Ere & Eerste divisie 2011/2012

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sebastian Stephenson
Berichten: 91
Lid geworden op: 24-04-2011 18:31

28-12-2011 15:55

marco duvaloois schreef:Als jij voor de helft zo fanatieke supporter ben als ik, dan ben je al een hele grote. .



Haha hier ik heb me stuk om gelachen. Het tegengestelde zal wel waar zijn pannekoek :wink:

Zoals veel mensen hier aangeven dat de straf terecht is (sommige beweren zelfs dat Ajax goed weg komt) ben ik totaal niet mee eens. Boete prima (had van mij ook wel hoger gemogen en declareren bij onze vriend Wesley). Leeg stadion, het zij zo. Rode kaart geseponeerd logisch, maar de wedstrijd vanaf de eerste minuut met een 0-0 stand overspelen is gewoon een groot schandaal! Ajax word gewoon keihard genaaid door één persoon wat net zo goed iemand uit (ik zeg maar wat) R'dam had kunnen zijn die het leuk vond om de boel te verzieken. Dat hij door de beveiliging is gesprongen is de verantwoordelijkheid van de beveiliging vind ik. Ze worden toch niet voor niks ingehuurd. Wat moet Ajax dan doen. Hoge hekken plaatsen wat de sfeer alleen maar meer verziekt?

Ik baal er iig behoorlijk van en ik hoop dat Frank een B-elftal het veld in stuurd, want die beker kan me gestolen worden. Volledig op de competitie richten...
Gebruikersavatar
jan mol
Berichten: 127
Lid geworden op: 01-11-2009 11:25
Locatie: kampen

28-12-2011 16:22

ben het voorledig met Sebastian eens .
wand v d wiel woord ook gestrafd die jong word een doelpunt door de neus heen geboord.
een zuidwester wind in het land biggen op de kant
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

28-12-2011 17:29

jan.
ik wil dit best vanaf een neutraal standpunt bekijken maar jij kan dat ook niet.
AZ is wel degelijk terrecht van het veld afgestapt want ze werden bedreigd.
je doet nu net alsof er nooit wat gebeurd bij 020.
ik zou zeggen zet jij je roze bril is af.
ik ga mijn club ook niet heilig verklaren maar jan zeg eerlijk.
wat nou als dit bij den haag was gebeurd en er zou 10.000 boete op volgen?
ten eerste had het nu nog op de voorpagina's gestaan en was het dalijk om 18:00 in het journaal nog het grootste item geweest en zou het spontaan in studio neus is een keer niet over 020 gaan.
ze hadden den haag uit de beker gezet zonder enige twijfel.
praat aub niet over meten met 2 maten.
ik ben eerlijk ik heb een hekel aan 020 en dat is gebaseerd op meerdere dingen waar ik niet over ga UITBREIDEN,maar ben echt wel in staat om dit op een eerljke manier te bespreken.
020 is een grote (goeie :- ? ) club maar er zijn ook 17 andere en in de 1e divisie nog meer die het spuugzat worden/zijn dat als je een voetbal programma aanzet het 9 van de 10 keer over 020 gaat en de samenvatting ook altijd langer is dan die van een andere club.
nogmaals 020 is een grote club maar lang niet meer zo als dat het ooit was.
ik vind dat totaal niet erg en elke tegenslag die ze voor de kiezen krijgen vind ik heerlijk.
de meeste zullen bestempelen als jaloezie wat ik een zwak argument vind maar gelukkig weet ik en een hoop met mij wel beter.
Vis is vis
Gebruikersavatar
sebastian Stephenson
Berichten: 91
Lid geworden op: 24-04-2011 18:31

28-12-2011 18:14

Ik reageer even Ben ook al was je reactie op Jan gericht.

Het klopt wel degelijk dat wanneer er bij een club regelmatig ongeregeldheden zijn dat de boetes oplopen, omdat de KNVB dit ziet als nalatigheid.

Dat er bij studio sport veel over Ajax gesproken word komt door de rotzooi binnen de club. Er word ook veel gelekt binnen de club en dit is natuurlijk makkelijk voer voor de journalisten. Er is dus altijd nieuws. Ook speelt uiteraard mee dat Ajax evenveel supporters heeft als PSV, Feyenoord en Twente te samen. Dus meer kijkers wat ook weer meer (reclame)inkomsten genereert wat dus weer bepaald of het programma bestaat of niet.
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

28-12-2011 18:16

Sorry hoor,maar zo intimiderend en bedreigend was die situatie in de Arena volgens mij helemaal niet.
De enigste reden dat Verbeek zijn spelers van het veld gehaald heeft is dat Verbeek zich realiseerde volkomen kansloos te zijn,de rest van de wedstrijd met 10 man uitspelen en dan ook nog eens 1-0 achter in de Arena!!!Dit wordt trouwens door vrijwel elke AZ supporter die ik ken beaamd.(vrijwel gehele schoonfamilie) :cry:
Wat ik overigens een volkomen begrijpelijke beslissing van Verbeek vind hoor!Al had de scheids die rode kaart niet getrokken weet ik zeker dat de wedstrijd gewoon was uitgespeeld.

Gr,

Mark
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

28-12-2011 19:08

ben scholten schreef:er zijn ook 17 andere en in de 1e divisie nog meer die het spuugzat worden/zijn dat als je een voetbal programma aanzet het 9 van de 10 keer over 020 gaat en de samenvatting ook altijd langer is dan die van een andere club.
nogmaals 020 is een grote club maar lang niet meer zo als dat het ooit was.
ik vind dat totaal niet erg en elke tegenslag die ze voor de kiezen krijgen vind ik heerlijk.
de meeste zullen bestempelen als jaloezie wat ik een zwak argument vind maar gelukkig weet ik en een hoop met mij wel beter.


gelijk heb je :D

De NOS is een publieke zender en zoveel clubs ,zoveel zendtijd.
maar ook is het zo dat ze zoveel mogelijk kijkcijfers willen hebben,de reden daarvoor zei sebastian al.
Verder is Jack van Gelder helemaal geen Ajacied,hij is voor AFC :wink:
Denk dat Tom Egbers en Mart Smeets wel voor Ajax zijn,maar denk dat ze ook maar doen wat ze moeten doen.
en aangezien zowat elke club een hekel aan Ajax heeft is bijna elke wedstrijd van Ajax een risico wedstrijd + "DE" wedstrijd van het seizoen voor de clubs waar ze komen.
meeste "grote" transfers en "grote" namen komen ook bij Ajax vandaan
zie hier de zendtijd..
ik zou het ook kut vinden als ik niet voor Ajax was,maar gelukkig ben ik dat wel dus voel ik me trots :D
en ondanks dat je Ajax en Ajacieden het slechtste van het slechtste toewenst vind ik bijvoorbeeld dat de
top 5:
1: Ajax
2: Feyenoord
3: FCDH
4: FC Utrecht
5: PSV

hoort te zijn.want dat zijn naar mijn mening de grote steden van Nederland en horen dus ook de grote clubs te zijn naar mijn idee.
binnenkort PSV voor Almere ruilen trouwens :wink:

joooooo (duh :D )

:wink: :lol:
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

28-12-2011 19:11

je gaat je gang sebastiaan daar is het forum voor anders word het een erg saaie bedoeling :D
vind het een mooie uitleg van je maar nee.
mark
dat vind ik nog het ergste.
die rooie kaart.
vind je nog terrecht ook misschien?
de stand was 1-0 was het nou 3-0 geweest ken ik me jouw visie voorstellen maar kom op nou zeg.
als die wesley het veld niet opgerend was was die rode kaart ook niet gevallen.
Vis is vis
mark bres
Berichten: 847
Lid geworden op: 29-09-2009 17:21

28-12-2011 19:49

Nee hoor Ben,ook ik vond die rode kaart natuurlijk belachelijk,die keeper had een lintje verdiend voor zijn actie. :P
Maar dat is wel de enigste reden geweest dat Verbeek zijn spelers uit de wedstrijd heeft gehaald en zoals ik eerder had vermeld nog terecht ook.
Ohja, ook erg jammer dat je nu al weet dat je mij niet mag alleen vanwege het feit ik voor 020 ben :roll:

Gr,
Mark
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

28-12-2011 20:26

Zoals Mitchel al zei, is Jack van Gelder een AFC'er, Tom Egbers is een Heraclied en Mart Smeets is van het basketbal, honkbal en vooruit van de Tour de France, heeft verder niets met voetbal, dus waar al die kneuzen het over hebben snap ik meestal niet.

Maar verder stop ik maar want tegen zoveel domheid kan zelfs IK niet op.......
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

28-12-2011 20:51

nee hoor mark zo erg is het ook niet.
ik ken je indd niet dus een hekel heb ik niet aan je maar het feit dat je voor 020 bent is voor mij een minpunt niet meer niet minder.
jan no hard feelings verder maar heb je dit geloof ik al eens eerder gezegd (of jij mij :wink: ) het is jouw mening en anders bestaat niet.(heb ik zelf ook last van)
wie er dan dom is :-?
Afbeelding
Vis is vis
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

28-12-2011 23:36

Wat Fransie ooit zong gaat toch wel op voor mij... Toch is de liefde voor m'n eigen club groter...

Hebbieee ook zo'n hekel aan die club uit Amsterdam? :lol:
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

29-12-2011 06:06

ja lekker meezingertje mitchel :D
Vis is vis
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

29-12-2011 08:01

Juiste antwoord?

Tijd voor een goede "voetbal-wet"

O ja en in kader van aansprakelijkheid, mag ajax blij zijn dat estebam niet geraakt is. Had miljoenen kunnen claimen en met een ton of wat weg kunnen komen.

Tegen zoveel domheid= niet opletten bij het bruggetje en een vak vol stadionverboden
kan niemand op Jan...

Pech dat het Ajax is geworden zal en kan op andere plekken ook gebeuren
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

29-12-2011 11:59

Helaas is dat in ieder stadion en trainingsveld van de Nederlandse BVO's Klaas. Excessen zijn door niets en niemand te voorkomen, nergens in de maatschappij.

Kijk naar Amersfoort twee jaar geleden, Alphen, en recent naar Luik, dat is niet te voorkomen.

Heeft niets te maken met opletten bij een bruggetje op iedere onverwachte actie loop je achter de feiten aan. Het enige wat zou kunnen helpen is een cordon vol beveiligers rond het veld zoals in Noord Korea, maar willen we dat. Zolang we van die geiten wollen sokken figuren in de tweede kamer hebben zitten, zal er geen voetbalwet komen zoals in Engeland, dat blijft dus een illusie.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

29-12-2011 14:10

Sorry Jan Luik of welke debiel die begint te schieten en een bruggetje waar 2 of 3 man posten omdat daar niemand overheen mag is in mijn beleving iets anders. Haal verdomme die kutbrug weg...

Verder weet elke nerd dat je op noord never controle hebt...

Feyenoord zondag 1/2 1 voetballen. Meldplicht om 12, 13, 14 en 16 uur. zo niet? 2 weken zitten. 2e keer verzuimen een half jaar zitten ....

gezichtsgherkenning apparatuur en voila.
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

30-12-2011 23:15

sebastian Stephenson schreef:Er is dus altijd nieuws. Ook speelt uiteraard mee dat Ajax evenveel supporters heeft als PSV, Feyenoord en Twente te samen.



HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA sorry hoor maar in amsterdam staan ze maar in EEN vak sfeer te maken, nouja, een beetje stom te schreeuwen zonder shirt tegen elkaar aan springen enzo, derest zijn enkelt toeschouwers. Dus wat je nou zegt is de Grootste (met een hoofdletter) BS die ik ooit heb gehoord, :wink:
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

31-12-2011 11:04

michiel jongste schreef:HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA sorry hoor maar in amsterdam staan ze maar in EEN vak sfeer te maken, nouja, een beetje stom te schreeuwen zonder shirt tegen elkaar aan springen enzo, derest zijn enkelt toeschouwers. Dus wat je nou zegt is de Grootste (met een hoofdletter) BS die ik ooit heb gehoord, :wink:


Ook weer een duit in het zakje gedaan met je erg zinvolle bijdrage........!!!!!!

Afbeelding
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

31-12-2011 13:11

Ik ben de laatste tijd erg weinig op het forum geweest.
Maar zo te lezen heb ik daar ook erg weinig aangemist.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

31-12-2011 13:32

niet alles over 1 kam scheren he bouke.
dit topic is geen voorbeeld voor de rest van het forum.
en zoals het hoort in dit topic(afzeiken :wink: )
wat heeft jouw post dan voor nut?
even laten weten dat je te goed bent?
:D happy new year everybody :D
Vis is vis
willem verwoert
Berichten: 54
Lid geworden op: 04-01-2010 23:17
Locatie: ochten

31-12-2011 13:54

Weet wel zeker dat ajax er goed van af komt... ajax is als thuisclub verantwoordelijk voor de veiligheid!! en veilig was het niet. en het is zeker triest dat 1 persoon het voor de andere verziekt.. MAAR als er 1 op het veld kan komen kunnen er ook 10 op komen en als je vuurwerk mee naar binnen kunt nemen kun je ook een mes of iets dergelijks meenemen.. mijn mening is dat het veel erger had kunnen aflopen!! denk dat ajax er wel mee kan leven
kje kje wan wear
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

31-12-2011 15:39

mooi artikel over kruif in ad. Eerlijk is eerlijk... kijk leer en huiver
It's okay 2 pay
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

31-12-2011 17:25

Ben, ik scheer niks over één kam.
Ik had de laatste paar maanden andere bezigheden.
En daarom was ik heel weinig op het forum aanwezig.
Ik dacht me weer eventjes lekker bij te lezen.
Maar niks is minder waar en daarom mijn reactie.
Of ik me eigen ergens te goed voor voel dat zeker niet.
En laat ik het op dat punt daar maar bij laten.
Het was ook niet de bedoeling om iemand tegen zijn schenen te schoppen.
Maar het was gewoon mijn mening die ik net zoals ieder ander even geef.

Ik wens iedereen ongeacht welke club dan ook !
Een heel fijne jaar wisseling en een gezond 2012.
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

31-12-2011 18:58

bouke je ziet toch wel aan me knipoog en me smileys dat het enigzins niet serieus bedoeld was/is
jij ook de beste wensen maar dat had al ik gezegd :wink:
Vis is vis
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

31-12-2011 19:15

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA sorry hoor maar in amsterdam staan ze maar in EEN vak sfeer te maken, nouja, een beetje stom te schreeuwen zonder shirt tegen elkaar aan springen enzo, derest zijn enkelt toeschouwers. Dus wat je nou zegt is de Grootste (met een hoofdletter) BS die ik ooit heb gehoord, :wink:


????

Sfeervak hoort naar mijn idee 1 flink vak te zijn! Anders heb je dat gejank allemaal door elkaar!
Enne ken je het niet hebben ofzo? Zo kom je wel over namelijk. :D

Sfeer is sfeer ;) en het is iedergeval beter dan de herhalingsplaat die in de kuip altijd aanstaat ;)

Blijf lekker weg anders :wink:


Goede jaarwisseling.

Cheers.

ps: Willem

Het is was ook niet het eerste en ook niet de laatste,alsof het bij Ajax als enige gebeurde.

Meeste soortgelijke gevallen halen de krant laat staan het regionale nieuws niet eens meer zovaak het voorkomt! Niet alleen in Nederland het brave land.

Er word gesproken alsof het alleen bij Ajax is en OW WAT EEN RAMP gebeuren,lekker voor die kut club.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
michiel jongste
Berichten: 807
Lid geworden op: 27-03-2008 19:57
Locatie: Delft

01-01-2012 22:03

Nee hoor kan het best hebben maar mag er best om lachen als iemand BS rondspreid, ookal komt het vervelend over :wink:
Herhalingsplaat in de kuip? Toch hebben we weer het sfeervolste stadion van NL uit de peilingen :lol:
Weg gaan zal ik denk ook niet zo snel doen, dan valt er minder te discussieren en te concurreren hierzo :)

jij ook de beste wensen, iedereen trouwens.

doei