hoe heb ik et nouw???

Plaats reactie
Gebruikersavatar
benjamin Mazereeuw
Berichten: 1141
Lid geworden op: 09-09-2002 02:00
Locatie: Enkhuizen NH
Contacteer:

11-09-2004 23:01

Ik wou ff vertellen wat ik allemaal meegemaakt heb tijdens mijn vakantie in amerika

op het kamp waar ik was was een klein meer waar je mocht vissen
dus dat ging ook gebeuren
ben je nou visser of niet anyway

we gingen naar het betreffende meer toe en gingen op de stijger zitten als aas gebruikte we natuurlijk hotdogs :wink:
Ik werp me hengel in en wacht tot de zaak op de bodem licht nog voor dat dit gebeurt word de zaak opgepakt door een van de aanwezige grote katvissen en toen LOSSER
ik doe dus weer opnieuw een stuk hotdog aan de haak en werp weer in en weer voel ik een weerstand als ik binnen draai om te kijken of het na een tijdje nog goed zit
het stribbelde wat tegen onder water ik haal em op en

ja hoor ik vang een slipper van 10 jaar oud
lekkere eerste vangst :lol:

leuk maar goed we geven niet op ik beaas opnieuw en werp in en ja ik vang wat en et leeft zelf
eigenlijk is het de lelijkste vis die ik ooit gezien heb een catfish bluagh :-?
we durfden hem er allbij niet af te halen (ik bedoel zon vis moet ik niet hoor hij was ronduit lelijk met al die snorharen zie foto http://web.infoave.net/~ottg/catfish.jpg|)
een vriend die ook me was en ook zat te vissen naast mij ,op baarsjes (freelijnen met stukje lijn en haak en hotdog )
Die gluurt in et water op zoek naar vis komt er toch opeens een dikke grote schildpad boven hij schrikt zich de pleuris( et hele kamp kom de gil die hij uitte horen :D )http://www.herpnet.net/Iowa-Herpetology/images/turtles/Snapping_turtle_head.jpg zo ziet die eruit)
we zijn dus toen maar gouw gestopt omdat we niet wilden dat we die schildpad gingen vangen die ga ik er dus al helemaal niet afhalen (het was een aligator snapping turtle die kan heeeel hard bijten)
no way

maar dat wou ik ff kwijt onze avonturen

met vriendelijke groet benjamin en beyko
Meer is beter
Beer van een meter
-------------------------------
Rookworst zonder R is ook worst
Plaats reactie