Theo van Gogh

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-11-2004 14:55

Theo,
dat je mag rusten in vrede.

Multiculturele samenleving, alles kan!?
Maar moeten wij soms wijken dan?

Henk
Gebruikersavatar
Mark Noorman
Berichten: 1922
Lid geworden op: 14-01-2002 01:00
Locatie: Zeist

02-11-2004 14:57

Hun "held" Abou Jahjah loopt ongegeneerd te verkondigen dat iedere dode Amerikaanse, Engelse of Nederlandse soldaat in Irak een overwinning is. Die debiel snapt niet hoe kwetsend dat kan zijn voor iemand als ik, wiens broer zo goed mogelijk zijn werk probeert te doen in die klotenzandbak. In het licht van de gebeurtenissen van vandaag vind ík dat het hoog tijd wordt dat dit heerschap nú een tuintje op zijn buik krijgt...

:evil: :evil: :evil:

Groeten,

Mark
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-11-2004 15:06

Mark,

Hij pleurt Belgie al uit!!!

Er zijn heus wel goeie marokanen hoor. Denk ik.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

02-11-2004 15:14

Mannen, ik heb ook met afschuw kennis genomen van de dood van Theo.
Een omstreden man, geliefd en gehaat, duidelijk, een tussenweg bestond voor hem niet.

Ik weet het, het toetsenbord is vaak sneller dan je denkt, zeker als veel emoties een rol spelen.
Maar laten we er voor waken dat de dood van Theo koren op de molen wordt van het nog immer sluimerende fascisme! :evil:
Daar was Theo ook wars van.

Henk
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

02-11-2004 15:17

Ja Klaas die zijn er ook wel, maar zoals je waarschijnlijk wel weet, een goeie marokaan is een dooie marokaan :P CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

02-11-2004 15:21

Theo! Beste vent en oud-collega van mijn vader, RIP!

Schandalig, maar wel weer toeval van de afkomst van de "verdachte".

(Sorry als ik iemand discrimineer of beledig!)
Voer en vang!!!

I love BTW
kevin diederen
Berichten: 3862
Lid geworden op: 28-09-2003 02:00
Locatie: Zuid Nederland

02-11-2004 15:30

Discriminatie, nee, niks voor mij.Ik ben er zelfs tegen. Maar de meeste Marokkanen maken het wel erg bont.En dan zeggen ze dan zo mooi dat NL een leuke smeltkroes is van meerdere culturen. En in hun eigen land durven ze zich niet zo te gedragen. Zal het dan toch aan de Nederlandse wet of bevolking liggen?

Maar even van de andere kant bekeken. Hoe wil je kunnen integreren als je flink Moskeeen bouwt, de mensen in dezelfde winkels stopt en zo hun gang laat gaan. Ik zou de mensen daar wel eens willen zien kijken als we daar met duizenden, tienduizenden (laat staan honderduizenden of miljoenen) heen gingen om daar kerken te bouwen en gezamenlijk Nederlands te praten.Zouden zij ook niet zo leuk vinden he?
En iemand riep net dat een goede blalalablala een dode blablabla was.Ben eens eerlijk en vertel ons bij wat voor Jugend jij hoort?Wij Nederlanders zijn toch ook niet allemaal even gezellig?Alleen vertelt de media dan niet elke keer bij een moordzaak het volgende "Nederlandse man van zoveel jaren oud heeft iemand vermoord".Als het een Allochtoon is wordt het er echter wel bij vermeld.

ZINLOOS GEWELD LOS JE NIET OP DOOR GEWOON WAT BUITENLANDERS DE DEUR NAAR BUITEN AAN TE WIJZEN.WAS HET MAAR ZO MAKKELIJK.WIJ NEDERLANDERS DOEN HET TOEVALLIG OOK, ALLEEN IS CRIMINALITEIT TOEVALLIG EEN TREND AAN HET WORDEN ONDER BEPAALDE BEVOLKINGSGROEPEN.
Met vriendelijke groet,

Kevin Diederen
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

02-11-2004 15:48

Kevin,

Da's dus niet waar. Alleen zijn er meer buitenlanders die het doen dan nederlanders.

Neem heel simpel de bewoners in de gevangenissen. Minimaal 50/50 Nederland buitenland.

Aantal alochtonen in Nederland? 16%?

http://members.lycos.nl/generaalpardon/straffen.htm

Pas op he, ik heb nix tegen buitenlanders. Heb er ook nix mee, als ik er maar geen last van heb.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
ferdy pol
Berichten: 373
Lid geworden op: 16-04-2004 16:03
Locatie: nl

02-11-2004 16:05

Ik denk dat sowieso iedereen hiervan geschokt is(behalve onze minder nederlandse medelandgenoten,voor hun schijnt dit dus normaal te zijn), ook ik dus, ookal was zeer duidelijk geen fan van hem.
Het is echt te bezopen dat er in een land als dit, waar vrijheid van meningsuiting zogenaamd voorop staat, dit mogelijk is en ik hoop dat de heren politiek in den Haag hier een wijze les uit zullen trekken, al betwijfel ik dit ten zeerste aangezien dit niet de eerste is.


Met bedroefde en boze groet,

Ferdy


R.I.P. Theo
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

02-11-2004 16:13

Theo was eerlijk en wist het dan ook precies op de juiste manier te zeggen hoe het in elkaar steekt over die verrekte :evil: kut :evil: intergratie! :-?

Theo was eerlijk maar is nú dood......... :cry: :evil:

De patjakker zit in de cel.....Zich trots te voelen, totdat dé Nederlanders het echt schijtbeu worden....Hopelijk komt die tijd! :roll:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

02-11-2004 16:41

Erik, de woorden van jou zijn mij iets tekort door de bocht. Terrorisme vindt overal plaats onder die noemer moet je het zetten.
Door de mobiliteit van de laatste 25 jaren is het voor een ieder mogelijk zich te verplaatsen over heel de wereld. Daardoor had je er vroeger minder last van.Weet wel dat 45 jaar geleden midden in Parijs bom aanslagen aan orde van de dag waren, maakte het er zelf mee. Theo werd al een aantal jaren bedreigt er voor zwichten deed hij niet, zijn filosofie was immers als het moet, moet het maar. De volgelingen van Abu Jahjah hadden al eerder gezegd dat ze dat varken (Theo) wel af zouden slachten. Hoe het probleem opgelost moet worden weet ik niet, je woorden dragen echter er niet toe bij.

Peter
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

02-11-2004 17:08

Klaas,
Bekijk het nu eens vanuit een andere hoek: Wat is de gemiddelde mate van welstand van de alllochtonen en van de mensen die in ge gevangenis zitten? Zou misschien een en ander verklaren.

Ben diep geschokt, zoals iedereen hier, maar ik vind niet dat dit een reden is om allochtonen maar weer eens overal de schuld van te geven. Het is namelijk zo verrekte makkelijk om een zondebok aan te wijzen! Dat had een of ander mannetje met een snor ook bedacht een jaar of 70 geleden.
Dat mensen in hokjes stouwen en een bepaald hokje de schuld geven niet werkt is ook al diverse keren duidekijk geworden. Wij worden zelf toch ook niet graag vergeleken met het rotzooi/herrie/overlast schoppende type dat zichzelf ook karpervisser noemt? Dat we het hier over totaal verschillende misdaden hebben weet ik ook wel, het gaat om het principe. Denk nu eens aan die allochtone jongen die net zijn diploma heeft en zijn uiterste best doet om aan een fatsoenlijke baan te komen. Waarschijnlijk vind hij een gebeurtenis als deze net zo erg als wij. Nog erger is het dat mensen hem er de sculd van geven, terwijl er niks mee te maken heeft en niks aan kan doen.
Wat de manier waarop het nieuws gebracht wordt ben ik het helemaal met Kevin eens, als het om een Nederlander gaat maakt niemand zich daar druk om of wordt er geen aandacht aan de dader geschonken. ALs het een allochtoon is wordt wel heel uitdrukkelijk meteen zijn afkomst genoemt, wetende dat de meeste mensen dit direct uit het bericht zullen oppikken.

Laatste punt:
Levenslang in Nederland is levenslang, of het iks voorsteld? Ga zelf maar de rest van je leven in gevangenschap doorbrengen en vertel na een jaar of 10 nog eens dat het niks voorsteld.
Doodstraf is geen oplossing, kijk maar naar de VS. Bovendien vind ik het feit dat één persoon het recht om iemand van het leven te beroven genomen heeft nog niet iemand anders het recht geven om het leven van die persoon te nemen.
Waarom een hogere straf niet afschrikt? Bedenk dat de meeste criminelen er van uit zullen gaan dat ze niet gepakt worden en dat het voor anderen een ingecalculeerd risico.

[quote]
Verkeerde tijd en een verkeerde plek,
is dat de juiste situatie voor de juiste gek?
[/quote]

Neem aan dat jullie wel weten waar dit vandaan komt

Groeten,
Daaf
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Wil Jeurninck
Berichten: 2261
Lid geworden op: 25-07-2002 02:00
Locatie: Baexem
Contacteer:

02-11-2004 17:31

Laatste punt:
Levenslang in Nederland is levenslang, of het iks voorsteld? Ga zelf maar de rest van je leven in gevangenschap doorbrengen en vertel na een jaar of 10 nog eens dat het niks voorsteld.


Wat een onzin Daaf,vermoord worden door een of andere gek,de nabestaande krijgen wel levenslang,de verdachte loopt na verloop van tijd weer vrij rond,levenslang of niet.
De verdachte is in dit geval een 26 jarige(pin me er niet op vast kan een andere leeftijd hebben)zeg hij word 76 jaar denk je echt dat ie 50 jaar in de bak zit tot hij een natuurlijke dood sterft,bij lange na dus niet.

15 jaar cel geen pretje?
Nee dat moest er ook nog bijkomen,vermoord worden is ook geen pretje.

Nee sorry hoor,gaat me net iets te makkelijk die gedachte gang van jouw.
Het zijn de nabestaande die levenslang krijgen,niet de dader.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

02-11-2004 17:36

Theo ..... Honesty kills ...... it seems to be reallity ..... R.I.P.

Ondanks dat ik vind dat het hier niet thuis hoort, blijkt ook hier weer dat de gebeurtenissen van vandaag weer eens aangeven dat er in Nederland iets broeit.

Levenslang in NL is max 18 jaartjes gefilterde lucht ..... en dan kunnen ze je niet eens meer TBS opleggen, maar dat is helemaal het probleem niet. Het probleem zit hem in de acceptatie of zelfs het propageren van bepaalde handelingen die wij hier niet kunnen tolereren.

Eerwraak ..... tsja ...... eerwraak is niets anders dan eigen rechtertje spelen. Eerwraak wordt gestimuleerd, omdat het om eer schijnt te zijn.

Ik zie niets eervols in iemand doodschieten die iets met mijn zuster doet wat ik liever niet zie.

Ik ben het met een ieder eens die zegt dat alleen al het zeggen dat iedere dode SFIR soldaat een goede zaak is, snoeihard bestraft zou moeten worden. Dat iemand dat denkt PRIMA, maar dat een zogenaamde leider dit propageerd zou strafbaar moeten zijn.

Zolang, dit hoor ik van verschillende islamieten, de Koran misbruikt wordt om zaken te regelen zoals hoofddoekjes / eerwraak etc etc .... gaat dit ook niet stoppen.

Het is gewoon bedroevend waar wij als maatschappij naar afzakken, uiteraard heb ook IK geen idee hoe we het zouden kunnen lossen maar dat er iets moet gebeuren staat als een paal boven water.

Tot slot: de overgeroemde nederlandse smeltkroes .... levert geen homogeen mengsel op .... dus kan er van een smeltkroes geen sprake meer zijn. We zijn een multiculturele samenleving, waarvan bepaalde groeperingen weigeren zich aan te passen.

Theo, zelfs door je dood heb je de tongen weer eens los gemaakt. Ik kan me voorstellen dat ook jij dit een voortijdig afscheid noemt, maar je bereikt wel weer dat wat jij zo graag wilde ..... DISCUSSIE!

Greets Marc
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

02-11-2004 17:43

zondag een man op straat in doetinchem, vermoord toen hij zijn hond uitliet. weinig mediaandacht, maar evengoed nabestaanden met levenslang.
vandaag theo, een man met een duidelijke mening. gerespecteerd door velen, zoals het zou moeten. helaas de enkeling, die nederland weer op kop zet....en ik vraag me hard af, of er voor jullie en mij wel een toekomst is in dit godvergeten k*tland
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Frank bosman
Berichten: 1607
Lid geworden op: 12-03-2002 01:00
Locatie: Varsseveld

02-11-2004 17:54

Denk dat we ergens een nieuw Nederland moeten oprichten! Tis hier een wild westen aan het worden iedereen is met pistolen en messen aan het zwaaien alsof het speelgoed is! De politie mag niks doen alleen van een afstandje toekijken en wachten tot er weer een dooie ligt! Nederland gaat naar de klote en hard ook politie gedoogd veel maar mensen onderling schieten mekaar kapot lekkere samenleving hebben wij!

R.I.P. Theo
beetje bij beetje
Gebruikersavatar
steve davies
Berichten: 72
Lid geworden op: 17-01-2003 01:00
Locatie: Zuid Holland

02-11-2004 18:07

[quote="Cor Nannings"]Ja Klaas die zijn er ook wel, maar zoals je waarschijnlijk wel weet, een goeie marokaan is een dooie marokaan :P CN[/quote]

Cor hoe kan je dat nu zeggen NIET iedere marokaan is hetzelfde ! ! ! !

De dader Was Wel Van DUTCH Natinallty?????????

eerst denken voor je zo iets zegt

gr Steve
Gebruikersavatar
arnold buurman
Berichten: 333
Lid geworden op: 10-12-2003 01:00
Locatie: ede

02-11-2004 18:12

kweet nog een mooi huis met vismeer in de dordogne te koop(kijk bij vraag en aan bod)wie gaat er mee emigreren???
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

02-11-2004 18:13

passen er 10 miljoen nederlanders in.....
groetjes Da Fox
erik snijders
Berichten: 265
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: veenendaal

02-11-2004 18:15

krijgen we nu een nieuw liedje ? kut marokanen deel 2 ??
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

02-11-2004 18:16

In iedergeval moeten ze de dader aan zijn lul ophangen :oops: CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

02-11-2004 18:17

lange frans, baas B- zinloos.....al lijkt de strijd tegen deze gekken nu zinloos :-S
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Arjan Gijs Verkoelen
Berichten: 324
Lid geworden op: 24-09-2003 02:00
Locatie: Leeuwarden

02-11-2004 18:35

Met lede ogen en een brok in mijn keel stopte ik mijn les en zette ik de TV in de klas aan. Ik heb met mijn leerlingen zitten kijken, een lang gesprek met de groep was het gevolg....

Zonder omzichtigheid wordt er al direct KUT marokaan geroepen, dit klopt niet en is niet een juiste benaderingswijze!

Wel gebeuren er dingen in ons Nederland die moeilijk te bevatten zijn en slechts moeilijk te keren.

Iedere stap vooruit lijkt er een achteruit. Het is twee voor twaalf.

Wie volgt heb ik mensen al horen zeggen.

Het vrije woord is minder vrij als dat alle politieke 'mooi-weer-praatjes-makers' verkondigen.............

Mijn medeleven gaat uit naar de familie en vrienden.
http://www.karperbootshop.nl

Vortex Karperboten voor en door Karpervissers

http://www.sunrisebaitservice.com

Quality Carpfood
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

02-11-2004 18:47

Ik werk samen met de beste vriend van de zoon van Theo van Gogh. Emotionele toestanden op het werk dus.

Vrijheid van meningsuiting is er nooit geweest mannen. Daar is altijd wel door iemand iets aan gedaan. Als ik hier "Heil Hitler" zeg, zijn er natuurlijk velen die daar op reageren.

Nu kom ik uit een zeer links nest. Mijn politieke voorkeur ontwikkelt zich echter steeds meer naar rechts.

Wat mij betreft mogen ze de dader met z'n kloten onder lijn 9 leggen. En dan die tram een paar keer heen en weer erover om er zeker van te zijn........
erik snijders
Berichten: 265
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: veenendaal

02-11-2004 18:55

op tv zeggen ze dan,, een marokaan met nederlandse nationaliteit.. ZULKE MENSEN VERDIENEN DE NAAM NEDERLANDER NIET !!!!!!