Vismaat via internet

Plaats reactie
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

27-08-2004 05:35

Vroeg me af hoeveel mensen hier op het board nou echt een vismaat bij hebben gekregen via het board.

Die vismaat van mij (die ik via het board heb leren kennen) is wel een heel apart mannetje wat zich maar beter met tennis kan bezig houden en als die al een vis vangt is het zo,n mislukte vis (gebroken rug plus bobbel) enfin ben benieuwd. :oops:

(ps frank, m,n vrouw is aan het bevallen).

Richard
Gebruikersavatar
Bart Coppens
Berichten: 229
Lid geworden op: 22-05-2003 02:00
Locatie: Beek en Donk

27-08-2004 07:37

Suc7 dan met je baby...
Peter Feddes
Berichten: 163
Lid geworden op: 28-05-2004 11:34
Locatie: Oosterhout N.Br.

27-08-2004 08:44

uhhhh ... ikke .... al is het wel een "rare" :o ...... :D
hallo, ik ben een onderschrift-virus. kopiëer mij en zet me in je onderschrift, dank je!
Richard Lodewijks
Berichten: 467
Lid geworden op: 28-10-2002 01:00
Locatie: Zoeterwoude

27-08-2004 09:43

Een 7 ponder....,

Richard
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

27-08-2004 10:08

Echte vismaten heb ik hier niet leren kennen.......
Wel ken ik een aantal jongens die ik heb leren kennen via dit board, waarschijnlijk ga ik ook nog een aantal keren vissen met de een en ander! :D Zodra ik mn rijbewijs en auto heb kom ik en keer naar Hoorn of naar Limburg ofzow :wink:
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

27-08-2004 10:11

Richard,

Allereerst, Gefeliciteerd met jullie gezamelijke 7 ponds "vismaatje" 8) .

Via het board heb ik 3 vissers leren "kennen" met wie ik wel ga vissen.
Tot mijn spijt heb ik de laatste sessie moeten missen, heel jammer..
Groet'n Henk..

still growing Old.
Gebruikersavatar
Bart-Jaap Koorn
Berichten: 1639
Lid geworden op: 22-11-2003 01:00

27-08-2004 11:12

Komt goed koen, of andersom he :wink:
Gebruikersavatar
Tim Beeren
Berichten: 529
Lid geworden op: 29-07-2002 02:00
Locatie: Overveen (vlak bij Haarlem)
Contacteer:

27-08-2004 12:04

Ik heb er eentje leren kennen waar ik regelmatig mee vis.
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

27-08-2004 12:10

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie kind Richard!

Je leert genoeg mensen kennen als je een poos op dit board vertroef.

Hoef niet perse met iemand te visse.
Maar o.a. door de viskampen leer je elkaar wel goed kennen. Wel leuk dus. En niet op visgebied... maar ook het "normale leven" leer je elkaar een beetje kennen. Wel lachen zeg maar.

mvg Frank
Gebruikersavatar
Michael Voormeulen
Berichten: 338
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Contacteer:

27-08-2004 17:58

Zo heb ik ook een aantal karpervissers leren kennen, waar ik in de toekomst zeker een keer mee ga vissen!

Bijvoorbeeld morgen (28-08-'04) ga ik vissen met Rene Berger die ik heb leren kennen via internet!

Heel veel plezier allemaal,

Michael Voormeulen
Gebruikersavatar
Remon v Wanrooij
Berichten: 376
Lid geworden op: 23-06-2004 15:04

27-08-2004 18:10

ik ben nogsteeds opzoek naar een vismaat in de regio :(

Dus misschien als de Vraag naar vismaat Treath word aangemaakt op dit board vind ik er wel 1 :)
Door JOUW drang om kilo 's te knallen op een BTW ben ook JIJ schuldig aan KARPERDIEFSTAL van openbare wateren!
http://z2h-productions.blogspot.nl/
Gebruikersavatar
frank van loon
Berichten: 114
Lid geworden op: 15-12-2003 01:00
Locatie: Dongen

27-08-2004 18:32

Ja ik ken wel een paar mensen via het board maar ik ben er nog niet mee wisten vissen.

Misschien een idee Remon en Koen.

Groeten, Frank van Loon.
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

27-08-2004 21:02

Zie Peter Feddes z'n post. We gaan samen regelmatig een nachtje blanken of een dagje samen vissen.

Ik ben trouwens helemaal niet raar! :evil:
fishing rocks
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

27-08-2004 21:52

ik heb n.av. de nog niet bestaande topic(vismaat gezocht)toch een aantal reakties gekregen.Met 1 heb ik inmiddels gevist en dat krijgt een vervolg.
Met 1 iemand heb ik een principe afspraak voor het najaar.
Met 1 iemand ga ik vissen,een nachtje.
Of dat uiteindelijk een maatje om samen te vissen op zal leveren,zal de tijd leren.Wel weet ik nu,dat er animo voor is,dus de topic mag er wat mij betreft, komen.
Wel van toepassing is het gezegde;

Een goede vismaat is goud waard en als je die hebt, wees er dan zuinig op!
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Gebruikersavatar
Aaron Fresco
Berichten: 954
Lid geworden op: 23-02-2004 22:31
Locatie: Den Haag

27-08-2004 21:54

ps.

ben nog steeds op zoek!
Niet groot en zwaar,maar wel eerlijk!!
Frank Verstraaten
Berichten: 365
Lid geworden op: 10-01-2002 01:00
Locatie: Leiden

27-08-2004 23:54

Ik nog niemand.
Behalve een of andere Richard die beweert dat ie mijn vismaat is. :wink:
En Joa natuurlijk.............
Rene Berger
Berichten: 875
Lid geworden op: 27-01-2003 01:00

28-08-2004 09:41

Tja.. zoals hierboven vermeld he... Maar daarnaast vis ik ook nog weleens met Marijn Ham. Die zocht een poos geleden ook een vismaat. Gaat prima hoor je merkt altijd wel snel of iets wel of niet gaat. Ach en het is nog gezellig ook.

Met vriendelijke groet,

Rene Berger

P.s. en nu gaan we vissen!! zal tijd worden :D
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

28-08-2004 12:40

Helemaal alleen achter de karpers aan is nog steeds mijn ding :wink:

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

28-08-2004 13:32

Ja, RC,
een hoop voordelen, maar ook nadelen...

Samen blanken kan misschien ook mooi zijn ? :wink:

Ik heb zelf ook al eens gevist met iemand van 't board, is mij toen in ieder geval goed bevallen. Ik ga vannacht ook weer een nachtje met iemand anders van 't board. Ik ben benieuwd, het weer is in ieder geval gunstig gestemd, nu m'n vismaat voor vanavond nog ! :lol:

Al ga je eens met iemand anders mee, je leert misschien allebei, beetje gezelligheid, en je bent toch niet gelijk getrouwd ! Alleen ga ik niet ( bijna nergens dan ) nachtvissen, dat is denk ik wel een beperking in mijn visserij op 't moment, op zo'n manier kom je dus ook nog eens ergens 's nachts....

Vind het idee van een vismaten rubriek dan ook een goed ideetje !

MVG
CarpeR Diem
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

28-08-2004 13:34

RC,

Een nutta waar je every now and then je theorieën aan kan voorleggen, om er daarna snoeihard achter te komen dat heel je theorie gebaseerd is op één variabele, welke haast nooit voorkomt, is perfect. Iets met yin en yang :)

Hopelijk vangt ie vanmiddag meer dan ik. Laat mij maar een knolletje pakken, dan mag hij een paar mooie 20+ers op z'n lijstje bijschrijven.

Dan doen we het morgen andersom, maar pak ik een paar hele hoge 20ers. Ghehehehe.
fishing rocks
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

28-08-2004 20:06

Beste heren, begrijp me niet verkeerd.
Ik heb een aantal kennisen vrienden en familieleden (ook boarders) waarmee ik heel graag praat over mijn ervaringen en ideeen.
Van deze mensen krijg ik altijd prima feedback.

Wat het alleen vissen betreft, heerlijk mannen, ik kan het niet anders zeggen.
Ik geniet echt van alles om me heen, doe mijn eigen ding en heb daarin geen verplichtingen tegenover een ander.
Ik ben altijd druk bezig aan de waterkant met van alles en nog wat dus vervelen doe ik geen moment, zelfs niet wanneer ik weer een 2 weekse sessie in plan voor mezelf. Geen moment echt niet, alleen puur opgaan in waar ik mee bezig ben.

Nou ben ik ook geen eigenheimer.
Heb een aantal goeie vismaten gehad in het verleden!
Alleen die haken af waar ik verder ga.
Met mijn vader mag ik graag menige sessies draaien, die man spoort gewoon niet (een man op leeftijd die nog steeds denkt dat hij 20 is, ken je dat :roll: ).

Nou ik er aan denk, ben ik wel al erg lang alleen bezig.
Maar....... ik heb nog een aantal sessies met wat boarders tegoed :wink:

Vr.gr.

RC
#karperwebshop# #Freelance Angler# #PukkaBaits#
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

28-08-2004 22:40

Niet vaak, maar toch!
En je leert zoveel van elkaar..

Naast mijn 2 broers waar ik wel regelmatig mee vis, vis ik net zo makkelijk ook alleen.
De keren dat ik alleen zit probeer ik vaker wat anders uit dan wanneer ik met meerdere personen aan het water ben.
Dat wat anders kan dan zijn: een andere viswijze, vrij lood, andere onderlijn, andere haken, vrije lijn enz, enz..
Ik ben dan ook meer met het vissen bezig dan wanneer we met meerderen zijn..
Vooral 's winters wanneer menigeen het laat afweten word er meer uitgeprobeerd als je alleen zit.
Tja, wat moet je dan?
Vangen!
Hoe dan ook en koste wat kost!

Via de Site en De Vraagbaak van Evert en Gerard leerde ik iemand kennen die zijn complete uitrusting te koop aanbood, hij had van alles geprobeerd en ving al 1 jaar niks, nada, noppes!
Via de Site werd door menigeen al veel advies en tips gegeven en aanmoedigingen uitgesproken om het toch vooral niet op te geven.
3 maand later, wederom alles te koop..
Gevolg; heb mijzelf bij hem uitgenodigd om een zaterdag bij hem in de polder te komen vissen.
Later kreeg ik via mail verschillende karperfoto’s en vangstverslagen, ook via mail vlogen boiliereceppies over en weer, met daarbij een handleiding hoe die boilies te maken.
Danny noemde zichzelf steevst; Danny de beginner!
Dit speelde ongeveer 3 jaar geleden, nu heeft Danny nog steeds zijn uitrusting en heeft er nog geen dag spijt van gehad, nu noemt ie zichzelf; Danny de vanger!
Ik doe mijn best om minstens 2x per jaar met Danny te vissen, ofwel hier ofwel in de polder.

H v M en J P,
Heb ik via dit board leren kennen, eerst via mail en later ook persoonlijk.
We hebben met ons drieën 1 weekend gevist, en ik moet zeggen; een onwaarschijnlijk en geweldige ervaring.
Je leert zo ontieglijk veel van elkaar, behalve het vissen, wat dat konden we immers al.

Vorig weekend heb ik verstek laten gaan voor ons 2e weekend, (ik fiets nog wel eens en was verkeerd afgestapt).
Heb er nog steeds spijt van, maar we halen het wel weer in wanneer mijn poot het weer toelaat!
Met zijn 3en, zijn toch weer 3 weekenden per jaar, minder vangen maar een buisje Aspro doet wonderen en heb ik er heel graag voor over 8) :wink:
Groet'n Henk..

still growing Old.
Plaats reactie