kENNISGEVING VAN VERWIJDERING BOARD!

Wilko Bloem

05-05-2002 01:46

Even een mededeling mijnerzijds Heren, het “andere board” is voor mij geen “realiteit” meer! Het literaire stoplichtje is voor mij daar dus, op rood gezet, dus “verboden” toegang! De rest van de details zal ik U besparen, is ook niet relevant en hier op zijn plaats. Maar vond het wel nodig even te “vermelden” voor andere discussie-gebruikende. Omdat men toch beide borden met bezoekjes vereert. En dan toch op hoogte is gesteld, van een stilzwijgende niet vermelde, mijn absentie aldaar!
Met humoristische groet Wilko:lol: :lol:
Gebruikersavatar
Henri van der Wal
Berichten: 730
Lid geworden op: 29-01-2002 01:00
Locatie: visPASloo
Contacteer:

05-05-2002 02:13

Eigen schuld, dikke bult!

Je kunt beter een verhaal gaan schrijven over commerciele karperputten of een wekelijkse rubriek aanvragen op een site. ( sarcastische striptekeningetjes erbij ofzo, lijkt me wel wat...)

Met je stelling ben ik het meestal wel eens, maar je schrijft altijd zoveel...& vaak hetzelfde.

Talking loud but saying nothing?
Meldpunt Spiegelkarpers Fryslan : spiegelkarpersinfriesland@live.nl
http://www.ksnregiofryslan.nl

http://www.sunrisebaitservice.com - Quality Carpfood
Wilko Bloem

05-05-2002 08:20

Goedemorgen Heren, inhoudelijk zal ik op dit board, nergens op ingaan zoals b.v.b! Wat men denkt of dacht te weten! Een veronderstelling zo als {*Eigen schuld, dikke bult!*}dat is voor U een vraag, en voor mij een weten! Daar is objectief relativerend vermogen voor nodig, om het in de juiste perspectieven te plaatsen, uit board ethische overwegingen, weiger ik hier op in te gaan, en “dit board” er in te betrekken!
Met relativerende groet Wilko :cool: :cool:

I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-05-2002 09:42

Henri eigen schuld dikke bult??
Weet jij dan waar het over gaat?
De door jou zo gewaardeerde CW ers zijn ook niet brandschoon hoor, integendeel zou ik haast zeggen.
Ik weet ook niet waar het over gaat hoor, ben wel nieuwsgierig Wilco, maar dat wist jij al :smile:.

Wilco is een "enfant terrible" op een board en gaat met hart en ziel tegen misstanden in.
Zijn schrijfstijl laten bij mij ook wel eens de haren rijzen maar net zo vaak zo niet vaker zie ik glimlachend hoe de tegenstanders in zijn te voorspellen val trappen.

Wilco met een terugrelativerende groet.
Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Wilko Bloem

05-05-2002 10:09

Nee, nee Douwe, ik heb heus wel begrip voor jou belangstelling! Maar dat ga ik dit board niet aandoen! :lol: :lol:
Met Humoristische groet Wilko :wink: :wink:
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

05-05-2002 11:20

YYooo Wilko,
Still going strong?!!
Jammer dat jou onnavolgbareliterairefeitelijkedierenleedvoorkomendekarperinbeschermingnemendeantibetaalwatervissendestellingname helaas niet overal gewaardeerd wordt.

Maarja het lot van een klokkeluider, nietwaar?
Ageren doet Reageren, het hoort erbij.
Wanneer jij je kop uitsteekt, zal de niet begrijpende grijze massa wel zorgen dat jou kop er weer af/en ondergeschoffeld word.

Hopende nog veel van jou te lezen en sportief groetend

Henk
Wilko Bloem

05-05-2002 11:32

Halloa Henk, ik ga er niet onder gebukt, en heb geen bochel! :wink: :wink:
Met wederzijdse groet Wilko :lol::lol:
Wilko Bloem

05-05-2002 13:01

Dat heb ik ook niet gedaan Raymond!En ik gaf al reeds zeer "duidelijk" aan, dat ik dat ook niet van plan ben!En mocht het je verbazen Raymond, ik ben helemaal niet kwaad!
M.v.g Wilko :???: :???:
Gebruikersavatar
Douwe Bijlsma
Berichten: 8217
Lid geworden op: 01-01-2002 01:00
Locatie: Leeuwarden

05-05-2002 13:41

Klopt Ray, laten we de sfeer een beetje leuk houden, ik weet dat ik soms op het randje balanceer maar zolang je er aan de goede kant vanaf donderd komt het weer op zijn pootjes terecht.

Wilco, het is net al bij een veel belovend water of stek eenmaal de interesse gewekt stop ik niet direct.
Bij berichten kun je een privébericht sturen.
Ik hou ook wel van een portie humor.
En op een één of andere manier wil je het kwijt anders had je er geen melding van gemaakt.

:smile:

Douwe
Vissen is een hobby, geen religie!
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

05-05-2002 19:06

Ja Wilko ouwe makker...

Ook mij maakt je nu erg nieuwsgierig.

Ik denk ook dat je het mij haast verplicht bent om mij ook via bijv een prive bericht op de hoogte te stellen. puur uit interesse want ik ben nu eenmaal nieuwsgierig.

Na zo'n aankondiging ben je me dat haast verplicht. Zo niet dan toch :smile:

Gr. laurens
When the going gets tough, the tough get going!!
Wilko Bloem

06-05-2002 16:14

Ho,ho Heren, ik heb duidelijk gesteld boven deze Topic! "KENNISGEVING" OP DE HOOGTE STELLEN VAN!Voor de rest had ik er overigens geen bedoelingen mee!
Met humoristische groet Wilko
Wilko Bloem

14-05-2002 21:42

Hier volgt wederom weer een mededeling!

Ook de Heer H.P.E moest elders een "persoonlijk" digitale aanslag, aan het
literaire lijf in ontvangst nemen! En staat nu ook eveneens voor het zelfde rode
stoplicht, in de aan groeiende file {'persona non grata' !}
Met zeer verbaasde groet Wilko!
Hans-Peter van Ee

15-05-2002 00:30

Wilko e.a.

'Helaas' is het zover gekomen, en of het al dan niet terecht is laat ik maar in het midden.

Het is tegenwoordig niet anders, verkondig een eigen mening en men maakt je monddood.
Past geheel in de stijl van deze tijd.
Het recht hebben op een eigen mening is anno 2002 'not done'.

Men kent daar geen humanisme, men predikt zo in en in keurig te zijn. Ik vind het echter bloedeloos, zo zonder oog en waardering voor het ongerijmde, het dierlijke en het sprirituele.
Men mag niet uit de band springen, grenzen overschrijden en overgeleverd zijn aan eigen zwakheden.

De verwijdering zal in de ogen van sommige terecht zijn, maar dat komt omdat men alleen van de hoed weet en niet van de rand.
De tegenpartij mag wel ongestoord verder gaan met hun ongeletterde onzin.

De mail die ik kreeg na verwijdering is te zielig voor woorden, men insinueert en sluit de ogen voor het feit dat er altijd twee partijen betrokken zijn.

Heren vergis u niet, dit is geen stemmingmakerij maar gewoon iets wat ik kwijt moest.

met relativerende groet

HPE
Mike van Zijl
Berichten: 324
Lid geworden op: 08-02-2002 01:00
Locatie: Amsterdam

15-05-2002 10:30

Goed voorbeeld doet goed volgen.

Wilco.... doen je keyboard dempertjes het nog? :grin:
Heb anders nog wel een setje liggen voor je.

Groeten,


Mike
Jos de Wit
Berichten: 342
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heemskerk

15-05-2002 16:19

Wilko en HPE,

Ik snap niet waarom dergelijke mededelingen op het forum geplaatst moeten worden. Jullie weten net zo goed als een ieder dat de heren van CW hier niet willen en/of kunnen reageren.
Dat jullie het er niet mee eens zijn dat jullie daar verwijderd zijn, is begrijpelijk, maar door dat hier te publiceren kweekt in mijn ogen een bepaalde stemming, daar is uiteindelijk niemand mee gebaat.

Jos
Wilko Bloem

15-05-2002 17:23

Jos!
Het lijkt mij anders wel een kleine blijk van “innerlijke beschaving” om mutatie’s even te vermelden, als men dat elders nalaat! Als ik zou verhuizen Jos, dan stuur ik mijn kennissen en vrienden ook een mededeling van het verhuis-gebeuren! Eerlijk gezegd een normale gang van zaken in mijn optiek, vandaar {DEZE MEDEDELING of het zij KENNISGEVING!}
Met humoristische groet Wilko!
Wilko Bloem

15-05-2002 18:46

Hallo die Mike, de schokdempertjes zijn hi-performance getuned en dynamisch uitgebalanceerd, bij een toerental van 10.0000. t.p/min. met een aangepaste chip-tuning!
Met humoristische groet Wilko! :grin: :grin:

I kill people :lol:
I kill people for money :lol:
But you are my friend :lol:
I kill you for nothing :lol:
Etienne Straatman
Berichten: 56
Lid geworden op: 18-05-2002 02:00
Locatie: Den Helder

18-05-2002 22:01

Beste Wilko,

Je begint deze discussie met een verhaal waarin je niets wil zeggen????? Het zal wel diep zitten, MAAR

als je niets te vertellen hebt, start deze discussie dan ook niet.
Gebruikersavatar
Roger Feijen
Berichten: 324
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Westervoort
Contacteer:

18-05-2002 22:37

Wilko en HPE

Ik meen toch dat ik van beide heren al eens ergens "adieu en sayonara" gelezen heb. Niet dat dat voor mij wenselijk is(HPE op CW en Wilko op kwo forum), ik vroeg me gewoon ff iets af.

mazzel

rf
Wilko Bloem

19-05-2002 00:34

Wat is het verschil, tussen een kennisgeving
en een discussie mijne Heren ?? Ja dat dacht ik al, niet naar bedoeld hoor!
Met vriendelijke groet Wilko :lol: :lol:
Etienne Straatman
Berichten: 56
Lid geworden op: 18-05-2002 02:00
Locatie: Den Helder

27-05-2002 23:43

Beste Wilko,

Het verschil tussen een kennisgeving en een discussie is dat je bij een kennisgeving geen aanleiding geeft tot een discussie.

Jij doe dat duidelijk wel, want je geeft een mening. Een mening wordt onderbouwd door een betoog (wat je trouwens wel goed deed) maar hierop volgt, voor degenen die dat wenselijk vinden, een discussie.

Dus...je lacht wel aan het einde van je laatste reactie maar onterecht.

Ik stel voor dat je je "oude" schoolboeken nog eens openslaat (en dan bij voorkeur die van de Nederlandse lessen), en dan je eerste melding nog eens herziet.

Is niet naar bedoeld hoor.....
Etienne Straatman
Berichten: 56
Lid geworden op: 18-05-2002 02:00
Locatie: Den Helder

27-05-2002 23:44

Onder voorbehoud van schrijffouten zie ik net.
Wilko Bloem

31-05-2002 13:48

Ik hoop, dat jij jou boeken nog hebt tijger? zo zie je maar weer...... een mens is nooit uitgeleerd! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Met humoristische groet Wilko. :lol: :lol:


I kill people :lol: :lol: :lol:

I kill people for money :lol: :lol: :lol:

But you are my friend :lol: :lol: :lol:

I kill you for nothing :lol: :lol: :lol:
Etienne Straatman
Berichten: 56
Lid geworden op: 18-05-2002 02:00
Locatie: Den Helder

09-06-2002 16:46

Hoezo? Omdat ik 1 schrijffout maak die ik zelf verbeter.....dat plezier gunde ik jou gewoon niet...

Later!