wat allemaal gevangen tijdens het karpervissen?

Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

31-08-2004 23:28

Mede in de haagsche grachten....
3. Maandverband.... das wel ut goorste van de sessies geweest...[/quote].........eeeuuuhh...volgens Jan junge (en die kan het weten!!) is maandverband zeer goed geschikt om een flavour in te dopen :o en deze vast te maken aan je lood of zo...trouwens nu ik dit schrijf was bloedpoeder (gatver!) ook een goed product, nu niet meer verkijgbaar sinds aids de wereld in is gekomen.

Zeker erg druk met maandverband vissende OB karpervissers daar in die Haagsche Grachten die ook alles doen om aan een visje te komen !!hehehehe :D :lol: :o
Gr
Hans Brinkel
Bas B.
Berichten: 3343
Lid geworden op: 27-07-2003 02:00

31-08-2004 23:33

Nee Hans,

We zijn een voercampagne aan het houden met gebruikte condooms. Doe je ook mee?
Gebruikersavatar
Casper Hijkoop
Berichten: 319
Lid geworden op: 06-08-2004 12:37

01-09-2004 07:32

hehehe lol, zorg jij maar voor het voer :lol: indian spice voor mij graag :wink:
Gebruikersavatar
vinnie kuiper
Berichten: 861
Lid geworden op: 16-06-2004 12:06
Locatie: Den Haag
Contacteer:

01-09-2004 09:07

Nog niet zo heel lang geleden werd ik bij het aardappelen aan de trekvliet /Neherkade nog wel bekogeld met maandverband........ verbandjes waren uteraard eerst onder de kraan gehouden (hoop ik :roll: ).

Het waren twee meisjes van een jaar of 10 die waarschijnlijk moeders kast hadden geplundert en in mijn kale banjo een mooi target zagen.

Uitijndelijk toch maar gevlucht :oops: , sindsdien alleen nog maar ochtendjes de grachten in :lol: !
als je doet wat je deed vang je nog steeds geen reet

http://nl.youtube.com/watch?v=eG7RbQmAb0o
Gebruikersavatar
raymond van ommeren
Berichten: 453
Lid geworden op: 12-01-2004 20:13
Locatie: Vijfhuizen

04-09-2004 19:36

ik vang er zoveel bij natuurlijk de plasticzak,oud nylon draad,takken en hier nog een top5 van vage dingen:
1)Een ouwe tommos enkelt het frame(ik heb hem zelf op moeten duiken)
2)Maandverband
3)Snoekbaars die ik al meerdere keren heb gekaakt tijdens het binnenhalen van me aas.
4)juwelen doosje (d8 eerst dat er wel wat van waarde in zou zitten maar achter af bleek er niet meer intezitten dan een ouwe aansteker)
5)verschillende soorten emmers
Ik hou van het geluid van een pieper in de vroege ochtend...
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

05-09-2004 14:12

Het leek mij niet nodig om hier een eigen topic over op te starten, maar ik vond het toch wel geinig.. :lol:
Van vrijdag op zaterdag een nachtje gevist, en om een uur of 11 s'avonds ving ik een winde. Ik had t beestje op de mat gelegd, en wat gelijk op viel was de grote wonde op de zijkant, waarschijnlijk van een mislukte aanval van roofblei/snoek...
S'ochtends vroeg kreeg ik weer een slome aanbeet, dit keer op mijn linkerhengel die zo'n 150 meter meer naar links lag.... En raad eens? Jawel, precies dezelfde winde! Ik kon zelfs zien waar ik 'm vorige keer gehaakt had! :o Nogal lomp beest, als je het mij vraagt :P
Wat ook wel grappig was, ik ving deze vis de eerste keer op 2 18 mm. boilies aan een hair van zo'n 7 cm.... :)

Groeten, daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

05-09-2004 17:27

Mijn 1e dertiger kwam al een stuk eerder dan iedereen weet. Tijdens het binnendraaien greep het mijn aasje.
http://home.wanadoo.nl/schenkelaars/luukweb/rooie.jpg

Verder al een aantal schildpadden, schoenen, nokia 6210.

En natuurlijk niet te vergeten mijn vriendin :lol:

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Emiel Den Hartog
Berichten: 141
Lid geworden op: 07-03-2004 09:18
Locatie: Sleeuwijk

06-09-2004 18:20

ik heb tijdens het vissen condooms gevangen maandverbandjes plastick zakken
maar wat ik meemaakte op een culuur water toen het net donker was geworden kwam er een man aanlopen met een fikse ruit ik schatte dat ding een meter bij een meter en flikkerde dat ding een stuk naast mij in het water hij had mij natuurlijk niet zien zitten toen ik het zag schoot ik gelijk uit mijn vel en heb hem de waarheid verteld de man haalde zijn schouders op en liep weg het is dat mijn hengels er stonden anders had ik hem achterna gegaan
ook nog een keer mense gezien die in de tuin bezig waren die ieperden gewoon kruiwagens met rotzooi en grond zo in het water
ik snap het niet dat die mensen er zo'n klote zooitje van maken