Nieuwe KaZaa

Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

29-11-2003 14:48

Bart,

downloaden is in nederland inderdaad nog legaal, het distributeren ervan is illigaal. Hetgeen wat hier dus het probleem van KaZaA weergeeft, is dat alles wat je download, direct klaar staat om gedistributeerd te worden (aanpassingen daargelaten!). Oftewel het in bezit hebben (lees: geinstalleerd hebben) van KaZaA, staat gelijk aan het illigaal bezig zijn met Muziek/Film/Game/Programma/e.d.

Toelaatbaarheid ? HA ! Ze kunnen KaZaA nog niet eens tegenhouden, laat staan de échte diehards :smile:

Gr,
Christiaan.
Bart Bouwens
Berichten: 383
Lid geworden op: 29-12-2001 01:00
Locatie: Lommel (B)
Contacteer:

29-11-2003 15:00

Dat is dan je eigen schuld want de optie tot het delen van bestanden kan je zelf in- en uitschakelen waardoor bovenstaande weer niet geldt. Ik heb geen idee waar je bovenstaande vandaan hebt gehaald...

Een zojuist aangekochte cd-rom met de laatste versie van Windows is ook klaar om gedistribueerd te worden... ben ik nu ook strafbaar omdat ik allerlei cd-roms met (legale) software in mijn bezit heb?? Denk het niet....

Bart
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

29-11-2003 19:38

Bart,

zoals ik al aangaf tussen de haken, aanpassingen daargelaten. Ik ben me ook bewust van het 'niet sharen' van je bestanden. Maar waar zou een programma als KaZaA wezen als er niets geshared werd ? Inderdaad, nergens!

Het in je bezit hebben van Legale Software, hoe kan je dat verdraaien naar Strafbaar bezig zijn ? Kan daar het punt niet echt achterhalen. Daarnaast ben je wél illigaal bezig als je deze weer gaat distributeren ja (mits 't hetzelfde exemplaar beschikt.)

Gr,
Christiaan.
Gebruikersavatar
Martin Nederlof
Berichten: 544
Lid geworden op: 09-08-2002 02:00
Contacteer:

01-12-2003 00:33

Fcuk Kazaa om het maar netjes te brengen !

download Soulseek ! http://www.slsk.org om liedjes te downloaden !

en om hele albums te downloaden gebruik ik mIRC of bittorent !

Gr,
Martin
Just another carp fisher.......
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

01-12-2003 11:00

Martin,

en wat gebruik je voor films?
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

01-12-2003 16:01

Martin,

fuck alle p2p programma's. Kijken of alle illigale downloads nogsteeds zo commercieel zijn als nu. Heb het iedee van niet, omdat dan iedereen moeite moet doen voor z'n downloads.
Gebruikersavatar
William Crommentuijn
Berichten: 504
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: grubbenvorst

02-12-2003 10:40

Kan iemand mij nu eens van a-tot-z uitleggen hoe ik mp3 op een cd zet.

Ik ben niet zo geweldig met computers, vandaar.

Heb laatst kazaa lite gedownload, dat lukte nog net. maar toen ik er mee aan de slag moest snapte ik er nie veel van. Nummers komen dan zachtjes aan binnen, en de helft stoorde weer.

Ik heb nm een nieuwe radio in de auto en dr zit mp3 op maar daar heb ik nu niks aan.

Wie o wie wil er de moeite doen om het hier heeeel duidelijk neer te zetten, je kan ook fff een mailtje sturen, zou fijn zijn.

mvg william,