Houdt u ook van concerten bezoeken?

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Jos van Dalum
Berichten: 280
Lid geworden op: 21-01-2004 15:20

09-03-2004 09:54

Beste mensen,

ik zie hier geen liefhebbers van grote feesten zoals Thunderdome of masters of hardcore zijn hier dan echt geen gabbers...

ik ga meestal naar zulk soort feesten en daarna lekker met een scheve bek vissen!!! :lol: :lol:

Vang ze

Jos
Gebruikersavatar
Frank Avezaat
Berichten: 2212
Lid geworden op: 04-01-2002 01:00
Locatie: Veenendaal
Contacteer:

09-03-2004 10:33

Jos,

ik vind persoonlijk namelijk ook dat dat geen concerten zijn!!!

haha

maar er was nog iemand die vroeg hoe ik dat deed met werk...
ik werkte vorig jaar in een videotheek en was vrij om vrij te nemen en te doen wak wilde. Relaxte baas, en gewoon betaald te krijgen als ik maar andere dagen werkte.

Nu werk ik voor een werkgever waar het allemaal wat moeilijker is maar alsnog probeer ik zoveel mogelijk te pakken...

afgelopen week naar het volgende geweest:

de heideroosjes + the lulabelles in het Patronaat te Haarlem
de heideroosjes + the grolschbusters in Tivoli te Utrecht

hier ga ik op zeker al heen, en daar komt een hoop bij

12 maart, Racoon in de Peppel te Zeist
19 maart, The Offspring in de Heineken Music Hall Amsterdam BACKSTAGE
21 juni, metallica, slipknot en korn in Amsterdam Arena (onder voorbehoud)

Graspop, Parkpop, Lowlands, Rock Werchter, Dwergpop, Bevrijdingsfestival Utrecht en Wageningen.
misschien ook Dynamo Open Air

Dus er staat alweer wat op de planning. Ik ga dit jaar zeker ook nog naar Green Lizard etc.

voor mij is het makkelijk om de planning van de melkweg, paradiso en de heineken music hall in de gaten te houden. Als daar iets speelt wat ik wil zien ben ik erbij. Tevens is de Peppel in Zeist een podia waar ik eigenlijk altijd bij ben, daar zowat al mijn vrienden daar altijd zijn en de complete crew bij mijn vriendenkring hoort.

Je kan me dus nog wel eens tegen het lijf lopen.
Gebruikersavatar
Jeroen houdijk
Berichten: 682
Lid geworden op: 11-09-2002 02:00
Contacteer:

09-03-2004 14:41

Haha,

verschillende smaken maken wel wat los hierzo!

Ieder heeft er z'n mening over en ik mij mischien wat lomp uitgedrukt, excuses daarvoor.

Ik sta inderdaad maar eens op van de koffietafel en zoek lekker mijn visstoel op.

mzzl,

Jeroen
Plaats reactie