wat doen die fransen hier ?.......

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

25-06-2004 12:22

Ik was zondagnacht gaan vissen op een kanaal ergens bij hellevoet en zwartewaal.
stopt er ineens een oud en lelijk peugotje, stappen er een paar vage knullen uit van een jaar of 24 en lopen naar onze plek toe.....

Parlez vous Francais !? werd er gevraagd.....en omdat mijn franse taal niet echt geweldig is ! reageerde we terug ..... No! parlez vous anglais ?..... en we vervolgde het gesprek in het engels! voor zover dat die fransen lukte !

hun vroegen of ze hier konden vissen en wat ze aan vergunningen nodig hadden ! en of ze snachts mochten blijven, etc... maar goed, na het een en ander uitgelegd te hebben over de nodige vergunningen en waar ze deze konden halen ! had ik toch nog 1 vraag voor die jongens...!?

Why The HELL Do you Guys Come here to catch Carp ?? when you live in France ?

en het antwoord raden jullie al !...

Here we can smoke weed and fish at the same time !

(ps: ik heb ze nog duidelijke gemaakt dat ze geen overlast moesten veroorzaken en geen rotzooi moesten maken, omdat alles dan in beslag genomen zou worden door de politie !! :lol: )
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

25-06-2004 12:50

Wat zullen de Fransen en Belgen op hun beurt wel niet denken ? ..

Al die eigenwijze kaaskoppen die dáár komen vissen, waarvan sommigen nachtvissen waar het niet mag, rommel maken etc etc !
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Bas Goorhuis
Berichten: 260
Lid geworden op: 27-10-2002 02:00
Locatie: Twente

25-06-2004 13:37

ach wat boeit dat als die gasten een jointje willen roken..

laat mooi gaan..
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

25-06-2004 14:00

ik heb er ook niks op tegen ! ze zagen er ook niet uit als herrieschoppers of overlastveroorzakers ! vond de redenen dat ze hier kwamen vissen wel grappig !
Plaats reactie