Voor de ‘pechvogels’,
Persoonlijk heb ik de meeting als redelijk interessant ervaren.
Buiten kijf staat dat de KSN mannen weer veel werk hebben moeten verzetten om alles in goede banen te leiden, wat ze weer goed is afgegaan.
Diep respect. "Wie de schoen past…….."
Vond het eerste deel van de lezing/presentatie van Achiel Stevens, wat zich toespitste op zijn wintervisserij op het Kempish niet echt geslaagd. Maar dit was wellicht meer te wijten aan z’n gebrek aan ervaring met het presenteren. Al bleek er wel uit dat de man over veel doorzettingsvermogen beschikt. Ook vond ik de discussie IN de presentatie omtrent het feit of hij nu wel of niet schuldig was aan de dood van de topvis van het Kempisch, dan wel andere vissers, niet echt subtiel.
Lijkt me zinvoller om zo’n discussie na een lezing/presentatie te voeren.
Ik heb er overigens wel respect voor dat ie zich hierdoor nogal kwetsbaar/strijdbaar opstelde.
Met de Cassien Special werd op een met humor doorspekte wijze veel relevante info gegeven over o.a. de vele verschillende stekken met hun even zovele verschillende bodemverlopen. Ook was er oog voor het natuurlijk schoon

maar werd er vooral ook kritisch naar alle ontwikkelingen op ‘de moeder aller wateren’ gekeken.
Kortom lekker langdradig inderdaad.
Regio race was een wedstrijdje boilies kattapuleren vanaf het podium in een reusachtig net bij de bar tussen een dertigtal (?) verschillende ‘vertegenwoordigers’
Dat de regio Z-H geen hoge ogen gooide was puur te wijten aan het feit dat zij het als enige met floaters moesten doen en valt in het geheel niet te wijten aan Frans Frentrop.
Al had zijn voorkeur naar hardgekookte Nicola’s gegaan
Dat ik ditmaal voor het eerst met lege handen huiswaarts keerde na de tombola wijt ik aan de foute lootjes die Michel Hollaar mij had opgedrongen.
Leermoment! Weet bij wie je je handel koopt!!!!
Leuk jullie weer even te hebben gezien heren.
Groet,
John