CARPBOARD VERBETER PUNTEN….

stefan koolstra

01-11-2006 19:58

Jeroen Hof op't schreef:Stefan..

Als de mensen respect voor de natuur hadden dan hadden we nu niet last van een broeikas effect. Je snapt natuurlijk wel waar ik heen wil, geef de topic starter het recht op post te verwijderen en je zult zien dat het een chaos wordt. JIJ kan wel tegen kritiek, maar een ander wellicht niet...Resultaat, allemaal rooskleurige topics...

Soms is het goed om iemand even te wijzen op andere gedachtens. Ik wel je in i.e.g. wel bedanken voor je meedenken, keep up the good work!!


Ik snap je verhaal volledig, maar als je niet goed tegen kritiek kan, dan vind ik dat je eigenlijk niet op een forum thuis hoort (in ieder geval niet om te posten).
Gewoon jammer dat er een hoop als ik ze zo mag noemen "prutsers" opzitten, dat is het probleem...

Ik snap jou, jij snapt mij dat lijkt me het belangrijkst.

Ik blijf het topic volgen, en ben benieuwd als er veranderingen zullen plaats vinden wat die zijn :)

Groetjes
Gebruikersavatar
Bas Bakker
Berichten: 1598
Lid geworden op: 08-04-2002 02:00
Locatie: Zuid Holland
Contacteer:

03-11-2006 18:21

stefan koolstra schreef:Gewoon jammer dat er een hoop als ik ze zo mag noemen "prutsers" opzitten, dat is het probleem...


Iedereen begint als prutser. Je kan het ze niet kwalijk nemen. Ik voel me soms nog steeds een prutser ;)
stefan koolstra

10-11-2006 18:47

Bertil Wielink schreef:We zijn druk aan het lezen heren.. en zullen zo snel mogelijk ook met een reactie komen.

Alle feedback en meedenken is top!

Vr.Gr.,

Bertil


Kan je al wat melden over eventuele veranderingen?

Groetjes