Ruben Niphuis schreef:
Lekker schoenen van nash
pats?!
Mgv Ruben Niphuis[/img]
hahaha bally ,die heb jij niet
Ruben Niphuis schreef:
Lekker schoenen van nash
pats?!
Mgv Ruben Niphuis[/img]
Rolf Bril schreef:Uh vinnie heb je alle opties op je voerboot of een standaard boot van Schrijver?
robert klapman schreef:Ruben Niphuis schreef:
Lekker schoenen van nash
pats?!
Mgv Ruben Niphuis[/img]
hahaha bally ,die heb jij niet![]()
Ruben Niphuis schreef:robert klapman schreef:Ruben Niphuis schreef:
Lekker schoenen van nash
pats?!
Mgv Ruben Niphuis[/img]
hahaha bally ,die heb jij niet![]()
Heb ze besteld maar weet niej of je het weet ja was tog bally trainpakei
Ruben
koen bril schreef:Ik heb gisteren nog een pats gedaan.Een bekeuring voor 1,9 kw met mijn brommer
![]()
justitie bepaald de boete
koen bril schreef:koen bril schreef:Ik heb gisteren nog een pats gedaan.Een bekeuring voor 1,9 kw met mijn brommer
![]()
Dit grapje kost me 110 eurovalt nog wel mee van`t zomer weer mooi door doen met snel rijden.
Jan Peter Teerling schreef:koen bril schreef:koen bril schreef:Ik heb gisteren nog een pats gedaan.Een bekeuring voor 1,9 kw met mijn brommer
![]()
Dit grapje kost me 110 eurovalt nog wel mee van`t zomer weer mooi door doen met snel rijden.
Supercoolvetman!![]()
koen bril schreef:Jan Peter Teerling schreef:koen bril schreef:koen bril schreef:Ik heb gisteren nog een pats gedaan.Een bekeuring voor 1,9 kw met mijn brommer
![]()
Supercoolvetman!![]()
Ach ja cool valt nog wel mee. Is toch wel sneu geld maar als je hoort van dat het wel 200 euro kan worden dan valt 110 nog wel mee.

Dennis van den Bogaert schreef:Eindelijk mijn 2de, in PERFEKTE staat verkerende, President 2910 gevonden![]()
Martijn Julien schreef:
Ik heb ook een nostalgische pats: een Fairplay Winston Cobold medium penhengel. Helaas nog geen foto's.