hup holland hup

Plaats reactie
Gebruikersavatar
vandaele kjell
Berichten: 24
Lid geworden op: 22-01-2004 21:24

20-06-2004 09:25

Naar het schijnt is aimé antheunis vertrokken naar portugal om de trainer te worden van nederland
Ze hopen op een mirakel en dus is een beetje belgische steun wel nodig
Zou zeggen wees wat minder arrogant en speel meer als ploeg + zoek een trainer die zijn diploma nie heeft gekregen bij een bak heinenken

auf wiedersien auf wiedersien
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

20-06-2004 20:01

Kunnen wij iets doen aan de 'kunsten' van Dickie als nederlanders???

Ik zou ook wel een andere bondscoach willen, maar dit vind ik toch een overdreven topic... alsof een (simpele) nederlandse karpervisser iets kan doen aan het optreden van de bondscoach in Portugal...

En dan nog iets, het is auf wiedersehen... :roll:
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

20-06-2004 20:41

Er kan zeker wat aan gedaan worden.
Want er zijn zoveel mensen die het allemaal beter weten.
Dus zou ik zeggen.
Ga de cursus volgen voor jeugdtrainer,dan ga je verder met alle andere cusrsussen,ondertussen maak je een amateursclub blij,door trainingen te gaan geven aan de jeugd.
Als dat allemaal goed gaat,kom je een heel eind.
Want met alle betweters in nederland,begrijp ik niet dat er bij de voetbal verenigingen zo moeilijk aan trainers en coaches te komen is.
:lol: :lol: :lol:
Franca :wink:
Toon Fokkema
Berichten: 569
Lid geworden op: 13-05-2003 02:00

20-06-2004 20:53

Aldus John's coach :wink:
fishing rocks
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-06-2004 18:07

[quote="John Dobbe"]Er kan zeker wat aan gedaan worden.
Want er zijn zoveel mensen die het allemaal beter weten.
Dus zou ik zeggen.
Ga de cursus volgen voor jeugdtrainer,dan ga je verder met alle andere cusrsussen,ondertussen maak je een amateursclub blij,door trainingen te gaan geven aan de jeugd.
Als dat allemaal goed gaat,kom je een heel eind.
Want met alle betweters in nederland,begrijp ik niet dat er bij de voetbal verenigingen zo moeilijk aan trainers en coaches te komen is.
:lol: :lol: :lol:
Franca :wink:[/quote]
Wat bedoel je hiermee te zeggen, dat er bij de jeugd niet van die fouten gemaakt worden? als dat zo is heb je namelijk gelijk, dat gebeurd inderdaad niet nee, het was heel erg laf en dom.
Franca Dobbe
Berichten: 407
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Nootdorp
Contacteer:

21-06-2004 18:49

Nee ik bedoelde,dat iedereen die alles beter weten en kunnen,het ook bij de jeugd kunnen proberen,en dan na een aanal jaren,door veel en hard te leren,het ooit eens aan heel Nederland het kan laten zien.
En ook bij de jeugd worden er zat fouten gemaakt,maar waar niet bij?
Maar van fouten kan je ook weer leren,je moet maar net een verkeerde keuze maken,en niet meer terug kunnen draaien :wink:
Franca.
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

21-06-2004 19:01

Ik draai al heel wat jaren mee, heb zelf ook wel redelijk hoog gevoetbald, maar geloof me, dit mag nooit gebeuren, zeker niet op een EK , ik vind het een schande, iedereen maakt fouten oke, maar dit nee sorry mag niet.
grt gradus.
ps zie dit aub niet als iets persoonlijks want dat is het zeer zeker niet.
James Tate
Berichten: 39
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Antwerpen (Belgie)

21-06-2004 23:27

Sorry hoor Kjell maar ik denk dat geen enkele Nederlander die ook maar iets van voetbal kent op onze aimé antheunis zit te wachten. al zou hij qua arrogantie goed in dit team passen. Nadat hij met een reuze ploeg die Genk toen was zonder enige inbreng, kampioen speelde, ging hij naast zijn schoenen lopen en iedereen dacht dat hij 'de' man was, maar eens bij Anderlecht, kon hij met de beste spelers die in Belgie rondliepen geen ploeg maken, Anderlecht was dan ook maar al te blij toen ze hem als bondscoach kwijt geraakten zonder contractbreuk en wat blijkt, na ongeveer de helft van de Belgische spelers getest te hebben heeft hij nog altijd geen nationale ploeg. Zwijg me a.u.b. over aimé antheunis.
Ja Advocaat heeft een serieuze blunder geslagen (maar laat ons Robben nu ook niet direct als een halve god beschouwen), maar hij geeft het tenminste toe, die clown van ons insinueert in zijn valse bescheidenheid steeds dat de fout bij een ander ligt.
Wat het jeugdvoetbal betreft, zelf heb ik een jeugdzaalvoetbalclub opgericht die met 24 teams de grootste zaalvoetbalvereniging in Belgie was, een zevental keren Belgisch kampioen een 20 tal keer Kampioen van Vlaanderen en een zestigtal provinciale kampioenstitels maar ik ben noodgedwongen moeten minderen tot 8 teams daar ik geen medewerkers vind die de ploegen willen (kunnen) begeleiden ik ben momenteel 26 jaar actief in het jeugdvoetbal en zie inderdaad dat er zeer velen zijn die het allemaal perfect weten maar als ik medewerkers zoek, dan is er plots niemand meer. En wat die cursussen betreft, ik heb zelf wel wat zogezegde "?? diploma's??" maar nergens heb ik ook maar even iets geleerd over hoe om te gaan met kinderen, en dit is in het jeugdvoetbal veel belangrijker dan de trainerscursus. Na een 3 jaar durende avondcursus in kinderpsychologie kan men beter een jeugdploeg begeleiden dan na een cursus jeugdbegeleider, tenminste als men iets van voetbal kent.
Daarom laat iedereen die zijn mond vol heeft van de fouten die bvb Advocaat gemaakt heeft inderdaad het eerst maar eens zelf proberen. Ik twijfel er niet aan dat hij geprobeert heeft het beste te doen, dat het misliep, tja dat hoort nu eenmaal bij het nemen van belangrijke beslissingen als het lukt is hij een halve god als het tegenvalt is hij de duivel. Het was toch wel duidelijk dat (met alle respect voor de nederlandse ploeg) het ook in de voorbereiding niet goed liep, dat heel Nederland toch hogere verwachtingen had dan eigenlijk mocht, is toch niet de fout van Advocaat
Plaats reactie