Sporten is slecht...

Sporten is in sommige gevallen slecht!

Eens
54
58%
Oneens
34
37%
Geen mening
5
5%
 
Totaal aantal stemmen: 93
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

01-04-2007 19:10

Deze topic laat méér van menigeen zien dan verwacht....
:cry:

Peter (A),
ben blij dat je eea wilt uitwisselen met Benny, lijkt me een voorbeeld voor meerdere !
CarpeR Diem
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

01-04-2007 21:02

Oké PeterA, in orde. Suggesties zijn niet altijd helder.
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
Gebruikersavatar
Kees Verheij
Berichten: 2866
Lid geworden op: 09-12-2005 20:49

01-04-2007 21:56

Zelf lees ik deze volgens sommigen zinloze (je hoeft hem verdorie niet te lezen hoor!!!) topic met grote interesse. Juist de openheid van mensen om over hun prive te spreken leert mij hen meer te waarderen als de mensen die maar weer elke keer een topic openen met allerlei onzin (kan overigens wel eens leuk zijn, maar het meeste valt m.i. in de categorie dom gelul en heeft een hoog mongolengehalte).

Jammer dus van de negatieve reacties, maar laten degenen die iets over zichzelf kwijt willen hier niet door geremd worden. De meesten (ik ook hoor) komen doorgaans toch lomper uit de hoek dan ze het daadwerkelijk menen, zie bijv. de sportieve reactie van Peter A.

Benny, chapeau en sterkte tegelijk!

Zo, dat moest ik even kwijt.

Met kickdammende groet,

Kees
The human spirit needs places where nature has not been rearanged by the hand of man.

http://www.canadiancarpsafari.com : rivieravontuur in het groot!
peter andrae

01-04-2007 22:05

Benny is de pb al binnen ik heb hem net verstuurd.


mvg peter.
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

01-04-2007 22:10

peter bruggeling schreef:benny,
ten eerste, wat als jij wel aan sport deed? dan had je dit belachelijke topic niet eens begonnen, en aan je foto te zien word het wel hoog tijd om eens te gaan bewegen.
ten tweede, waarom loop je hier met je hele hebben en houwen te koop?
ten derde, dit is toch een carpboard? of vergis ik me, en bevind ik me toch op een of andere anti healt site? GET A LIFE en ga vissen man!! en by the way van sporten krijg je een heldere geest! succes.


Allemachtig Peter,
jij hebt er echt wel kaas van gegeten, niet?

Ooit al eens psychologisch getest?
Of is dat ook onzin? 8)
Groet'n Henk..

still growing Old.
peter andrae

01-04-2007 23:16

Benny kijk nog even of deze wel is aangekomen mijn outlook kan ik niet gebruiken die ligt er uit.


Wat ik in ieder geval tegen je wil zeggen is dat ik je mijn welgemeede exuus wil aanbieden voor mijn wel zeer botte reactie richting jou kant.

Juist ik had beter moeten weten en het was niet mijn bedoeling je pijn te doen ik hoop dat jij daar begrip voor wilt opbrengen ik snap het allemaal wel,maar ben vandaag iemand kwijt geraakt namelijk mijn grootste fan,liefde en moppie na een lange lijdensweg,maar daar kun jij niets aan doen en daar ben ik goed van doordrongen.

Ik hoopte dat mijn pb jou juist zou sterken in je gevoelens :( maar hij is niet aangekomen dat vind ik zonde anders probeer ik het van de week nog een x via een andere pc.

Sorry Man.


Mvg peter.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

02-04-2007 00:36

Peter A,

Pb-tje is aangekomen, en ik heb je excuses geaccepteerd!

Heb je een pb-tje terug gedaan! :wink:

Zand erover! :)

groetjes Benny
peter andrae

02-04-2007 01:01

Benny wat aangekomen is bij jou is maar een klein deel van het hele verhaal de rest doe ik van de week :wink:.





Mvg peter.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

02-04-2007 01:10

Peter,

Is prima. Ik hoor het dan wel. :wink:

groetjes Benny
Gebruikersavatar
Henk ter Maat
Berichten: 6499
Lid geworden op: 23-01-2002 01:00
Locatie: Didam

02-04-2007 21:17

Peter / Benny,
Goeie sportmentaliteit hebben jullie in ieder geval.
Groet'n Henk..

still growing Old.
Danny Mastenbroek
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2007 15:37
Locatie: den helder

03-04-2007 18:30

Rinus Schuurman :
beetje late reactie maar :
nee ik zit niet bij watervogels. hoe weet je dat dat in den helder ligt ?
ik speelde bij FC Den Helder maar ben daar weggegaan vanwege slechte training bla bla bla.
nu zit ik in het 7e van VVV'58 (zaalvoetbal) en ga volgend jaar naar het 2e van VVV'58. en met veldvoetbal ook 2e bij Zeemacht (misschien komt dat je bekend voor).
gister ook nog een wedstrijd gespeeld : 7-4 gewonnen !! EN EEN GELE KAART hahaha.. (leuk voor een keeper)
mja vanavond weer Darten. ook een leuke sport. en veel bier !
en van t weekend ga ik met me maatje tennissen!! ( deed ik 4 jaar geleden heel veel en ben ook nog 1ste van NoordHolland geweest)

Met Vriendelijke Groeten : Danny Mastenbroek !!
Gebruikersavatar
Rinus Schuurman
Berichten: 695
Lid geworden op: 26-08-2006 14:50
Locatie: Lelijkstad
Contacteer:

03-04-2007 18:34

Danny Mastenbroek schreef:Rinus Schuurman :
beetje late reactie maar :
nee ik zit niet bij watervogels. hoe weet je dat dat in den helder ligt ?
ik speelde bij FC Den Helder maar ben daar weggegaan vanwege slechte training bla bla bla.
nu zit ik in het 7e van VVV'58 (zaalvoetbal) en ga volgend jaar naar het 2e van VVV'58. en met veldvoetbal ook 2e bij Zeemacht (misschien komt dat je bekend voor).
gister ook nog een wedstrijd gespeeld : 7-4 gewonnen !! EN EEN GELE KAART hahaha.. (leuk voor een keeper)
mja vanavond weer Darten. ook een leuke sport. en veel bier !
en van t weekend ga ik met me maatje tennissen!! ( deed ik 4 jaar geleden heel veel en ben ook nog 1ste van NoordHolland geweest)

Met Vriendelijke Groeten : Danny Mastenbroek !!


Ik weet dat watervogels in Den Helder ligt omdat ik daar met vrienden jaarlijks het Martin Bruggink toernooi speel, dit jaar alweer voor de 11e keer.
Zeemacht ken ik volgens mij wel, als het goed is spelen die ook op het M.Bruggink Toernooi.
Van al degenen die niets te zeggen hebben zijn de meest aangenamen zij die zwijgen.

http://www.icarp.nl
Danny Mastenbroek
Berichten: 222
Lid geworden op: 17-02-2007 15:37
Locatie: den helder

03-04-2007 18:51

oke leuk man !!
zelf ben ik niet zo bekend met dat toernooi :$.
maar ik woon pas 4,5 jaar in den helder :P kom eigenlyk uit Dûh Haag !!;)
als dat toernooi er weer is moet je ff melden kom ik wel ff kijken :D