bang aan het water

Plaats reactie

Bang aan het water tijdens nachten

ik ben wel eens bang geweest
316
70%
ik ben nooit bang
134
30%
 
Totaal aantal stemmen: 450
Gebruikersavatar
bart bosch
Berichten: 1121
Lid geworden op: 30-11-2009 14:59
Locatie: Stekkenpezer!
Contacteer:

22-03-2012 08:40

Zelf gelukkig nog nooit zo iets dergelijks meegemaakt. Wel voel ik mij niet op mijn gemak in een gesloten tent, staat altijd een deur of luifeltje open.
MVG, Bart Bosch.
Gebruikersavatar
Lesley van Dinter
Berichten: 1642
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Twente

22-03-2012 08:44

Hij zegt diegene die de grootste mond heeft aanspreken.. Ach gekken heb je overal maar water en recreatieplassen hebben wel een bepaalde aantrekkingskracht op vreemd/vervelend volk.

Gr.
©
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

22-03-2012 09:07

zorg gewoon dat je wat wisselgeld bij je hebt :)
herman hulsman
Berichten: 1274
Lid geworden op: 25-10-2007 21:27
Locatie: Eemnes

22-03-2012 09:10

en dan nog wat, het is niet meer alleen aan de waterkant, ga na werktijd eens bij de Aldi of de Lidl voor de deur kijken :)
Danny Slaats
Berichten: 542
Lid geworden op: 07-08-2008 11:55

22-03-2012 09:33

BANG ? mwah

1 keer gehad dat er een auto over de zand/grind weg achter me langs kwamen rijden bij het nachtvissen maar heb altijd een steun van mijn paraplu naast de stretcher , toen we met 2 man uit de tent stapten was de auto er direct vandoor .

en een keer bijna problemen gehad maar niet tijdens maar voor het vissen we waren gaan voeren enzo .
na het voeren deden we een rondje rond de vijver komen we aan de andere kant van de afgraving en meteen komen er 3 hele boze polen op je af .
waarom ?
na een hele tijd schelden ( op z'n pools ) en bedreigen konden we ze rustig krijgen en liepen we mee met die polen bleek dat ze een tentje in de bosjes hadden staan .( waaschijnlijk werkten ze bij een boer in de buurt en was een huisje te duur )
deze tent was helemaal in elkaar geschopt en afgebroken en eieren en hun andere eten in de tent gegooit.
omdat wij op de overkant vanalles in het water gooide hun kant op en iemand die bij mij was nogal wat geluid produceerde bij het gooien dachten ze dat wij hun uit aan het schelden waren en weet ik wat nog meer . ( bleek achteraf )
aangezien deze polen geen engels en heel gebrekkig duits spraken was het een hele klus om ze rustig te krijgen en er achter te komen wat er nou eigenlijk was dus .

maar een lang verhaal kort op het einde was alles goed en volgend mij uit eindelijk hebben we ( wat wil je met polen ) zelfs nog een biertje gedronken bij ze dacht ik .

( was toen 16 ofzo dus al ruim 9 jaar geleden )
Quidquid latine dictum sit, altum videtur.
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

22-03-2012 20:14

1. Een trippende junk die al gillend achter je het bos inrent.. niet meer terug zien komen, dus de hele nacht wakker gebleven.
2. 's Ochtends wakker worden en ontdekken dat iemand je boot heeft open gesneden. Boot lag op enkele meters van de tent.
3. Malloten die het noodzakelijk vinden om met hun auto te driften op hetzelfde grasveldje als waar je tent staat. Scheelde een paar meter maar de schrik zat er goed in.
Gebruikersavatar
Andre Jacobs
Berichten: 1974
Lid geworden op: 29-09-2003 02:00
Locatie: Finsterwolde

23-03-2012 11:57

Zijn 1 x tijdens het vissen benaderd door een onguur stel, wat ons een lading de toen nét uitgebrachte delkim plus te koop aanbood voor een schijntje. Als we interesse hadden, reden ze wel even mee naar de pinautomaat, konden we meteen even afrekenen...Natuurlijk vertrouwden we het niet, of ze waren uit op 't geld van de pinautomaat, of op onze spullen (hoe komen ze anders aan de koopwaar...) dus hebben ze vriendelijk bedankt. Met de verhalen die je wel eens hoort hebben we die nacht alles behalve rustig geslapen...

Ik heb het kenteken onthouden en doorgegeven aan de politie. Personen bleken geen onbekenden van de politie, maar verdere toelichting heben we niet gekregen. Gelukkig hebben we ze niet weer gezien.
Sander Russing
Berichten: 372
Lid geworden op: 01-05-2011 17:23

24-03-2012 10:05

Ik ben niet zo bang aangelegd en vis dan ook 9 van de 10 keer alleen. Mijn lievelings put is tevens de vijver die het meest afgelegen ligt in een bos met een parkeerplaats die zijn reputatie eer aan doet. Regelmatig stoppen er auto's met duitse en nederlandse platen waarna er wss illegale praktijken plaatsvinden. Nooit heb ik last gehad van dit soort volk ook niet van ander gespuis wat snachts in dat bos rond dwaald.

De enigste echte angst die ik heb is dat mijn spullen gejat worden omdat ik in een diepe slaap lig. Ik kan mij zo lekker ontspannen aan het water dat ik juist niet licht slaap, vandaar ook dat de hond al vanaf 2 maanden oud met me mee gaat. Nu is hij 10/11 maanden en een kleine 45-50 kg, niet dat ik aan hem veel heb die schijtlaars maar ik verwacht dat hij over een tijdje gaat waken en dan hoef ik me nergens meer druk om te maken. Die beesten horen precies wanneer er iets niet pluis is of wanneer iets onder "omgevings"geluid valt.

Verder ben ik vorig jaar tijdens de heftigste onweer bui sinds tijden toch wel een beetje zenuwachtig geweest. Ik lag tussen de hoge bomen en opruimen was geen optie, tot overmaat van ramp kreeg ik ook nog eens een run. In eerste instantie dacht ik: scheit eraan, laat maar lekker lopen. Maar na 5-10 minuten wachten en luisteren hoe de lijn van mijn spoel bleef lopen toch maar de kleren uit en in de boksershort in de zeikregen en onweer recht boven de kop gaan drillen. Snelste drill ooit voor mij en helaas voor de kant een losser.. Toen was ik echt een kwartiertje niet te genieten, gvd met gevaar voor eigen leven geprobeert die vis te bevrijden, lost hij vlak voor de kant :(

Verder eigenlijk nooit dingen mee gemaakt die mij angst bezorgen aan de waterkant, en mochten er ooit gasten komen rondspoken denk ik dat ze snel weer verdwijnen als dulle zijn koppie laat zien. :)
Plaats reactie