Het mysterie ontrafeld Beet deel 2

Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

14-10-2004 17:26

Beste boaders,

Jullie ook het stukje gelezen in De Karper, Door de ogen van de karper deel 2. Volgens mij nog nergens te verkijgen maar ben benieuwd.... De beelden van deel 1 vond ik in ieder geval al top. Alleen hoop ik in deze dvd wat meer bruikbare beelden te zien, die je kan gebruiken in je eigen visserij.

We wachten maar af...

Groet Mike.
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

14-10-2004 23:10

Ik heb het ook zien staan ja.
Het belooft veel goeds!

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

15-10-2004 08:55

A ha! daar heb ik nog een vraagje over jongens.
Op die reserveringsbon die je bij de Karper hebt gekregen word er om een abonneenummer gevraagd.
Waar kan ik dat nummer terug vinden?

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

15-10-2004 09:07

Robert,
Op de adressticker die bij "Karper" meegestuurd wordt staat ergens een nummer, dat is je abonneenummer.

Groetjes,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Vincent Davies
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-10-2004 15:21
Locatie: zuid holland

15-10-2004 09:08

Rob on the plastic it was packed in m8
Threw mine away as well.

steve
Mickey Mousers are OK
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

15-10-2004 09:19

Shit shit shit!
Heb net met m'n hand tussen de shouarma van gisterenavond gezeten in de prullebak, kan hem niet meer vinden.
Dat nummer staat bij hun toch wel geregistreerd, als ik hem nou gewoon opstuur?
Of kan ik beter wachten op de volgende uitgave van Karper.
Naar de beurs in Utrecht daarvoor zie ik niet echt zitten.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

15-10-2004 13:00

Robert en Vincent,
Als je je handen hebt gewassen :P

abo.karper@vipmedia.nl
of
076 530 17 22

Succes!

Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Vincent Davies
Berichten: 71
Lid geworden op: 01-10-2004 15:21
Locatie: zuid holland

15-10-2004 13:02

Hi Henk, Mijn echte naami s Steve maar ik zit op me werk op en andere pc

mv vis gr steve
Mickey Mousers are OK
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

15-10-2004 13:28

Dankjewel Henk!
Ik heb ze net gemaild.

Vr.gr.

Robert
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

15-10-2004 13:31

Steve

You can lend mine if you want m8 :lol:

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Bert Kruit
Berichten: 330
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Hooghalen
Contacteer:

15-10-2004 21:46

Heren,

Op het a4tje wat je op moet sturen saat bovenaan je adres met (volgens mij) je abonneenummer.
MVG"BK" 8)
Gebruikersavatar
roos paul
Berichten: 382
Lid geworden op: 13-12-2003 01:00
Locatie: Brakel
Contacteer:

16-10-2004 10:06

hallo henk,kan men deze dvd via e-mail ook aanvragen??of moet het echt
via de post?

paul.
hou het netjes aan de waterkant!!
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

16-10-2004 15:46

Paul, helaas voor jou staat ie nog niet te koop in de winkel van:
http://www.karper-magazine.nl/

Voorlopig zul je het met de post moeten doen. Misschien wordt DVD2 eind van het jaar toegevoegd aan de online-bestellijst.

Groetjes,
Henk
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Gebruikersavatar
roos paul
Berichten: 382
Lid geworden op: 13-12-2003 01:00
Locatie: Brakel
Contacteer:

16-10-2004 20:23

hallo henk,dan maar via de post he,in ieder geval bedankt voor de info!


paul.
hou het netjes aan de waterkant!!
Gebruikersavatar
paul veenendaal
Berichten: 261
Lid geworden op: 05-11-2003 01:00
Locatie: lathum

17-10-2004 17:55

De dvd is nog niet uit,hij wordt pas geintroduceerd op de karperbeurs in utrecht volgende maand.

Gr Paul Veenendaal
Gebruikersavatar
Mike Verhoeff
Berichten: 752
Lid geworden op: 10-02-2004 12:09
Locatie: Nederland

15-11-2004 09:49

Beste karpermaten,

Jullie al deel 2 gezien 'het Mysterie Ontrafeld'. Persoonlijk vind ik dit deel mooier dan het vorge. Vele details van onderlijnen, uitleg over het voer en wederom vind ik de beelden van de azende karpers sensationeel 8) te noemen...

Groet Mike.
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

23-11-2004 18:56

Beste boarders,

Even over de nieuwe Beet DVD. Zoals de meeste van jullie wel hebben gelezen heb ik op deel 1 flinke kritiek geuit in het blad De Karper van de KSN. Mijn kritiek was voornamelijk over het commentaar dat werd geleverd bij de beelden en het informatieve stuk aan het einde van de DVD. Verder heb ik geschreven dat de beelden die ik in deel 1 heb gezien ook te zien zijn in een of ander aquarium.
Nu, deel 2.
Absoluut mooie en bruikbare beelden. Toch moet ik weer een klein beetje opbouwende kritiek leveren. Ik vind persoonlijk als je zo'n mooie DVD maakt dat de uitleg over bijvoorbeeld de werking van de onderlijnen toch veel beter kan er werden namelijk weer te snel conclusies getrokken. Wat ik erg jammer vond is dat beide vissers met een extreem grote rodpod zaten te vissen. Persoonlijk vind ik dit een slecht voorbeeld voor de jeugd. Ik vraag me af waarom het nodig is op zo'n korte afstand die gevist wordt er met zo'n rodpod aan de gang is gegaan. In de volgende DVD zou ik Ronald aan raden om een vis te wegen in een normae weegzak en niet in zo'n lompe onthaakmat. Dit voorkomt volgens mij een hoop onduidelijkheid. Nogmaals de DVD was veel sterker dan de vorige, maar toch vind ik deze details belangrijk. Ik vind dat de regie op dit soort dingen moet letten.
Toch wil ik Ronald de Jong een compliment geven met de progressie die hij heeft gemaakt.
Ik moest dit even kwijt want als je slechte kritieken geeft op een bepaalde DVD moet je ook daarna kunnen concluderen dat er veel verbetering in zit.

Piet Vogel
Gebruikersavatar
rene hoogeveen
Berichten: 533
Lid geworden op: 28-01-2003 01:00
Locatie: almere
Contacteer:

23-11-2004 19:13

blij dat je toch nog wat positiefs te melden hebt piet op de ksn meeting trokken jukkie ook al aardig van leer maar je kan pas kundig oordelen als je de feiten kent,
ronald (en ik en en anderen) vissen op vv vaak boven de 200 meter uit de kant alleen de eerste voerstek waar de beelden op deel 1 vandaan kwamen is onder de steiger bij ronald .
tevens is het zo dat banksticks etc moeilijk te bevestigen zijn in een steiger en aangezien het op vv nog al eens kan spoken is een stevige rodpod wel aanbevelingswaardig.
het jammere is ,ondanks dat kritiek ook opbouwend kan zijn, dat je niet eerst zorgt dat je de juiste info krijgt voordat je kritiek geeft,
jullie van pb hebben ook op vv gevist en je zou dus als geen ander moeten weten hoe moeilijk het soms is om wat te vangen .
gezien de tijd en moeite die er door vele mensen in is gestoken ,wetende dat je immers niet alles goed kan doen,is soms nadenken voordat je kritiek geeft een betere oplossing
helaas zijn we niet allemaal zo goed alks pb!!!!!!!!!!!!!!!
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

23-11-2004 19:47

hoi Rene
Al heel wat keren heb ik meer dan driehonderd meter uit de kant gevist en nog nooit heb ik het gevoel gehad dat ik mijn hengels zo hoog moest zetten. Ik zie hier totaal geen voordeel in en ik weet zeker dat het een erg slechte beet indicatie geeft. Verder vraag ik mij af als je zo ver uit de kant vist op vv of je dan geen last krijgt met de scheepvaart. zo ja gaat er dan een toploodje op en dan vraag ik mij dus weer af waarom zo hoog? Je kan dan toch ook een gewone rodpod gebruiken!
En dan nog even dit over hoe goed wij denken dat we zelf zijn, dat valt echt wel mee hoor ook wij hebben behoorlijk wat kritiek gehad op onze video maar ook een hoop goede reacties. Van de opbouwende kritiek heb ik geleerd dat als ik weer een dvd zou gaan maken dat ik dingen die toen minder waren nu beter te doen. Dat heeft Ronald in mijn ogen ook zeker gedaan maar bij een derde dvd kun je met opbouwende kritiek een nog beter product afleveren.
het is zeker niet mijn bedoeling om de makers van de dvd in een slecht daglicht te brengen omdat wij volgens jou zo goed zijn. nogmaals de beelden die jullie nu geleverd hebben zullen zeker bijdragen aan mijn toekomstige producten. Zelfs na het zien van de eerste dvd zijn er nu een aantal producten van ons aangepast. Dus ik kan alleen maar zeggen dat ik hoop dat jullie doorgaan met de onderwater beelden.
met vriendelijke groet
Piet Vogel
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

23-11-2004 20:04

Piet,

In jouw positie zou je dat soort kritieken helemaal niet moeten leveren. Dan ga je van die jarenlang slepende vetes krijgen zoals die nu terugkerend in het clubblaadje 'de karper' te zien zijn. Je hebt er gewoon een te bekende kop voor en kritiek op die DVD was natuurlijk wel wat al te gemakkelijk. Ik heb me ook rot gelachen, vooral toen dat meisje die boilies ging maken. Lekker knijpen....... :roll:
Die strontvervelende ruzies, binnen het clubblad van de KSN bijvoorbeeld, geven heel de KSN een uitstraling van een stel ruziende pisnichten.


Piet, geloof me, dit is opbouwende kritiek.

Succes met het goede werk,

Bas
Piet Vogel
Berichten: 853
Lid geworden op: 19-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

23-11-2004 20:16

Bas
Geloof mij dit wordt absoluut geen slepende ruzie gewoon om het feit dat ik dat niet laat gebeuren. Ik weet zeker dat ik op een of andere beurs gewoon een keer met Ronald ga praten face to face en dan mag hij natuurlijk ook op mij commentaar hebben. Gelukkig kan ik met iedereen uit de karperwereld door een deur maar ik vind wel dat dit soort discussies gewoon moet kunnen.
Piet vriendelijke Vogel
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

23-11-2004 20:24

Piet,

Ik bedoel ook zeker niet dat jij de 'ruziemaker' bent. Ik krijg alleen erg veel spijt van mijn lidmaatschap als b.v. mensen als Leon Hoogendijk aan het woord komen en zich gaan verdedigen van kritiek. Dit soort dingen zie je gewoon te veel in het karperwereldje. Zonder kritiek ook geen verbeteringen. Ik vind alleen de reacties van de mensen waarop kritiek wordt geleverd zwaar beneden peil. Ronald buiten beschouwing in deze! Deze lui trekken je dan mooi mee naar hun niveau. Dat bedoelde ik met opbouwende kritiek naar jou toe.

Bas
Klaas van den Herik
Berichten: 4624
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

24-11-2004 00:15

Al 30 jaar woord en weer woord. Soms op scherpst van de snede.

Al met al nooit slecht geweest.

MVG

Klaas
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

24-11-2004 07:23

Bas,

Voor mijn gevoel levert Piet alleen maar kritiek omdat hij het als persoon niet helemaal eens is met de gebruikte methodieken, dat kan toch nooit kwaad? Dat hij per ongeluk een bekende kop heeft zou niet terzake mogen doen, Als iemand iets maakt dan kan het bijna niet zo zijn dat er alleen lovende kritieken zijn, daarbij zegt Piet niet dat hij het beter had gedaan. Als niemand commentaar zou mogen leveren dan zou er geen plaats meer zijn voor inovatie, als de kritiek komt van een bekende persoon lijkt dit een voorbeeld functie te hebben grappige hierin is echter altijd dat de voorbeeld functie alleen aangehaald wordt als het om een negatief oordeel gaat.

Gr M
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

24-11-2004 11:26

Helaas door jullie niet begrepen. Er staat heel duidelijk dát soort kritieken. Zelfs wat je schrijft over innovaties, Mark, schreef ik zelf ook al. Opendeurenkritiek weet je wel.