Even voorstellen (nieuw lid)

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

09-10-2004 17:05

Hallo dames en heren,

De afgelopen weken heb ik eens een beetje bij gelezen en denk dat het tijd wordt mij eens voor te stellen.

Naam: Marc Schrikkema
Woonachtig: Noord Holland
Leeftijd: 35
Getrouwd (Jammer voor jullie dames :wink: )
Kids 3, waarvan de jongste de 2 aardig nadert.

Zo dat lijkt mij voorlopig genoeg informatie, nu maar eens mijn mening over het forum en haar gebruikers.

Het forum is zeer informatief en door de bank genomen vind ik de reacties veelal eerlijk en to the point, dit ervaar ik als zeer prettig als beginnende karpervisser. Uiteraard zijn er ook een aantal leden op dit forum die m.i. niet altijd de meest handige reacties geven maar so be it :lol:

Juist jullie lezen het goed, al 35 en dan een beginnende karpervisser, die uiteraard borrelt van de vragen en die door het lezen van dit forum het kijken naar de Korda video's steeds meer verdwaald in het woud naar de waarheid.

Problematisch is in mijn ogen hetdoorgronden van de soms tegenstrijddige antwoorden die zowel hier als in de diverse video's. Komt deze tegenstrijdigheid voort uit tegenstrijdige ervaringen OF zoals ik het momenteel inschat door het zogenaamde voortschreidend inzicht effect.

Ondanks dat ik geen beginnende fora member ben, buiten dit forum, zal ook ik het ongenoegen hebben af en toe in de verkeerde hoofdtsukken te posten. Ik roep de heren / dames modjes / beheerders dan ook bij voorbaat op om eventueel foutief geplaatste draadjes in de juiste hoofdstukken te plaatsen.

Al de door mij gestelde vragen, zullen er best veel zijn vrees ik, zullen gesteld worden omdat IK het dus gewoon niet weet. Reacties als lees boek dit / kijk video dat / merk X is bagger en merk Y deugt niet zijn niet de antwoorden waar ik op zit te wachten. Dit meteen maar even op voorhand :lol: :lol: :lol:

Vragen die ik, ondanks mijn korte ervaring zou kunnen beantwoorden zal ik dus dan ook met open vizier doen wat ongeveer inherent is aan de "verkeerde" antwoorden in de visie van meer ervaren lezers / vissers.

Greets Marc
Gebruikersavatar
Pim Dijkgraaf
Berichten: 1182
Lid geworden op: 02-06-2004 16:48
Locatie: Lemmer, Fr
Contacteer:

09-10-2004 17:16

Welkom! Maar kan hier geen speciaal onderdeel voor worden gemaakt?
Voer en vang!!!

I love BTW
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

09-10-2004 17:21

Een speciaal onderdeel voor mijn voorstellen? :wink: :wink: Cool

Tsja ik heb al de zoek functie gebruikt en kon geen beter onderdeel verzinnen, koffietafelpraat leek me dan de meest aangewezen, maar zoals gezegd niet goede topic? heren mods verplaats hem dan aub naar een beter topic.

Marc
joel merken
Berichten: 257
Lid geworden op: 26-09-2004 13:20
Locatie: maasbrecht

09-10-2004 19:28

als beginnend visser ga je hier prachtige ervaringen opdoen die je niet kan vinden aan de waterkant

erg informatief en soms erg creatief dit forum

soms ga je hier ervaringen opdoen die gewoon nergens te vinden vallen
hier ga je dingen lezen waar je mond van gaat openvallen man

soms denk ik hoe komen ze erbij maar dan blijkt er toch weer een prachtige logica achter te zitten

soms ga je je vrouw roepen:omdat je denkt lees ik dit wel goed!

al bij al zitten hier ervaren vissers die je optimale anwoorden gaan geven op je vragen
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

09-10-2004 20:46

Welcome to the club Marc :wink:

Vr.gr.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Roel Visser
Berichten: 44
Lid geworden op: 16-03-2002 01:00
Locatie: Franeker

09-10-2004 23:30

Dag Marc,

snap niet wat erop tegen is om bv via de bibliotheek een aantal boeken te lenen en je te verdiepen in een van de mooiste hobby's die er is??


Roel
jan van kranenburg

09-10-2004 23:58

Welkom, Marc.

Mooie introductie van jezelf, en ik denk dat zoiets wel blijft "hangen".

Je vragen zullen, neem ik aan, serieus worden beantwoord.

Dat je een beginnende karpervisser bent op je 35 ste, betekent alleen maar een late bekering :D .

Beter laat dan nooit! Toch?

mvg

Jan
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

10-10-2004 00:50

[quote="Roel Visser"]Dag Marc,

snap niet wat erop tegen is om bv via de bibliotheek een aantal boeken te lenen en je te verdiepen in een van de mooiste hobby's die er is??


Roel[/quote]

Roel,

Is ook niets op tegen alleen als dit de enige respons die mensen kunnen geven heb ik persoonlijk liever geen reactie. Als jij echter als antwoord op mijn vraag zegt "Marc t zit zo: ........ en advies is lees boek x eens dan prima, sterker nog graag zelfs ...... zoals altijd is er ook in boeken en films een hoop informatief, maar ook een hoop kaf onder het koren :wink:
Lexus Cuyten
Berichten: 3083
Lid geworden op: 03-04-2003 02:00
Locatie: Barendrecht - Carnisselande

10-10-2004 09:42

Welkom Marc!
Als je er maar vertrouwen in hebt.
Plaats reactie