nachtvissen: wat allemaal meegemaakt ?

Gebruikersavatar
olgaah grootenboer
Berichten: 20
Lid geworden op: 19-08-2004 12:51
Locatie: paradijs

24-08-2004 19:44

ik heb op dat water nog nooit een bever gezien alleen maar ratten :-?
Olgaah is op het board geweest!!!!!!!!!!
erik snijders
Berichten: 265
Lid geworden op: 30-06-2002 02:00
Locatie: veenendaal

24-08-2004 20:08

helaas niet zelf meegemaakt, maar een vriend wel

om 0.00 u een run, helaas word de vis verspeeld in een obstakel en de lijn breekt, stip een uur later weer een run, dezelfde karper met onderlijn en al in zijn bek.

tis dat het een vriend van me is,, anders zou je het bijna niet geloven

enig idee trouwens hoe zoiets kan ( voedselnijt ??? )
marthijn van der wal
Berichten: 78
Lid geworden op: 18-01-2004 14:39
Locatie: zaltbommel

24-08-2004 20:23

he jongens

dit heb ik samen met mijn maat mee gemaakt, maar was ook echt niet leuk! ik ging met een maat van me een week vissen nou naar 2 nachten verkassen we naar een andere plek nou hartstike goed vang naar 1.1/2 uur een run mooi schub van 21,2 pond
en daarna s'avonds om 23,20 uur een hoop gekrijs nou we dachten ze zullen wel hebben geblowd of zo maar het werdt steeds grimmiger en toen opeens ik schiet je lek roept da wijf en oten schieten in totaal een keer of 7 en wij politie bellen en gezegd waar het ws en ze zouden er heen gaan maar ja dat was niet echt leuk
maar ja het was daarna toch nog een geslaagde week geworden

groeten

marthijn
wees slim word lid van de KSN
Gebruikersavatar
Jasper Lens
Berichten: 148
Lid geworden op: 08-08-2004 10:03
Locatie: Driebergen
Contacteer:

25-08-2004 13:59

ik weet niet wat ik hiervan moet geloven :o :roll:
Perfectie is een woord, dat zeer nauw verbonden is met succes...
marthijn van der wal
Berichten: 78
Lid geworden op: 18-01-2004 14:39
Locatie: zaltbommel

26-08-2004 17:05

jasper

hiervan moet je echt alles geloven
anders had ik het verhaal er niet op gezet jasper
maar ja als je het niet wilt geloven ook goed

groeten

marthijn
wees slim word lid van de KSN
Gebruikersavatar
erwin van grol
Berichten: 53
Lid geworden op: 25-08-2004 19:16
Locatie: renswoude

26-08-2004 19:16

zat een paar weken terug ,s"avonds te vissen ,zat lekker onderuit gezakt op mijn stoel,met een biertje
hoor ik opeens een hoop herrie ,vliegt er heel laag op nog geen 20 tot30 meter een luchtballon over.
ik schrok me kapot omdat hij precies boven mij zijn branders open zette om wat meer op te stijgen ,want hij vloog wel erg laag.
het was wel een mooi gezicht om hem zo laag te zien vliegen



mzzl
je kan beter vissen,dan werken.
Peter van den Top
Berichten: 125
Lid geworden op: 02-02-2002 01:00
Locatie: putten

26-08-2004 22:34

Ik was aan het vissen aan druk bevist water en maakte een praatje met mn buurman visser. Hij zat te vertellen dat er vorige week ook wat jongere vissertjes zaten te vissen en dat er op het weiland erachter ineens gejaagd werd en de hagelkogeltjes soms vlak naast je vielen.

Ik beetje meepraten hij zeggen dat die er de politie nog over had gebeld omdat die het niet echt veilig vond maar die waren niet komen opdagen.

Een dag later zit ik te vissen er zat toevallig niemand vlakbij me en ineens hoorde ik wat knallen. En vlak voor me in het water kwamen weer allemaal hagelsteentjes terrecht, ik ben toen maar gaan opruimen.....

Dat de politie in zo'n geval niet komt vind ik heel slecht! zeker als er ook jongere vissers zijn maar evengoed moeten ze gewoon komen. Wij konden moeilijk naar de jagers toe lopen want er zat een snelweg tussen.