Karpervissen en relaties.........

jeffrey spierenburgh
Berichten: 19
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Den Haag

19-04-2002 20:30

nou je ken ook ewoon een regeling treffen met je vriendin dat heb ik ook gedaan heb nou ook al een tijdje een vriendin en nu begind het nacht vissen weer een beetje..... du heb ik gewoon afgesproken om het weekend een weekend met haar en een wekend vissen en heb ook een 2 persoons tent gekocht zo dat ze gewoon afentoe mee ken en moet zeggen toen ze vorige week nacht mee was hebben we aardig gevangen had er met me vismaat 4 en nog 1tje verspeeld dus ze brengt nog geluk ook!!!! en heb haar ook een vergunning laten kopen dus me 3de hengel komt nu ook wat vaker uit me foudraal....!!!

greetzzz jeffrey
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

07-05-2002 12:11

tja oke... mijn vriendin kreeg er toch genoeg van :grin: ze is pleitte.
Na 1,5 jaar maakt ze het per sms uit als ik aan een 9-daagse sessie bezig ben... misschien toch iets teveel van het goede dacht ik in eerste instantie... bleek dat de reden een nieuwe vriend was :sad:

Inmiddels heb ik een nieuwe vriendin :grin: (lijkt wel alsof ze liggen te w8en ofzo) maar dat gaat iets beter... ze is al 2 nachten meegeweest. gaat donderdag 3 nachten mee en als ze mag ook naar Frankrijk in de zomer... zit wel goed :wink:

haha
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

07-05-2002 16:29

ik heb de 16e (donderdag) 1.5 jaar verkering met mijn vriendin! :grin: Gaat goed tussen ons, wel eens ups en down, maar daar wordt je relatie sterk van.

Ze gaat bijna elke keer mee vissen vind ze wel mooi zegt ze....... Die moet je hebben !
Michiels Gino M W
Berichten: 203
Lid geworden op: 13-01-2002 01:00
Locatie: Michiels GINO België Bredene (kust)
Contacteer:

09-05-2002 21:38

Voor mij is het ook niet gemakkelijk hoor.Ik zit bij de Belgische marine en na thuiskomst van enkele weken-maanden wil ik natuurlijk zo vlug mogelijk gaan vissen, maarja madam wilt mij dan ook natuurlijk ik haar natuurlijk ook,dus ga ik meestal vissen als zij moet gaan werken en neem ik regelmatig verlof om in de week te kunnen gaan Greets Gingino
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

09-08-2002 02:41

ik ging eens met een vriend van me vissen 2 jaar geleden ! toen kwam zn vriendin ook kijken :smile: en dat was natuurlijk weer een aardig aantrekkelijk meisje, maarja ik d8 er niet aan om haar te versieren! dat deed ik niet bij vrienden!!! maarja zij is nu wel mijn ex :grin: hihi LOL