[b]Waarom is er onder de karpervissers zoveel afgunst.[/b]

Gebruikersavatar
koos kalkman
Berichten: 585
Lid geworden op: 24-05-2004 11:38

02-12-2004 11:14

die onzin zegt veel over de persoon zelf
gewoon even vragen of hij naar de kapper is geweest of dat ie het zelf heeft gedaan.
is meestal dan snel vertrokken.
groetjes koos.
Gebruikersavatar
Dinand Ensink
Berichten: 27
Lid geworden op: 01-12-2004 13:43
Locatie: Enschede
Contacteer:

02-12-2004 11:37

Ja nu blijkt de stelling die ik op het forum heb gezet,toch nog
wel wat vragen en opmerkingen oplevert.
Maar ik ben blij dat de meeste karpervissers toch positief bezig zijn.
Ik zelf vind dat je elkaar juist vaak moeten helpen en voorzien van bepaalde informatie over het karpervissen.
Niemand heeft de wijsheid in pacht!!!
Ik vis zelf al meer als 20 jaar op karper,en zelf heb ik de meeste kneepjes van deze mooie hobby van Henk moes ,Theo Titsing geleerd.
Bij ons kan iedere serieuse karpervisser voor al zijn vragen terecht en vooral de jeugd.
Ps,Ik vis zelf met 2 Tricast stokken 1.3/4 ponds handgemaakt bij de water sportcentrale Genk(gebroeders Sutter) Deze hengels heb ik voor 10 jaar terug 2 de hands gekocht. (bij Aria Hengelo(ov) en ze doen het nog steeds goed.
Aan deze hengels zitten 2 Qantum Zebco bait runners van 10 jaar oud.
Mijn optonics zijn 2 ultimate's van 25 euro stuk.
En de standaard is een zelf gemaakte waar 3 hengels op kunnen.

En ik vang ze ook kijk maar op onze website http://www.carpteamenschede.nl


Groetjes Dinand EnsinK (Carp Team Enschede)
Wie goed doet die goed ontmoet.

Groetjes Carp Team Enschede(http://www.carpteamenschedeforum.nl)
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

02-12-2004 15:28

Marc Schrikkema schreef:Kevin schreef:

Die blikken van anderen (vooral als ik met trots de Bonsai tevoorschijn haal) maken me niet uit

...................................

Ik weet niet wat jij met jouw bonsai bedoeld ..... wil ik het wel weten? :lol: :oops: :lol: :oops: :lol:

(sorry voor off topic).


Dat is mijn korte pookje :lol: Het is eigenlijk een hengel van slechts 6 voet lang die door Fox op de markt is gebracht voor het gebruik in omstandigheden waar je met een langere hengel gewoonweg alleen maar bezig bent met je top in overhangende takken en struiken steken. Verder is hij in de 2,75 lb uitvoering ook nog eens een echte pook (stel dat je hem op een beurs eens ziet, pak hem dan eens vast. En niet schrikken he!) maar desondanks heb ik er toch echt niet 1 losschieter meer mee meegemaakt (kan me zelfs niet eens eentje voor de geest halen geloof ik). Ik gebruik hem zelfs voor het gewonere struinwerk waarvoor je ook met een veel langere hengel weg komt. Perfect dingeTJE.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
jacco noordermeer

02-12-2004 16:02

we willen allemaal mooie verhalen lezen/horen
maar dan wel over water aan de andere kant van nederland

:lol: :lol: