Hans Brinkel schreef:Tja...als ik heel eerlijk ben, vind ik dat Michel Tja wel degelijk een punt heeft.
De foto is behoorlijk suggestief (helemaal met die >naar ik mag hopen < speeksel op de wateroppervlakte

.
Zie er ook absoluut wel de lol van in hoor (grapjes over de zuigende kwaliteiten van de karper zijn natuurlijk niet van vandaag)..enkel beetje bij beetje word met de jaren telkens de normen verlegd.
Nu is het deze suggestieve foto ....morgen is deze foto alweer gemeengoed , want een bekende karperaar (En ja dat is onze karperheld Ruud ondertussen bij velen) heeft het immers met
goedkeuring van velen het reeds voorgedaan
Je weet wel: als het hek van de dam is volgen de .....
En ja...het zal maar gebeuren dat deze foto (of de foto's die op zeker nu gaan volgen na dit voorbeeld) in verkeerde handen valt.
H

B
spijker op zijn kop.
Hij schrijft een stukje, vangt dikke vissen.....dus
Dit soort foto's horen idd niet thuis op dit soort forums, een plek waar je wordt afgeschoten als je geen onthaakmat gebruikt (of een te dunne

). Janken over het feit welk beeld anderen hebben van de karpervissers.
Ik ben verbaast over de positieve reacties die dit soort foto's teweeg brengt, maar ja we zijn niet allemaal hetzelfde.
Of heeft Ruud inmiddels bij velen een te grote status om te bekritiseren...
Hij kan vast wel wat hebben en wil heus nog wel met je praten op een meeting oid.
Maar net als Hans als zei: "met goedkeuring".
Ruud doe lekker je ding, maar houd er rekening mee dat als je in de publiciteit treed een voorbeeldfunctie krijgt (hier hoef je niets aan te doen, gaat allemaal vanzelf).