KARPER BEURS TE ENSCHEDE

Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

01-12-2004 11:28

Zover ik weet word er niet een film vertoond van 1 viskamp in frankrijk, maar een powerpoint presentatie begeleid door muziek, van de afgelopen 4(!) viskampen van 2004. Dit met betrekking tot de KSN Jc

Mvg
Stefan
Jan den Boer
Berichten: 33
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: vlaardingen
Contacteer:

01-12-2004 11:30

Gezien de tijdsdruk zal Ashima deze beurs niet opvrolijken het idee om een beurs in het oosten van het land te organiseren is een zeer nobel plan, mischien in de toekomst dat wij daar onze opwachting zullen maken

Jan
jan van kranenburg

01-12-2004 12:13

Hans,

Had er een :D bij moeten zetten.
Natuurlijk is Piet een topper.

Een regionale beurs is ook top.

mvg

Jan
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

01-12-2004 19:05

Jan wat lees ik nu"een kluns"
Gelukkig kan ik heel wat hebben nadat ik gisteravond nog eens de reactie van mezelf had doorgelezen vond ikzelf dat het een beetje bitch-achtig overkwam naar Christian. Daarom heb ik nog eens daarna geprobeerd hem weer op zijn gemak te stellen dat ik het zeker niet zo cruw bedoelde. Inmiddels heb ik al via een pb contact gehad met Christian en we hebben afgesproken dat ik hem op de beurs daar een beetje wegwijs ga maken op het gebied van onderlijnen.
Doordat ik de laatste jaren heel veel heb geschreven in een aantal bladen is het nu eenmaal zo dat ik bekent ben geworden. Daardoor is het nu wel zo dat ik inmiddels een "bekende karpervisser"ben geworden. Als iemand mij dan ook aankondigt vind ik het niet erg als er geschreven wordt Piet Vogel de bekende karpervisser want dat is nu eenmaal zo. Maar als er dan weer staat Piet Vogel de topvisser voel ik mij daar heel ongemakkelijk onder omdat ikzelf vind dat een schrijvende visser echt niet de beste visser hoeft te zijn. Als iemand die mij echt kent nu zou zeggen dat ik een goede karpervisser zou zijn zou ik dat opvatten als een compliment ( zoals Robert Paul Naeff deed in karperwereld 3) maar als iemand mij niet kent en alleen maar een aantal verhalen hebt gelezen vind ik het gewoon too much. Ik kan een heleboel karpervissers die nog nooit een letter op papier hebben gezet maar die ik wel heel hoog heb zitten. Deze onbekende vissers vangen heel grote vissen op inmens grote wateren daar heb ik respect voor.
Maar even terug naar Jan, als iemand vind dat ik iets niet goed doe of gewoon als iemand zegt dat ik een kluns ben moet dat kunnen. Alleen is het dan wel zo dat je het moet kunnen onderbouwen!
Aart Lokhorst
Berichten: 8585
Lid geworden op: 03-01-2002 01:00
Locatie: Dronten

01-12-2004 19:28

Stefan, correctie: van de 8 jeugdviskampen (2003 + 2004).
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

01-12-2004 19:28

Piet ff heel wat anders,wanneer zet je weer eens een sessie op de camera.
Ook al vind je het niet ''zo' leuk dat iemand je een top visser noemt,ik heb van die video(sessie sloterplas)een hele hoop geleerd!Dat was ook mijn eerste video/dvd van 'het karper vissen'.
Toch daarom vind ik het altijd leuk een stukkie van je te lezen in een visblad,zoals de laatse karper!Ik vind je een toffe 'bekende karpervisser'! :D


Greetz Danny Schaltin
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

01-12-2004 19:48

Danny
Leuk te horen dat je wat opgestoken hebt van onze video. Om een nieuwe te maken vind ik moeilijk, na ons zijn er een paar op de markt gekomen die zelfs met mooie onderwater beelden aan de gang zijn geweest. Ondanks dat ik nog steeds vind (opbouwend) dat zowel de video van Ronald als die van Korda toch nog vragen onbeantwoord liet. Om nu in te spelen op die vragen zou ik ook aan de gang moeten gaan met onderwater camera's en dat vind ik naar deze twee andere toe niet correct. Dat zou dan gewoon neerkomen op kopieren en daar hou ik niet van. Zij moeten beiden zelf de kans krijgen om nog een beter product als de vorige neer te zetten en met hun ervaring van de laatste twee zal dat ze dan ook zeker lukken. Toch heb ik wel een paar ideeen om volgend jaar een poging te wagen om wat op een dvd te zetten. Ik denk dan b.v. aan een paar korte obstakel sessies, of tijdens een dagje oppervlakte vissen in mijn jachthaven op gewoon midden op de plas. Allemaal apparte dingen dus. In de lezing (powerpoint) over mijn visserij van het afgelopen jaar op het thuiswater (weer bijna de naam genoemd!) komen deze onderwerpen ruim aan bod er zit zelf een stukje film in over een school heel mooie karpers die los gaan op een kilo kattebrokken.
Ik hoop dus dat je kans ziet om een van die lezingen te bezoeken, alleen de lezing op de landelijke jeugddag gaat hier niet over. De mannen hadden mij gevraagt om een saai stuk te doen over onderlijnen!
groetjes Piet
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

01-12-2004 19:53

Hahaha Piet :-)

Je kan er natuurlijk een stukje van invoegen hé :-)
Maar de nadruk willen wij wel op het onderlijnen gebeuren leggen... Waar die jongens zeker wat aan zullen hebben.

Groeten,
Frank
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

01-12-2004 20:13

ga zeker proberen om een van de lezingen bij te wonen!o ja,en het idee om midden op de plas te vissen met de camera erbij is zeker de moeite waard,ik denk dat menig karpervisser dat op prijs steld en het bekijken waard is!En ja je hebt gelijk als je zegt dat tegenwoordig de dvd's met onderwatercamera's erg in zijn,ik moet toegeven dat ik ze zelf ook heb,maar dat neemt niet weg dat als je een video maakt met bijv. de onbeantwoorde vragen die daar niet worden door genomen en waar je het zelf ook over hebt,dat dat wel degelijk aandacht zal trekken.Bijv. een sessie in de winter.Of op de rivier in Nederland en dat soort dingen,daar hoeven voor mij geen onder water beelden voor bij,enkelt de visvinder :wink: .

Greetz Danny
Danny Schaltin
Berichten: 886
Lid geworden op: 20-01-2004 01:41
Locatie: Barendrecht
Contacteer:

01-12-2004 20:18

En nog om 1 ding toe te voegen,
de sfeer van de karper visserij is ook erg belangrijk,en dat proef ik niet echt bij de dvd's van korda en die van ronald(beet).
Dat kan ook eigenlijk niet met onder water beelden,wel met lekker in de avond zon met een 'wel verdiend bakkie koffie' wachtend op onze grote(tenminste dat hopen we steeds)vriend!
Greetz.
christian dinsbach
Berichten: 75
Lid geworden op: 01-07-2003 02:00
Locatie: almelo
Contacteer:

01-12-2004 22:05

Hoi Piet Vogel

zoals je ziet heb ik het veranderd van topper naar gewoon piet vogel komt een lezing geven :D
karper karper kom in de armen van mn net
RAMMS+EIN
jan van kranenburg

02-12-2004 00:52

He, Piet,

Heb je mijn 2e posting niet gelezen?

Want zo denk ik over je.

Vond alleen dat je je licht een beetje onder de korenmaat hield; vandaar
mijn eerste, ironisch bedoelde posting.

No offense!!

mvg

Jan