fieldtester gevraagd!!!

Gebruikersavatar
Jacob van Wensveen
Berichten: 576
Lid geworden op: 16-10-2006 15:49
Contacteer:

23-08-2007 03:53

Jacob van Wensveen schreef:en waarschijnlijk géén karpervrouw voor mij :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:


Deze emotionele toevoeging is op dit moment dankzij een enorm dom misverstand te wijten aan 15 jaar "samenwonende" en misplaatste trouw en de enorme kortzichtigheid gecombineerd met een totaal gebrek aan zelfvertrouwen van de schrijver, inmiddels overbodig.

"Ze" was gewoon even de stad in gegaan, onze Jacob van elke communicatie met zijn date verstoken, legde zijn laatste bericht aan zich zelf en Anne uit als de welbekende omhooggestoken middelvinger... (ja u weet wel die hij eigenlijk ook gewoon is van iedereen te krijgen, dus er zijn verzachtende omstandigheden...)

Het schijnt dat hij aan een verschrikkelijke soort van verlatingsangst lijdt.
De enige remedie hiertegen is eenvoudig... "Ze" sluit hem in de armen en drukt hem stevig tegen haar boezem aan. Helend zijn zachte woordjes van genegenheid: "Rustig maar jongen" "kom maar bij mij lieveling" en zelfs op troostende wijze "nou, nou, nou..." begeleidt met zachte wiegbewegingen of gewoon het licht verontwaardigde "Ach jongen toch" mocht men constateren dat hij (Jacob) plotseling zonder enige gene en terughoudendheid zijn tranen de vrije loop laat gaan... kunnen enorm helpen...

Op dit plaatsje op het forum waar het helemaal niet thuishoort, verklaart Jacob nooit te zullen vergeten dat 2 karpervrouwen wel gevoelig zijn geweest voor zijn eenzame schreeuw om hulp en menselijke warmte (zeg maar gerust SCHREEUW OM AANDACHT) en deze 2 kanjers van dames die op een onverklaarbare manier "iets" in hem zagen waardoor ze zeiden komop joh, je bent het echt wel waard om moeite voor te doen (iets waarvan ze ondanks dat deze schatten niets lieten merken, ze eigenlijk ook meteen alweer enorme spijt van hadden, maar desondanks hebben doorgezet) Deze warme aandacht plus die van enige forumleden die hem een hart onder de riem staken en hem hielpen weer te kunnen doorgaan het verzinnen en plaatsen van zijn volslagen zinloze stukjes, gaven hem de kracht door te gaan. Echter omdat de dames Niet Van Lotje Getikt Zijn, hebben ze inmiddels een babyfoon geïnstalleerd om te voorkomen dat het nog eens vaker tot deze mis(ver)standen zal komen....

Groet,
Jacob

Jacob van Wensveen schreef:Anne en Shelly, dank je wel!!!!
Wonderful Days
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

23-08-2007 19:23

Wat denk je zelf Roet?
Ben jij op die beetdag?
Is dat op zaterdag of zondag?
Jij bent vlakbij dan he, misschien kom ik wel even langs op dat soulfly eiland van jullie. Maar ik kom alleen als Mitsz zijn zoontje thuislaat.
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl