Met alle gevolgen van dien.....

Ik bedoel, met dit medium moet je wel oppassen wat je zegt, daar het echt wel in de praktijk gedaan kan worden... omdat men het verkeerd opvat, en omdat het hier tenslotte staat!

Dit is nog altijd een giga bron van informatie voor velen (waaronder mijzelf) ... en mensen kunnen bepaalde info te letterlijk opvatten!!

Graag hieraan denken als je zulke onzin plaatst.

Groeten,
Frank

PS.. noem me nou geen moraalridder..... Dat ben ik niet, en dat wil ik niet zijn. Ik wil alleen dat sommige dingen verkomen wordt. Dan maar een moraalridderig antwoord hierneer posten. Zal mn reet roesten!
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

20-12-2004 13:32

Moraalridder! :-?
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-12-2004 14:49

Hey Frank,

dus als ik het goed begrijp zijn er nu mensen op dit board die volgens jou hun eigen vismaten gaan beroven van hun gevangen karpers ?

WAUW :-? :-? :-?

rare jongens die mensen :o
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

20-12-2004 15:56

Michel,

Idd dat bedoeld Frank, weliswaar niet zo zeer de activere leden maar wat dacht je van alle gasten die hier ff gaan zitten lezen?

Zolang er karperspullen gejat worden, er "karpervissers" zijn die er een zooitje van maken langs de waterkant ..... zal er ook wel een onverlaat tussen zitten die hier zijn/haar "voordeel" mee doet.

Groet Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
tim vd veen
Berichten: 895
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: Deventer

20-12-2004 15:58

ey open hier even een topic over en discusieer daar verder....ik lees dit topic om lol te hebben en om om verhalen te lachen...
en aart,
je kunt zulke reacties verwachten in een topic als dit, ik vind dus ook niet dat je hier te zwaar aan moet gaan tillen. :-?

-edit-
ik snap niet dat jullie de cynische ondertoon niet begrijpen...tis tog heerlijk om de spot te drijven met dieven en ander gespuis... :wink:
Groet'n,
Tim
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

20-12-2004 16:55

dus iemand die zoiets doet is een VISMATENNAAIER

ik zie er nog steeds humor in,sorry hoor :lol:

mzls

michel
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

20-12-2004 19:46

zucht :( .....en het had zo leuk kunnen zijn deze topic :-?

HB
Gebruikersavatar
bart van bezouw
Berichten: 2161
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00
Locatie: groningen
Contacteer:

20-12-2004 20:35

TJA :P :P :P :P

En dat van die "run"..... Marijn :P :P

er zijn mensen die daar slechte ervaringen mee hebben :-? :-? :-?

Bart
Gebruikersavatar
caspar hendriks
Berichten: 151
Lid geworden op: 30-04-2003 02:00
Locatie: Rotterdam

21-12-2004 12:49

Frank....... moraalridder :P
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

13-01-2005 19:50

wel een leuke....

Een herder hoedt zijn kudde schapen op een veld ver en verlaten als hij een blinkend nieuwe BMW 645 cabrio in een stofwolk ziet naderen. De bestuurder, een man elegant gekleed in een pak van Versace, schoenen Van Gucci, een bril van Ray Ban en een stropdas van Yves Sain-Laurent, stopt en leunt uit het raam. "Als ik jou precies vertel hoeveel schapen jij hebt, krijg ik er dan eentje van je?", vraagt hij aan de herder.

De herder kijkt de yup aan en zegt: "Ok, waarom niet".De yup trekt onmiddellijk zijn laptop van Dell op schoot en verbindt deze via bluetooth met zijn mobieltje van KPN. Hij maakt een gprs verbinding met internet, surft naar een website van NASA en selecteert een navigatie systeem om zijn exacte positie te bepalen. Hij stuurt vervolgens de data naar een andere satelliet van NASA, die het hele gebied scant en hem een ultra scherpe foto stuurt. De yup opent Adobe Photoshop en stuurt de foto naar een laboratorium in Hamburg dat hem na enkele seconden een E-mail stuurt op zijn Palm Pilot met de bevestiging dat de foto is bewerkt en opgeslagen. Via een ODBC connectie maakt hij verbinding met een MS-SQL database en in een sheet van Excel met honderden ingewikkelde formules laadt hij alle data via de E-mail van zijn Blackberry. Na enkele minuten genereert het programma een antwoord van 150 pagina's in kleur en de yup drukt deze af op zijn mini HP laserjet.

Hij kijkt de herder aan en zegt: "je hebt exact 1586 schapen". "Dat klopt", zegt de herder, "je mag dus een schaap uitzoeken". De yup stapt uit, zoekt een dier uit en doet hem in zijn achterbak.
Dan zegt de herder: "He, als ik jouw beroep raad, geef je dan mijn dier terug?" De yup denkt even na en zegt: "Ok, waarom niet". De herder zegt: "je bent een manager".
"Ongelooflijk", zegt de yup, "hoe weet je dat".
"Dat is niet zo moeilijk", zegt de herder, "je verschijnt terwijl niemand daarom gevraagd heeft, je stelt een vraag waar niemand op zit te wachten en je wilt betaald worden voor het antwoord, terwijl ik dat antwoord al weet.
Bovendien begrijp je geen flikker van mijn werk.
Dus geef me mijn hond terug"!

:wink: :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Marcel Brauer
Berichten: 392
Lid geworden op: 03-07-2004 16:46
Locatie: Venray

13-01-2005 20:01

:D :lol:
Gebruikersavatar
robert grootenboer
Berichten: 622
Lid geworden op: 11-10-2003 02:00
Locatie: Willemstad

13-01-2005 20:04

Vertel ik maar eens ook een grapje... weet alleeen niet zeker of die als is verteld. ( is wel een droge hoor)

Er zwemmen 2 vissen in het water.. zegt de een tegen de ander mag ik in het midden zwemmen :lol:

mvg,

robert.
Als julie me missen ben ik op het mooiste water van nederland aan het visse!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tom Noord
Berichten: 72
Lid geworden op: 18-04-2004 19:53
Locatie: Zwolle

13-01-2005 20:57

Hey

Hier ook een "grapje"

Laatst was ik zo met de brommer bezig, wilde ik de benzine eruit halen.
Ik een bakje opgezocht eronder gezet en het benzinekraantje opgedaan. Was het bakje bijna val komt de hond eraan hij zag het benzine aan voor water en zoop zo alles op. In een keer begint hij te rennen net alsof hij het kwijt wilde ofzo. Toen viel hij opeens neer. Nou wat dacht dat het was??????????????????????????????????????? :oops: :oops:



De benzine was op :wink:

Vang Ze :wink: Thomas
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

13-01-2005 21:33

ook wel een leuke......

Rond sluitingstijd staat een agent bij een café te wachten, om te zien of hij nog wat mensen kan betrappen, die met een slok of twee teveel op achter het stuur willen kruipen.

Op een gegeven moment strompelt er een vent zo blauw als een balletje, strontlazarus de kroeg uit, struikelt over de drempel, schopt de kat nekbrekend de stoep af, zwalkt rond over de parkeerplaats, probeert zijn sleutel op 5 verschillende auto's uit in alle gaatjes, voor hij zijn eigen auto gevonden heeft en is nog zeker 10 minuten bezig om zijn sleutel in de deurslot te proppen.
Alle overige bezopen bezoekers zijn intussen al lang en breed zwalkend vertrokken. Eindelijk lukt het hem om in de auto te komen. Als hij uiteindelijk al startend, hortend en stotend met de auto wil wegrijden, laat de agent de bestuurder zo kwaad als het kan stoppen en laat hem een blaastest ondergaan.
Zelfs na meerdere pogingen en andere batterijen geeft het apparaat nog steeds 0,0 promille aan. De agent vraagt stom verbaasd aan de man hoe dat in hemelsnaam mogelijk is, Waarop de man antwoordt: "Vanavond was ik Bram".

Agent: "Bram??????"
Man: "Bewust Rijdend Afleidings Manoeuvre ....."

:lol: 8) 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

13-01-2005 23:28

Over maaien gesproken:

hier in de viswinkel kwam laatst een vrouw van een jaar of 25 binnen. Moest voor 1 euro maaien hebben voor d'r vriend.
Goed, eerste vraag: grote of kleine. zegt ze "ja, dat weet ik niet, mijn vriend heeft me gestuurd". Dan zullen het wel grote zijn zegt de winkelier. vervolgens vraagt ie of ze mannetjes of vrouwtjes wil. zegt ze "ja dat weet ik toch ook niet, ik zal hem eens opbellen"
Na een lang gesprek waarin duidelijk werd dat er een lichte ruzie begon tussen vrouw en vriend werd er toch maar opgehangen en moest ze mannetjes hebben.
zei de winkel uit en wij ons echt helemaal rot gelachen. :lol: :lol:

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

14-01-2005 04:20

Komt een man s'morgens vroeg bij ons aan de tent, en begint gelijk te
praten over alles en nog wat. Op een gegeven moment vraagt ie aan ons,
wat we in dagelijks leven doen. Dus ik vertel hem het 1 en ander...! Vraag
ik aan hem: "Wat doet u"? Hij zegt: "Ik ben soldaat van God". Ik zeg: Nou,
dan bent u ver van de karzerne verwijderd...!

Tot slot: Eigenlijk schaamde ik me gelijk, voor deze uitspraak. Maar ik was
het gezever van die vent zo zat...! Het had overigens wel resultaat, want
meneer vertrok gelijk "met een blik vol woede" in z'n gezicht! :)

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Patrick Hitija
Berichten: 405
Lid geworden op: 20-03-2004 22:24
Locatie: Holland

15-01-2005 23:27

een flauwe..

Zitten 2 Belgen in de auto voor het stoplicht..
Zegt de een: " Het is groen".

Waarop de ander zegt:" uuuhm,........................................................ een kikker" 8) 8) ..
live the life you love and
love the life you live ..
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

16-01-2005 11:49

Zie er een paar goeie moppen bijstaan...maar het gaat in deze topic natuurlijk wel om specifieke vissershumor he!
(Zoals het maaien verhaal van Luuk bijvoorbeeld...goeie trouwens Luuk!)
gr
Hans
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

26-01-2005 16:48

Als dit niks met vissen te maken heeft weet ik het niet meer.

Begin jaren negentig komt er een ventje van een jaar of zes bij Ajax de poort binnenlopen met een nogal sterk verhaal. Hij beweert nl. dat als hij eens 10 strafschoppen op Van der Sar zou mogen nemen, hij ze er alle 10 in zou schieten. Afijn, Ajax is altijd wel in voor talentjes en geeft het jochie een kans.

Terwijl Van der Sar bijna klaar is met zijn warming up komt het jochie het veld op met een muts op zijn kop, een emmer water in zijn hand en een bal onder zijn arm. De keeper bekijkt alles eens, fronst zijn wenkbrauwen en geeft het jochie een hand, waarna ze besluiten te beginnen.

Het jochie legt de bal op de stip, doet zijn muts af, dompelt deze helemaal onder in de emmer water, zet die muts weer op en neemt een aanloop. Hij schiet de bal strak in het hoekie; Van der Sar kansloos.

Dit tafereel herhaalt zich 9 keer en voordat de 10e wordt genomen neemt bij van der Sar de spanning toe. "Het lukt een prof niet eens om er 10 achter elkaar bij mij in te schieten, dus dit jochie MAG niet slagen in zijn missie", denkt Edwin.

Afijn, het jochie legt de bal weer neer, doopt de muts weer in de emmer met water, zet de muts weer op en neemt zijn laatste aanloop terwijl het water werkelijk langs zijn koppie zeikt.

Van der Sar wordt zeer professioneel in de verkeerde hoek gestuurd, de bal gaat erin en de keeper heeft echt de kolere in........Toch erg nieuwsgierig geworden besluit Van der Sar het ventje naar diens geheim te vragen en zegt: "Hee, vertel mij eens........je was nogal overtuigd van jouw succes en je hebt het nog waargemaakt ook.......wat is nou jouw geheim"?

Het jochie antwoordt: "Nou, dat heb ik van mijn vader geleerd..........die zegt altijd: " Zolang de muts maar goed nat is, gaat ie er altijd in"!
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

26-01-2005 16:53

Grinnik ........

Link met vissen ..... van de Sar probeert de bal uit het net te vissen :lol:
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Wim Verbeek
Berichten: 295
Lid geworden op: 21-09-2004 16:54

26-01-2005 17:10

en nog een link met vissen. of beter gezegd vislucht --> namelijk die muts
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

26-01-2005 17:23

Wim,

Wil jij er aub rekening mee houden dat mijn vrouw hier ook mee leest? :oops:

Visselucht ....... tsk tsk tsk. Wisten jullie trouwens dat echt verse vis eigenlijk niet stinkt?
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
laurens v emmerik

26-01-2005 18:09

benk laatst aan het vissuh snacht met me vrouwtje,vang ik n mooie 30 ponder!nouw,die vis gelijk op de foto,want het was al licht aan het worden en ik moest naar de tandarts,had een afspraak!
al goed..me vrouwtje zou de tent ff bewaken,dan ging ik snel ff naar die kerel toe!maar......eerst ff snel me wijffie likken nog natuurlijk!!!
ik ben dus bezig,vergeet helemaal de tijd en ik denk opeens...KUT,de tandarts!
ik als een gek in de auto en nog ff in de spiegels chekken of er geen haren tussen me tanden zijn blijven zitten....ja,het zou je gebeuren he!
kom ik binne bij de tandarts,die vent over de zeik man,niej gezond meer!
'ja,je bent een half uur te laat,blabla'hier te kort daar te lang..

nou,ga maar liggen daar,ik kom er zo aan zegt die vent....k denk,mij best!
snel nog ff in de speigel kijken of er egt geen haren zijn blijven zitten maar nee,niks te zien!gelukkig denk ik!
na 5 minuten komt de tandarts binnen en zegt gelijk:SOW,IK WEET AL WAAROM JIJ TE LAAT WAS,JIJ HEBT JE WIJF LIGGEN BEFFEN'!!!!

ik zweer het je,ik ging door de grond!!ik vraag:"hoe kun je dat nou in godsnaam weten???

zegt die tandarts:simpel.....dr zit nog stront aan je kin...!
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

13-08-2005 17:28

De manager van een hypermarché vraagt aan een nieuwe verkoper hoeveel klanten
hij heeft gehad die dag. De nieuwe antwoord dat hij slechts één klant heeft gehad op de hele dag. Da's niet veel zegt de
manager, de meeste verkopers hier hebben zo'n 20-30 klanten per dag !
Voor hoeveel heb je eigenlijk verkocht vraagt de manager dan, oh luid
het antwoord, voor 40.783,49 Euro antwoord hij. Zo, wat heb je dan verkocht ?
Nou, ik begon bij een hengel, later kwam er een boot bij, toen
nog een trailer voor de boot, en omdat zijn auto het waarschijnlijk niet
kon trekken ook nog een nieuwe jeep. De manager lacht en zegt ; dus jij
hebt dat allemaal verkocht aan iemand die alleen voor een hengel kwam ?
Nee antwoord de nieuwe verkoper, hij kwam eigenlijk een pakje tampons
kopen voor z'n vrouw en toen zei ik dat hij beter kon gaan vissen omdat
z'n weekend toch niets zou worden.................
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Bas Jansen
Berichten: 335
Lid geworden op: 10-02-2005 12:46
Locatie: Renkum / Wageningen

13-08-2005 18:06

men is er nog steeds niet over uit.... of een vis nou naar kut ruikt of een kut naar vis....?!
Een schone stek, begin bij jezelf!

http://www.eurobilltracker.com/?referer=22507