Roddelcolumn

Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

07-05-2003 16:00

Deze kwam net binnen via de fax:

Herhaaldelijk werd er in een woonwijk in Engeland geklaagd over een penetrante rottingslucht. De milieupolitie wist na enig speurwerk de bron te vinden: een schuur vol rotte Monster Crab boilies in de achtertuin van Verrod Hutchinson
Frank van Amerongen
Berichten: 2768
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Heinekenoord en een beetje Tilburg

07-05-2003 16:04

Door mijn goede connecties met het ANP kreeg ik net een belletje van een medewerker.
Die vertelde mij het volgende:

De testvissers van Energy, moeten voor hun prestaties een hoog energy gehalte hebben.
hierdoor zijn ze genoodzaakt om onnatuurlijke energie optewekken. Dit doen ze doormiddel van XTC of Paddo's En dat soort stuff..

In de boilies zijn resten van de boiliedraaier van Energy gevonden die een dosis XTC had geslikt.

Aldus het ANP ...


Met energieke groet
Frank
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

07-05-2003 16:44

Terug met smakelijke karperwereld nieuwsfeiten!

- Geruchten gaan dat de redacteur van het VBK magazine en auteur van een tweetal smakelijke karperboeken een groentewinkel begonnen is. Naar verluid heeft Frank Blank de beste man inmiddels omgedoopt tot Alijn Danaugurk.

- KWO rotarist Willempie is na een sessie in een bosrijk gebied achter een bijzondere aassoort in de vorm van een insect gekomen, die verantwoordelijk is geweest voor een groot deel van zijn opmerkelijke vangsten. Hij wil het niet bekend maken, maar zijn bijnaam Willem Verspoorwurm spreekt uiteraard boekdelen.

- Martijn, een forumposter en verwoed karpervisser is naar verluid met verwondingen in het plaatselijke ziekenhuis opgenomen, nadat een bak koffie in zijn gezicht is ontploft. De behandelende arts heeft hem inmiddels benoemd tot Martijn Bombeker.

- Franklin, de redacteur van De Karperwereld, is gevraagd om ‘the bad guy’ te spelen in een nieuwe maffia film van Spielburg. Steven zag in hem een perfecte ‘schurk’ en doopte hem speciaal voor deze film om tot Franklin ‘Croecks’.
When the going gets tough, the tough get going!!
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

07-05-2003 16:59

Aan het befaamde Franse meer Lac du Der is onlangs een camping voor homoseksuele mannen geopend. Locals hebben het meer inmiddels tot Lac du Ster omgedoopt.

Enige uren geleden is een man op leeftijd overleden tijdens het knopen van een stiff-rig. Rig-ormortis is reeds ingetreden….

De godfather van de spiegelkarperprojecten in Nederland heeft eindelijk de stap gemaakt. Na jaren sparen heeft Clitoris Weijtjens zich laten ombouwen vrouw.

Een bekende hengelsportwinkelier uit Osdorp is een Snackbar begonnen met de pakkende naam: Friet Vogel Products
Hans van Moorsel
Berichten: 712
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Geldrop

07-05-2003 17:44

Verdomme! :smile:

Ik krijg echt het gevoel dat we er allemaal een keertje aan moeten geloven. :grin: :lol:
Gebruikersavatar
Laurens Maasland
Berichten: 827
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

09-05-2003 11:04

En alweer een mooie serie waargebeurde roddels:

- KSN bestuurslid Klaas heeft tijdens een van de regiomeetings een doldwaas solo orkest weggeven uit zijn duizend-en-een-moppen-database. Al snel die avond ontstond de bijnaam ‘Dwaas van den Herik.

- De meest recente winnaar van de Cobra Cup wil het in zijn beroepenveld iets rustiger aan gaan doen en heeft een baan bij de gemeente genomen. Zijn rechterhand De Bruin noemt hem hierdoor vanaf vandaag Ambtenaart Lokhorst.

- Een van de webmasters van KWO heeft na een losschieter een bonk lood op zijn hoofd gehad en is hierdoor erg vergeetachtig geworden. De beste visser is hierdoor genoodzaakt elke gebeurtenis op te schrijven en staat momenteel in zijn directe omgeving bekend als Menno Blocnote.

- Ronny, een kleine Belgische karpervisser is het dragen van kleren spuugzat geworden en heeft zijn camouflage broeken omgerolen voor het naaktstrand en een nudisten vereniging. Frank Blank ontwierp voor hem de treffende bijnaam Ronny de Bloote.
When the going gets tough, the tough get going!!
Gebruikersavatar
Martijn Julien
Berichten: 1119
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Purmerend

09-05-2003 13:35

Sinds enige weken wordt het carpboard geteisterd door flauwe roddels. De redactie denkt er over om de aanstichter, Flauw’rens Maasland te ‘bannen’.

Af en toe zit ik me stierlijk te vervelen op mijn stage plek. Om de tijd te doden spendeer ik dan behoorlijk wat tijd op het Carp-bored.

Onlangs is de auteur van ‘Het grote karperboek’ in beschonken toetstand gesignaleerd aan de waterkant. Hij schijnt al maanden een behoorlijk drankprobleem te hebben, en hij wordt tegenwoordig dan ook Martini Groothuis genoemd.