vriendin

Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

16-04-2004 18:56

luuk schenkelaars schreef:jongens, begrijp me niet verkeerd! :roll:
Het is en blijft vissen. Er is niets verder (nog) niets geks gebeurd :P . tja, wel met zijn 2en in 1 slaapzak, maar daar houd het toch ook echt mee op :wink:

Groeten,

Luuk



Geloven wij dat Medeboarders????? :wink:

Hahahaha......lachuh man als je vriendin mee gaat nachtvissen!!

Zuinig op zijn Luuk!! :D
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

18-04-2004 09:07

hahaha wat een lol,

kevin is indd een goeie gast, maar aan ienands anders vriendin zitten doet ie niet! toch?? :roll: :roll:
Ennuh, mijn hengels zijn 13 voeters!, kom je er bovenuit kevin (zonder je penhengel) :P

Groeten.

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
martine broks
Berichten: 71
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: lieshout

18-04-2004 13:49

hallo allemaal!
ook ik ben door mijn inmiddels ex vriend begonnen met vissen en het bevalt me erg goed! alleen nou heb ik het nadeel dat als je vrijgezel bent en een meisje dat je van pappie en mammie niet alleen mag gaan nachten wat overigens wel begrijpelijk is! maar overal is een oplossing voor hoor! ook ik heb al mijn spullen aangeschaft en ben op zich behoorlijk fanatiek visser! maar hoop dat jullie allemaal een meid krijgen die het vissen ook leuk vind moet er nou ook niet meer aan denken dat ik een vriend krijgt die vissen saai vind!
groetjes martine
Gebruikersavatar
luuk schenkelaars
Berichten: 1643
Lid geworden op: 17-04-2002 02:00
Locatie: Raamsdonk

18-04-2004 14:38

Martine,

Je zou eens aan de waterkant naar fanatieke karpervissers kunnen zoeken. Je zou dan eens kunnen vragen of ze een keer mee willen nachtvissen. Let er dan wel op dat het echt alleen om vissen gaat. en niet dat die gast dan gaat vissen om met jou lekker samen in een tentje te liggen..... :roll:

Succes met zoeken.

Groeten,

Luuk
Karpervissen is net als..... .....vissen op karper
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

18-04-2004 16:46

Martine, we zullen binnen kort eens gaan vissen! komt allemaal goed ;)

maar dat spreken we nog wel af :)

Ciao,
Kevin
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

18-04-2004 19:24

Haha, love is in the air!?

Misschien een dubble date?

vr gr Sjoerd
Gebruikersavatar
Ronald Clowting
Berichten: 72
Lid geworden op: 05-05-2004 20:48
Locatie: Den Helder

06-05-2004 22:36

Goh.. dat er toch nog zoveel meiden mee gaan te vissen valt mij allezins mee.. mijn meissie (met wie ik overigens al een ruime 2 jaar een relatie mee heb) begint het karpervissen steeds leuker te vinden.. toen ik haar leerde kennen vond ze vissen maar stom, totdat ik haar een keertje meenam.. gewoon met dobbertje, maar toch.. ze kreeg de smaak te pakken en begon vooral het feederen leuk te vinden.. ze ving steeds grotere brasems en ook steeds meer.. het visvirus sloeg zelfs zo toe dat ze ook zonder probleem zonder mij ging vissen.. zodoende besloten we om eens een visvakantietje te gaan houden in de achterhoek.. daar heeft zij haar eerste karpers gedrild.. (grootste 8.8 pond).. sindsdien heeft zijn de smaak te pakken en gaat ze nu ook s'nachts mee en vist zij dus ook op de karper met een oud hengeltje van mij.. aankomende zaterdagnacht zal voor haar de eerste keer echt nachtvissen worden.. (ze is wel vaker meegeweest s'nachts, maar heeft nog niet echt gevist op karper s'nachts) zal mij benieuwen!!! haal ik mischien eindelijk de eerste karper van het jaar eruit.. (beter laat dan nooit zeg maar!!)
Gebruikersavatar
Erik Scholtes
Berichten: 79
Lid geworden op: 19-04-2004 18:51
Locatie: Delft

07-05-2004 23:48

Okeee ik heb waarschijnlijk geluk gehad sinds ik haar de eerste keer heb overtuigd en mevrouw op de picker in het zonnetje een pracht van een kroeskarper ving wil ze graag ook voor groter "wild" gaan.

afknapper was het eerste nachtje (WHOOPS oud weerbericht) dikke storm, regen en knallende onweer midden in de polder.
Wel lekker gevangen die nacht :D :D :P
't is stil aan de waterkant