Houdt u ook van concerten bezoeken?

Plaats reactie
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

21-11-2003 21:35

Ok Frank, kunnen we toch nog wel eens een sessie plannen :smile: Mail je hier nog over!

Groet,
Hans
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-11-2003 22:57

Geachte Mr. Chi,

Niet recentelijk maar ooit in een rijk verleden;
Scorpions (UK)
Golden Earrings
Jethro Tull
Yes
Dr. Feelgood
Roxy Music
Velvet Underground
Lou Reed
Supertramp
King Crimson
Pandora's Musicbox (1e editie)
Bowie
Prince
Pink Floyd
Tubes
Bruce
Stones
Bowie
Frank Boeyen (?)
Chriss Isaac
Cure
The Cult
Beasty Boys
Run DMC
Skunk Anansie
Foo Fighters
Stone Temple Pilots
Groet,

John
Ps. helaas Fogerty en companen nooit mogen aanschouwen.
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

21-11-2003 23:06

Hey John,

Jethro Tull? Allright!!!
Fogerty en companen ook nooit gezien!
Fogerty solo wel!

Swinging greets,

Hans
remco van esch
Berichten: 314
Lid geworden op: 05-03-2003 01:00
Locatie: Utrecht

21-11-2003 23:26

Op 2003-11-21 22:57, schreef John Pannekoek:
Geachte Mr. Chi,

Niet recentelijk maar ooit in een rijk verleden;

Roxy Music
Velvet Underground
Lou Reed
King Crimson
Bowie
Pink Floyd
Bowie

Groet,

John
Ps. helaas Fogerty en companen nooit mogen aanschouwen.


John, ik ben ZO jaloers op je! :eek:

Ben volgens mij in een verkeerd tijdperk geboren wat dat betreft! :cry:

edit: waar en vooral wanneer heb je de Velvet's mogen aanschouwen als ik vragen mag?? Je maakt me nieuwsgierig! :grin:
_________________
Without carp fishing life would be a mistake!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: remco van esch op 2003-11-21 23:28 ]</font>
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

21-11-2003 23:56

Remco,

Vooropgesteld dat ik vind dat je jezelf tekort doet door te stellen dat je in een verkeerd tijhdperk bent geboren als je pas Radiohead hebt mogen 'innemen'
het volgende,
Ik weet echt niet meer waar ik de originele 'Velvet' MET John Gale dus heb gezien maar de associaties bij het concert van Nico dat ik jaren later heb ondervonden in de Doelen in R-dam waren zo sterk dat het daar wel geweest MOET zijn.
Alhoewel het ook in Amsterdam geweest kan zijn.
Sorry dat ik niet echt gedateerd kan replyen.
Groet,

John
remco van esch
Berichten: 314
Lid geworden op: 05-03-2003 01:00
Locatie: Utrecht

22-11-2003 00:13

Op 2003-11-21 23:56, schreef John Pannekoek:
Remco,

Vooropgesteld dat ik vind dat je jezelf tekort doet door te stellen dat je in een verkeerd tijhdperk bent geboren als je pas Radiohead hebt mogen 'innemen'


John, ouwe rocker, je gaat met de tijd mee zie ik! :wink:
Wat mij betreft is Radiohead een muzikaal fenomeen dat ik inderdaad bepaald niet had willen missen :smile:
Feit is dat de mate van creativiteit van de huidige rock-generatie helaas op een enkele band na aardig geslonken is. :sad:

Had bijvoorbeeld de Velvet's graag live gezien, wat mij betreft toch wel de meest geniale en tevens meest invloedrijke band van de vorige eeuw, met name dankzij geniale nummers als Sister Ray en Heroin!

_________________
Without carp fishing life would be a mistake!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: remco van esch op 2003-11-22 00:14 ]</font>
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

22-11-2003 00:45

Op 2003-11-21 20:31, schreef Hans van Moorsel:
Frank,

hier is pas geleden al een topic over geweest maar de concerten die ik bezocht heb:

Queen 2x
Rod Steward
Sting
Eric Clapton
Eagles
Bruce Springsteen
Bryan Adams
Jethro Tull
ACDC
Dire Straits
En daarnaast nog naar verschillende festivals geweest.

Kan je het een beetje waarderen of vind je me echt een ouwe sok? :smile:

Groet,

Hans

Had u deze concerten in NL,Finland of in beide landen bezocht?
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

22-11-2003 00:51

Remco,

Helaas geraakt het glas ooit vol.
Overigens bijna helemaal eens met je stelling t.a.v. je favoriete nrs. van de Velvet.
Al vind ik persoonlijk dat 'Pale blue eyes' en 'Sweet Jane' een belangrijke bijdrage in het totale ouvre zijn geweest.
'Heroin' is altijd een favoriet van me geweest totdat Lou tijdens een solo-concert na twee woorden van het bewuste nr. te hebben 'geperformed' door een O.Deetje. na een minuut horizontaal moest worden afgevoerd.
Was overigens vlak voor het uitkomen van 'Animal'
Whoeaaaaaaaaah...., tja het kan verkeren.
Het is nooit meer goed gekomen met 'm. Had beter aan de dope kunnen blijven.
Groet,

John
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

22-11-2003 00:55

Op 2003-11-21 22:57, schreef John Pannekoek:
Geachte Mr. Chi,

Niet recentelijk maar ooit in een rijk verleden;
Scorpions (UK)
Golden Earrings
Jethro Tull
Yes
Dr. Feelgood
Roxy Music
Velvet Underground
Lou Reed
Supertramp
King Crimson
Pandora's Musicbox (1e editie)
Bowie
Prince
Pink Floyd
Tubes
Bruce
Stones
Bowie
Frank Boeyen (?)
Chriss Isaac
Cure
The Cult
Beasty Boys
Run DMC
Skunk Anansie
Foo Fighters
Stone Temple Pilots
Groet,

John
Ps. helaas Fogerty en companen nooit mogen aanschouwen.

Ben een grote fan van Run DMC.Helaas is de DJ ervan niet meer in leven.Het laatste concert in NL van deze old school hip hop groep was volgens mij in de Paradiso.Nou kan
het hoogstwaarschijnlijk nooit meer!!Heb er nu spijt van dat ik vroeger nooit naar de betaalde concerten ging.Snik!Snik!Rara.Hoe groot is de kans dat Public Enemy in NL ooit weer concerten zal geven?
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

22-11-2003 19:56

Yo party people,

Lees a.u.b. mijn meningen over het concert
van de roughneck Nelly en de lovely Beyonce
op http://www.mojo.nl Klik op de categorie "VERSLAGEN".Ondergetekende gebruikte de schuilnaam "BORNINHK".Read and shiver hihihaha.
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
gerrit koop

23-11-2003 14:30

ok
Laatst gewijzigd door gerrit koop op 26-08-2004 13:28, 1 keer totaal gewijzigd.
remco van esch
Berichten: 314
Lid geworden op: 05-03-2003 01:00
Locatie: Utrecht

23-11-2003 22:16

Op 2003-11-23 14:30, schreef gerrit koop:
And all the politicians making crazy sounds
And all dead bodies piled up in mounds


Heroin.....be the Death of Me
Heroin.....it's my wife and it's my life

:wink:
Without carp fishing life would be a mistake!
Buteneers Rob
Berichten: 395
Lid geworden op: 13-01-2003 01:00
Locatie: Genk

23-11-2003 23:48

Chi,
gezien jouw smaak in muziek moet je, als je ooit de kans krijgt, zeker eens de show van 'X-ecutioners' gaan kijken. Zeker de moeite. Public Enemy heb ik enkele jaren terug op Pukkelpop mogen zien, waren lang niet slecht. Van de ouwe school heb ik ook De La Soul al meegemaakt.
De laatste tijd niet veel meer gezien maar vogende maand komt Gangstarr naar Brussel, wil ik niet missen en ik ben ook nog aan 't wachten op KRS-one.
Voor de rest nog oa
Scratch Perverts
Mark B & Blade
Starflam
Postmen
E-Life
Black Eyed Peas
DJ CashMoney
DJ Vadim
en nog heeeeel veeeel anderen.
Mvg, Rob.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-11-2003 00:11

Haha Rob,

Ben jij zo'n hiphop fan??

Ik zie daar namen in jouw lijstje staan waarvan ik dacht dat geen hond ze kent. Al weet ik natuurlijk niet hoe wereldberoemd Starflam in België is.

Ik zou graag eens een optreden van een Franse hiphop act bezoeken,zoals bijvoorbeeld Supreme NTM, Dubmatique, IAM, Shurik'n

Ook de Belgische Castro vind ik zeer goed. Maarja wanneer komen dit soort mensen live in NL he... Volgende week iig maar naar TeRilekst, voor de gene die het wat zegt.

vr gr Sjoerd
jan van kranenburg

24-11-2003 01:01

Is er echt nou niemand die om JAZZ Muziek geeft?
Is my life, my world, my everything!!
Als ik mijn reeks van bezochte concerten zou noemen, hebben jullie 25 A-viertjes.

mvg

Jan
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

24-11-2003 02:05

Op 2003-11-23 23:48, schreef Buteneers Rob:
Chi,
gezien jouw smaak in muziek moet je, als je ooit de kans krijgt, zeker eens de show van 'X-ecutioners' gaan kijken. Zeker de moeite. Public Enemy heb ik enkele jaren terug op Pukkelpop mogen zien, waren lang niet slecht. Van de ouwe school heb ik ook De La Soul al meegemaakt.
De laatste tijd niet veel meer gezien maar vogende maand komt Gangstarr naar Brussel, wil ik niet missen en ik ben ook nog aan 't wachten op KRS-one.
Voor de rest nog oa
Scratch Perverts
Mark B & Blade
Starflam
Postmen
E-Life
Black Eyed Peas
DJ CashMoney
DJ Vadim
en nog heeeeel veeeel anderen.
Mvg, Rob.

Ken de X-dinges niet.Ga op vrijdag 12-12 naar UB40 in De Ahoy te Rotje-Erasmusdam.
The big crew from Birmingham.Dat wordt lekker lang in de rij gaan staan!"Red red carp",
"Breakfast in bivvy","I got you Clarissa",
"Rat in mi waadpak","Swing our own rods",
"Cherry oh Bazil","Can't help falling in love with books" enz.Denk niet
dat Chrissie Hynde mee gaat doen.Maar eerst naar Busta Rhymes op maandag 1 dec in de HMH."Fire it up".
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

24-11-2003 10:01

Op 2003-11-23 22:16, schreef remco van esch:

Op 2003-11-23 14:30, schreef gerrit koop:
And all the politicians making crazy sounds
And all dead bodies piled up in mounds


Heroin.....be the Death of Me
Heroin.....it's my wife and it's my life

:wink:



Happiness, is a warm gun.
Happiness, is a warm gun, yes it is.
When i hold you in my arms, and i feel my finger on you're trigger.
I know, no one can do me no harm.
Because happiness is a warm gun.

Brrrrrrrrr............
Groet,

John
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

24-11-2003 10:33

Lyrics from which song?Dat moet een oud liedje zijn.
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-11-2003 10:41

X-ececutioners is een hiphop act uit Amerika. Ik meen dat zij ook wel eens een track hebben gemaakt met Linkin' park, die destijds veel op TV was.

Ook jazz mag ik graag luisteren, jazz-cd's genoeg aanwezig, maar eigenlijk heb ik daar nog nooit een concert van bezocht. Er zijn evt. plannen om volgend jaar naar North Sea Jazz festival te gaan.

Binnenkort wellicht nog wat meer cd's aanwezig, dankzij Jan :wink:

vr gr Sjoerd
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

24-11-2003 10:44

Ps. zelfs nog aardig wat LP's aanwezig...
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

24-11-2003 10:46

Hr. Chi,

Oud en toch ook weer niet.
Laten we zeggen tijdloos!
The Beatles 'Happiness is a warm gun' from the White album.
Groet,

John
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

24-11-2003 10:53

Hmm....

"rock-On" w/ :smile:

Met Rockvolle groet
Frank :wink:

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Frank van Amerongen op 2003-11-24 10:53 ]</font>
Buteneers Rob
Berichten: 395
Lid geworden op: 13-01-2003 01:00
Locatie: Genk

24-11-2003 11:17

Chi,
X-ecutioners; wat mij betreft één van de beste, zo niet de beste, DJ-crews van deze aardbol.
Bestaand uit Rob Swift, Total Eclips, Mista Sinista en Roc Raida brengen zij de kunst van 'Turntablelisme' op nieuwe hoogtes.

Sjoerd,
jazeker!! Ben enkele jaren bezig geweest met DJ'en. Hoewel ik de echte scene nu niet meer zo volg als toen is en blijft het toch mijn favoriete muziek.
Starflam is hier in Belgë best bekend, maar als je het hebt over Shurik'n ed dan kunnen de meesten niet meer volgen. Die heb ik trouwens ook eens live gezien, al weet ik niet meer waar. Ikzelf hou het meest van de New Yorkse scene, zoals Takib Kweli, KRS, Mos Def, Gangstarr...

En Jan,
ik hoor ook graag eens een stukje Jazz, maar mijn kennnis ervan is miniem. Vooral door het DJ'n, toen ging al mijn geld ging nl naar vinyl, nu naar 't vissen... :grin:

Mvg, Rob
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

24-11-2003 11:36

[quote]
Op 2003-11-24 10:46, schreef John Pannekoek:
Hr. Chi,

Oud en toch ook weer niet.
Laten we zeggen tijdloos!
The Beatles 'Happiness is a warm gun' from the White album.
Groet,

O een evergreen bedoelde u.Ken lang niet elk Beatles liedje.Alleen de meest bekende.Heb tot nu toe slechts 1 Beatles CD: de Rooie Sien "1".Weet wel dat The Beatles
in NL maar 1 keer een concert hebben gegeven.Dat was in 1964 in de toenmalige veilinghal in het gehucht Blokker bij Hoorn.En sommige aanhangers sprongen in de gracht toen The Fab Four kwamen aanvaren!
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.
Chi Fai Man
Berichten: 667
Lid geworden op: 29-11-2002 01:00
Locatie: Purmerend(N-H)

24-11-2003 12:00

Op 2003-11-24 11:17, schreef Buteneers Rob:
Chi,
X-ecutioners; wat mij betreft één van de beste, zo niet de beste, DJ-crews van deze aardbol.
Bestaand uit Rob Swift, Total Eclips, Mista Sinista en Roc Raida brengen zij de kunst van 'Turntablelisme' op nieuwe hoogtes.

Sjoerd,
jazeker!! Ben enkele jaren bezig geweest met DJ'en. Hoewel ik de echte scene nu niet meer zo volg als toen is en blijft het toch mijn favoriete muziek.
Starflam is hier in Belgë best bekend, maar als je het hebt over Shurik'n ed dan kunnen de meesten niet meer volgen. Die heb ik trouwens ook eens live gezien, al weet ik niet meer waar. Ikzelf hou het meest van de New Yorkse scene, zoals Takib Kweli, KRS, Mos Def, Gangstarr...

En Jan,
ik hoor ook graag eens een stukje Jazz, maar mijn kennnis ervan is miniem. Vooral door het DJ'n, toen ging al mijn geld ging nl naar vinyl, nu naar 't vissen... :grin:

Mvg, Rob


Gebruikte je een Dateq of Gemini mengpaneel?
Technics SL 1200(MK II) turntables met een Stanton naald?Deed u ook aan transform scratching?Ook scratching met uw kin en hoofd?De Britse DMC(Disco Mix Club voor de outsiders onder ons) is een bekende vereniging voor DJ's.Deze organisatie regelt ook jaarlijks in Londen de WK live mixen.DJ Jazzy Jeff,DJ Cheese+DJ Chad Jackson waren ooit wereldkampioen op dit gebied.Vroeger had ik een abonnement op het vakblad "Disco Dance".Een uitgave van de
voormalige Stichting Nederlandse Top 40.
Haalde vroeger ook trouw wekelijks een hitlijst van deze voormalige stichting.
In dat blaadje stond regelmatig een advertentie in over Disco Dance.
Toen werd de Nederlandse Top 40 uitgezonden
op de vrijdagmiddag tussen 3 en 6 op Hilversum 3.
Nou nou,dat was pas een muziektijdschrift!Anders dan de Popfoto,Hitkrant of Top 10 magazine speciaal voor gillende boyband-groupiesmeiden.
Het verzamelen van karper/hengelsportboeken kan een erg kostbare hobby zijn. Vraag het maar aan ondergetekende.