eindelijk leuk water en dan...

Plaats reactie
Gebruikersavatar
desmond Visser
Berichten: 167
Lid geworden op: 28-11-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

13-04-2004 11:20

sinds 2 jaar eindelijk een leuk watertje gevonden waar je lekker rustig zit en geen last hebt van tentenjongens en boten etc.
Helaas zal dit water weer snel om zeep geholpen zijn.
Het zal ongeveer 1,5 hectare groot zijn.. ongeveer 4 a 5 stekken en ben maandag even geweest en jahoor, ik telde 13 tenten,ze visten standaard met 3 hengels en nog 's nachts ook.
Ik snap gewoon niet dat dit soort gasten niet aangepakt worden.
Boswachterjeepjes reden er genoeg, maar leek wel alsof er geen 1 het lef had om er wat van te zeggen.. echt schaamteloos
Daniel Takken
Berichten: 1009
Lid geworden op: 28-02-2004 12:02
Locatie: Fikkersdries

13-04-2004 15:28

Ben ik wel met je eens.......... ik vraag me soms ook af waarom in godsnaam iedereen met z'n 3en op een rijtje gaat zitten barbequen en rotzooi en herrie maken........ dit kan toch ook gewoon in je eigen achtertuin?? Moet je daar andere karpervissers onder laten lijden?
Erg jammer inderdaad...........
Ik moet zeggen dat ik zelf ook buiten het seizoen nachtvis, maar alleen waar ik er niemand mee in de weg zit, nl. vanaf het land van een boer! Netjes gevraagd, en alle zooi mee in een vuilniszak achteraf, inclusief de troep die er al lag!!

Ik krijg zelf eind mei twee walkie talkies uit de U.S., dus is communiceren met m'n maat die een kilometer verderop zit binnenkort ook al geen probleem meer :D hoef je dus ook niet meer naast elkaar te gaan zitten.........

mvg. Daniel
Carpunity, het nieuwste online karpermagazine. Check it out!
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

13-04-2004 15:31

die walki talkies kan je hier ook gewoon kopen hoor! weet niet of je diengen uit de us hier ook mag gebruiken?
Plaats reactie