excuses

Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

03-11-2003 13:05

Caspar,

iets wat mijns inziens een onzinnige posting is, die lees ik niet, zo irriteer ik mij dus ook niet aan andere mensen. Wat ik een posting vind om op te reageren kan een ander wel onzin vinden en andersom.

Een ieder heeft zijn eigen prioriteiten van wat ie belangrijk of interessant vind en dat maakt een discussie board ook leuk, maar dat iemand door een ander het niet meer leuk vind dat gaat mij te ver.

Kiron,

die zin van dat tere zieltje en schijt aan hebben gaat mij ook iets te ver. Je hebt wel met verschillende personen te maken en niet iedereen denkt zoals jou, respecteer dat. En sorry dat ik het zeg maar dat kan ik dus niet uit jou zin opmaken.

Gegroet
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

03-11-2003 13:20

Eddy, moet ik met het baseren van mijn mening rekening houden met de gevoelens van anderen? Sorry hoor maar dat gaat mij te ver. Het is MIJN mening.........

Als ik had gezegd dat over dat tere zieltje dat het mij niet boeide ipv dat ik er scheit aan heb (komt op hetzelfde neer) had er niemand op dat zinnetje gereageerd.

Ook vraag ik me af tussen wie deze discussie nu gaat? want Koen en ik hadden geen discussie eerder een goed gesprek......Ik heb hem ook gezegd dat ie niet minder hoeft te posten. Ik heb hem alleen uitgelegd waarom IK minder post.

Verder heb ik hier nix meer aan toe te voegen. Mijn mening hierover is terug te vinden in mijn postings in dit topic. Volgens mij heb ik mijzelf al enkele keren herhaald dus het over het hoofd zien hiervan zal jullie niet gebeuren. Hierbij vertrouw ik op jullie grenzeloze inzicht en technische leesvaardigheid om misverstanden te voorkomen.

Peter, je hebt een pbtje

Groet,
Kiron
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

03-11-2003 13:45

Kiron, heb je er ook wel eens aan gedacht dat koen mischien een beetje tegen jou op kijkt/keek.

Ik kan me dan goed voorstellen dat Koen een beetje gekwetst is door jou MENING.

Als Superman mij als kind verteld zou hebben dat ik die stomme cape uit moest doen en ik nooit zou kunnen vliegen, zou ik ook gekwetst zijn geweest.

Om maar een voorbeeld te noemen.

RC
Ron van Setten
Berichten: 466
Lid geworden op: 03-04-2002 02:00
Locatie: Culemborg

03-11-2003 14:07

Persoonlijk vind ik dat er hier weer te hoog de boom in wordt geklommen.

Zowel Kiron als Koen hebben bereikt wat ze wilden bereiken, namelijk dat Koen (beter)nadenkt voordat hij post. Let wel, ik beweer hier niet dat hij dat in het verleden niet heeft gedaan. Dat Koen hier vervolgens de conclusie uittrekt dat hij minder zal posten is m.i. enkel positief. Immers, dit is een conclusie die Koen zelf trekt en niet door een ander wordt opgelegd. Koen heeft deze beslissing mede op basis van zeer redelijke argumenten van Kiron genomen.

Het feit dat ik mij kan vinden in de argumenten van Kiron en het besluit van Koen waardeer betekent niet dat ik persoonlijk problemen heb met de hoeveelheid postings. Ik scan de berichten en waar persoonlijk nodig geacht post ik. Net zo goed als dat een serieuze thread kan omslaan naar een onzin-thread, kan een onzin-threads omslaan naar een serieuze thread.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Ron van Setten op 2003-11-03 14:08 ]</font>
Rob Dougan

03-11-2003 14:33

Yupse

Overal zal je onzinnige postings vinden en blijven vinden, als je nu eens slim bent en er niks op zou reageren zal dat binnen afzienbare tijd wel vanzelf overgaan.
Nuja, tzijn hollanders é


<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Rob Dougan op 2003-11-03 14:34 ]</font>
Gebruikersavatar
Henk de Jonge
Berichten: 805
Lid geworden op: 12-08-2002 02:00
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

03-11-2003 14:41

Koen,

Jammer dat je deze posting hebt gedaan. Jammer omdat je eigenlijk van te voren kon weten dat een discussie als deze zou ontspruiten.
Het gaat om meningen, en een ieder is daar, mits niet kwetsend enzo, vrij in. Dus ook Kiron.

Als ik bovenstaande reacties lees vind een ieder dit ook, laten we dit ook zo houden.
Respekt voor elkaars mening, hoe krom die mening soms ook is,daar draait de hele maatschappij op.
Zonder meningen geen innovatie, geen vooruitgang, alleen dictaten. En dat willen we niet, toch?

Ik hoop van ganser harte dat deze koffietafelpraat-discussie gauw beïndigd wordt en dat Koen gewoon weer zijn mening blijft geven,zijn opmerkingen plaatst en dat als Kiron daar iets van vindt hij(Kiron) in zijn waarde wordt gelaten.

Jongens, punt erachter :smile: ?
Wier in het water, blaadjes vallen traag, de karper stijgt gewichtloos.... <: )(((>>>< KSN
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

03-11-2003 14:48

Wie bepaald eigenlijk hoeveel iemand mag
posten? Hier staat volgens mij niets over in
de huisregels!
Dit is meer een vraag voor de CARPBOARD BE-
HEERDERS!
Of je moet tot 2 uitersten gaan: Of je pas
de regels aan, dat er beperkt gepost mag wor-
den, of het posten blijft vrij en zo door de
beheerders in de gaten word gehouden, wat wel
of niet getolereerd kan worden!

groetjes Benny
mark hofman.

03-11-2003 14:50

hey benny,

het gaat er niet om dat het niet zou mogen... koen is er alleen op aangesproken dat hij veel onzinnig postte..

ik begrijp ook niet dat koen hier een discussie over opstart...

mark
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

03-11-2003 15:35

Kiron,

Jou mening staat als een paal boven water, en daar torn ik ook niet aan, en dat je koen jouw mening verteld heb ik ook geen enkel probleem mee. Alleen als ik de posting lees waar dat met dat tere zieltje in staat, ben ik van mening dat deze zin eigenlijk niet nodig was geweest. Het was zo ook duidelijk, de enige bijsmaak die ik ervan kreeg was een beetje zo van,"wat hij ervan vind interesseert mij niet en dat koens mening niet echt serieus genomen werd". Ik heb dit dus anders geintepreteerd dan jou, de ene kan zoiets natuurlijk ook genuanceerder brengen dan de ander. Wat mij betreft punt erachter.

Mark,

Misschien dat koen op deze manier te weten wou komen of er meerdere mensen net zo over zijn postings dachten als kiron. Persoonlijk zou ik zo'n topic ook niet geopend hebben, maar goed ieder zijn eigen.

Aan de andere kant vind ik dit ook wel weer leuke postings en topics, velen geven op deze onderwerpen hun echte uitgesproken mening en dat kan ik wel waarderen en je weet een beetje wat je aan zulke personen hebt. :smile:

Groeten
Ed

_________________
Dr gaat niets boven groningen!!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Eddy Norder op 2003-11-03 15:38 ]</font>
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

03-11-2003 18:07

Koen, ik vind het jammer!

Maar je komt wel terug, dat is een ding wat zeker is.

En het is echt niet zo dat iedereen zich ergert aan jou, ik tenminste niet.

Dat zijn er maar een paar, en die moeten niet zeuren, daar erger ik me aan.

aju, en met smakelijk gaan etende groet;

WouteR StegginK
Gebruikersavatar
rinus koolen
Berichten: 346
Lid geworden op: 21-06-2003 02:00
Locatie: eindhoven

03-11-2003 18:09

Mee eens Robert C. , maar nu niet meer denk ik.
En Koen, vooral blijven en het je niet aantrekken, zo onzinnig post die jongen ook helemaal niet, misschien wel in Kirons ogen, maarja zoals hij is zullen wij nooit worden (ff kotsen hoor!!)Ben je beter als een ander ofzo.Hij blijft trouw in zijn penvis hoekje en komt er zelden uit, hij vist nooit anders en praat hier dan ook niet over.
Geeft tips en is altijd in voor een lolletje, kortom een blijvertje in mijn ogen.
Vr Gr Rinus.
Jeroen Rickhoff
Berichten: 27
Lid geworden op: 02-11-2003 01:00
Locatie: Rotterdam

03-11-2003 18:31

Is Koen nou weg of juist niet?

ik heb deze discussie doorgelezen maar nergens enige reactie van Koen...

ik hoop dat je blijft Koen, en als je er nog ben laat dan ff wat horen :grin:

dankje

m.v.g.

Jer0en
Carp 4 Life...
Keep your fishing area clean and have fun.
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

03-11-2003 18:59

Een Koen, kom er nu een aantal tegen.

Blijft maar een herhaling van zetten, daar heb ik nu een hekel aan heren.
Ben ik nu de enigste die zich hier aan stoort, dat zou ik nu wel eens willen weten.

Peter
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

03-11-2003 19:11

Mensen,

Wees maar niet bang Koen post een tijdje
niet, dat zei ie...........!
Wat ik overigens wel jammer vind!

Peter,

Wat bedoel je met "Blijft maar een herhaling
van zetten"? Dat is mij niet echt duidelijk!
Misschien kun je het iets anders verwoorden!

groetjes Benny
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

03-11-2003 20:32

Beste Benny

12 keer reageren in 24 uur tijd, is dat niet wat veel??


Groetjes, peter
Jeroen Rickhoff
Berichten: 27
Lid geworden op: 02-11-2003 01:00
Locatie: Rotterdam

03-11-2003 20:43

als benny meedoet aan deze discussie heeft hij er alle recht toe 12 keer te reageren in 24 uur tijd...

maarja... dats mijn mening.

m.v.g. jeroen
Carp 4 Life...
Keep your fishing area clean and have fun.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

03-11-2003 20:46

Peter,

Misschien wel, maar als de postings maar
waardevol zijn.
Aangezien ik nu korte sessies vis, reageer
ik ook meer! Maar dat moet toch geen punt
zijn, toch?
Maar ik kan best begrijpen dat postings als;
"hoe gaat ie" en "hallo", dat dat vervelend
is, zelf vind ik dat ook niet fijn! :wink:

groetjes Benny
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

04-11-2003 00:21

Kiron,
heb je pb gekregen en wij discussieren daar wel verder, ik hoop dat anderen dat mischien ook doen we weer over kunnen naar de orde van de dag en waar dit board eigenlijk voor bedoeld is : karpervissen

MVG,
Peter
Gebruikersavatar
Robert Campbell
Berichten: 1706
Lid geworden op: 31-08-2002 02:00

04-11-2003 08:27

Op 2003-11-03 18:09, schreef rinus koolen:
Mee eens Robert C. , maar nu niet meer denk ik.
En Koen, vooral blijven en het je niet aantrekken, zo onzinnig post die jongen ook helemaal niet, misschien wel in Kirons ogen, maarja zoals hij is zullen wij nooit worden (ff kotsen hoor!!)Ben je beter als een ander ofzo.Hij blijft trouw in zijn penvis hoekje en komt er zelden uit, hij vist nooit anders en praat hier dan ook niet over.
Geeft tips en is altijd in voor een lolletje, kortom een blijvertje in mijn ogen.
Vr Gr Rinus.



Nee nu niet meer Rinus.

Nu kleed ik mijzelf vliegensvlug om van achter een boom, aan de waterkant en.... en.... nu ben ik Super karpervisser!!!!!!


RC
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

04-11-2003 09:31

Op 2003-11-03 20:46, schreef Benny van de Werfhorst:
Peter,

Misschien wel, maar als de postings maar
waardevol zijn.
Aangezien ik nu korte sessies vis, reageer
ik ook meer! Maar dat moet toch geen punt
zijn, toch?
Maar ik kan best begrijpen dat postings als;
"hoe gaat ie" en "hallo", dat dat vervelend
is, zelf vind ik dat ook niet fijn! :wink:

groetjes Benny



Hoi misschien is het een idee ik weet niet of het mogenlijk is om bij de bericht die je hebt gepost onder aan na edit een knop hebt verwijder bericht. Ik kom vaak op een snoek forum en daar hebben ze dat ook ik zelf maak er vaak gebruik van moet ik zeggen voor al als de berichten oud zijn en niet meer gebruikt worden dan delete ik het bericht meestal. Het is wel zo dat alleen de persoon die de topic heeft gemaakt het voledige bericht kan verwijderen en de andere zijn eigen berichten onder de topic! :wink:

Ik vind het goed werken tegen berichtje zoals hey hoe is het, heb je nog gevist? dit moet maar in de prive berichten gebeuren! toch...?

groetjes Kevin :smile:
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

04-11-2003 10:46

http://www.karperwereld.nl/forum/viewto ... &34#108786

alweer een nutteloos verzamelinkje mededelingen onder de discussiehoek, en wie wacht daar nu eigenlijk op?

nog meer voorbeelden nodig?

Heren, er bestaat zoiets als msn/icq.

Trek je eigen verantwoordelijkheden eens

groet ed

ps: Gelukkig komen er nieuwe mogelijkheden, zoals het uitschakellen per individuele gebruiker van topics waarin geen intresse bestaat..... Als jullie nu allemaal eens leren het koffiegelul onder koffiepraat te houden, weet IK alvast welke ik daarmee uitschakel...
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

04-11-2003 11:30

Edwin,

Wat is nu weer msn/icq??
Wel fijn dat jij voor anderen gaat denken, wat ze hoe, wat en wanneer mogen/moeten plaatsen??
Valt zeker ook onder de noemer; eigen verantwoordelijkheden trekken, denk ik.
Maar ook dit keer zal ik het wel fout zien.

Bedenk wel dat het in sommige landen vrij normaal is, dat weinigen voor velen weten te denken en verantwoordelijkheden willen trekken/dragen.
Gelukkig woon ik niet in zo'n land!!

Sportieve groeten Henk
ps
je moet het niet lezen, het mag..
Gebruikersavatar
Eddy Norder
Berichten: 1317
Lid geworden op: 16-02-2003 01:00
Locatie: Sappemeer
Contacteer:

04-11-2003 11:39

Bertil,

denk dat het tijd word voor een slotje, dit gaat alweer mooi de verkeerde kant op.
Als afgunst branden wou, konden we de gaskraan dicht draaien.
mark hofman.

04-11-2003 12:10

slotje?? is gewoon een normale discussie..

omdat in deze discussie verschillende meningen zijn hoeft deze niet gelijk gesloten te worden.. dat in alle andere discussies nou iedereen elkaar napraat...

is altijd wel interesant dit soort discussies

mark
edwin siol
Berichten: 364
Lid geworden op: 03-11-2002 01:00
Locatie: Voorhout
Contacteer:

04-11-2003 12:29

henk:

2a. Spam niet in onderwerpen die daar niet voor bedoeld zijn. Op het forum is voldoende ruimte om eigen spamonderwerpen te openen. Ga dus geen 'schone' onderwerpen verzieken met zinloze antwoorden.

2b. Als aanvulling hierop geldt dat het als storend wordt ervaren als mensen slechts met 1 zin of zelfs 1 woord reageren. Probeer antwoorden dus enigszins inhoudsvol te houden en te korte reacties te voorkomen.

2c. Probeer zo veel mogelijk bij het onderwerp te blijven. Mocht je reactie teveel van het onderwerp afwijken, maak er dan een apart onderwerp van. Hiermee voorkom je dat discussies door elkaar gaan lopen.



Ik wens niets te bepalen, edoch zouden meer mensen zich eens af moeten vragen of een en ander qua hun aanwezigheid alhier helemaal conform de huisregels zijn.... (eigen verantwoordelijkheden, hoeven de redactie niet steeds politieagentje te spelen)

Ik wens niet te bepalen dat er niet gekoffieleut mag worden..... doe dat dan onder koffiepraat....

straks kan je als individuele gebruiker bijvoorbeeld de groep ´koffiepraat´ uitschakellen, mooi toch, hebbie dit soort welles/nietes gezeik wat kennelijk wekelijks terug moet komen verder niet meer nodig.... Helaas heb ik ook daarover nogal een hard hoofd, want vele gebruikers vinden het nodig om waar ZIJ dat maar wensen te gaan koffieleuten.... Maakt dat dit forum erg functioneel?.... Nauwelijks...

ps: msn en icq zijn perfecte chatprogramma´s met als grote voordeel dat hetgeen wat daar geluld wordt, vaak koffieleuten (nogmaals, nix mis mee), niet opgeslagen wordt....

ed