Rokende karpervissers....

Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

14-03-2004 13:38

Ooit gehoord van het verschil tussen gebruik en misbruik ???
Laat dat de maatstaf zijn !!!
Gebruikersavatar
Simon van Vegchel
Berichten: 427
Lid geworden op: 10-03-2004 14:43
Locatie: Eindhoven

14-03-2004 13:48

Stefan Slechten schreef:Voor mij is een sigaret een moment van rust, vooral als ik ga voeren. Menigmaal buikpijn krijgen, gewoon van de zenuwen, als je aan het voeren bent, en denkt aan de grote karpers die er misschien wel, of waarschijnlijk niet jouw bollen zullen opslurpen. Die sigaret maant mij tot kalmte, de kalmte die ik zo nodig heb omdat ik mezelf vaak genoeg voorbij ren met ideeën en taktieken.


Hehe Stefan, als ik ga voeren heb ik daar helemaal geen last van, misschien hallucinaties door de sigaretten? :P Nee dit kan ik me op zich nog wel voorstellen, roken? niets mis mee. Echter het blowen en echt 'hard' zuipen, daar kan ik niet tegen. Bij ons aan het thuiswater zit meestal een gast, die pakt 2 blowtjes, zuipt dr nog snel even 4 pilsjes achteraan en gaat vervolgens keihard meejanken op die nederlandse rap.... daar word je pas ziek van :x :roll:
Jan van Glabbeek
Berichten: 417
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

14-03-2004 14:32

He Simon, laat me raden.....je zit op de boemerang ?
Buteneers Rob
Berichten: 395
Lid geworden op: 13-01-2003 01:00
Locatie: Genk

14-03-2004 18:26

Net een uurtje in de weer geweest, spullen van de auto naar de stek gezeuld, alles opgezet en gevoerd. Hengels worden geplaatst...
Ik plof lekker in m'n stretcher, met een dampende tas koffie en een lekkere sigaret... en dan weet ik het weer, dit is genieten!

Wat betreft drank en/of drugs? Een 'Juupke' mag ik graag. Een jointje vroeger ook wel, ben ik ondertussen bewust mee gestopt tijdens het vissen. Kan je zeggen wat je wil, maar na 1 joint ben je niet meer helder, en ik merkte dat in mijn visserij. Blijf liever scherp van geest.

Mvg, Rob.
C' est la pêche, quoi.
Gebruikersavatar
Martijn Silfhout
Berichten: 112
Lid geworden op: 05-10-2003 02:00
Locatie: Sleeuwijk & Breda

14-03-2004 18:42

Ik rook zelf niet (meer). Aan de waterkant een biertje vind ik echt geen probleem. Daar wordt ik nou juist rustig van :D . Een joint aan de waterkant heb ik ook nooit gedaan maar heb er geen probleem mee als een ander het zou doen. Als het maar op een normale manier kan gaan.