Ere & Eerste divisie 2010/2011

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

04-10-2010 08:38

Een dik terechte overwinning voor utrecht.
Niet meer en niet minder.
***
Gebruikersavatar
Peter Ponsteen
Berichten: 1632
Lid geworden op: 08-05-2005 15:17
Locatie: Nunspeet

04-10-2010 10:57

Haha, een hele tijd weinig actie op dit topic.

Ik dacht gister nog, nu ajax verloren heeft en zijn koppositie kwijt is zal het wel weer losbarsten. En ja hoor :D
Zal toch een soort jaloezie zijn ofzo. Kamp Rotterdam is wijselijk ook wat gedimd met al die anti ajax geluiden. Terecht
ook als je seizoen al helemaal naar de kut is nog voordat het kerst is (sorry Sjoerd). Hoop voor ze dat ze de nacompetitie
ontlopen.

Mvg Peter
''Een schone waterkant ligt voor het opruimen!''
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

04-10-2010 11:15

Gerardo Heezen schreef:Hoezo Harald? Omdat door zulke mensen het voetbal wordt verkracht. Clubs verliezen hun identiteit, kijk nu naar Vitesse lopen al weer een zooi oostblokkers rond en vitesse is een soort satelietclub van Chelsea geworden. Ik zou spontaan gaan janken als een of andere zakenman Ajax zou opkopen en de identiteit zou verzieken. Maar ja tekent wel weer voor de supporters van Vite$$e dat ze er blij mee zijn.. Komen jullie nu volgend jaar met meer dan 10 man naar Amsterdam?


snap je reaktie wel maar 020 is (helaas)(personelijke voorkeur) altijd al een rijkere grotere club geweest en vitesse niet.
misschien als 020 ook in zo'n situatie had gezeten van middenmoot en degradatievoetbal had je er anders tegenaan gekeken.
zou het ook niet erg vinden als dat in den haag zou gebeuren want zeg nou zelf ....er is weinig nederlands meer aan aan de competitie.
zit soms met verbazing te kijken als je de opstellingen voor de wedstrijden krijgt hoe de commentator de namen kan uitspreken.
Vis is vis
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

04-10-2010 11:46

Gister in de arena leek het anders ook wel degradatievoetbal.
Demy de zeeuw moet nog harder janken als die op de bank moet zitten.
Lekker in de pers lopen zeiken en dan zo'n dweil van een wedstrijd spelen.
Niet dat de rest beter was maar hij liep wel op iedereen te zeiken terwijl die geen bal normaal raakte.
Neemt niet weg dat utrecht een goede wedstrijd speelde en Ajax goed aanpakte.
Al met al een terechte nederlaag en ik hoop dat de spelers van Ajax ook eens willen werken voor hun geld.
Zoals iemand zei die ernstig ziek is "ik knok voor elke dag die ik nog kan mee maken en hun knokken nog niet eens voor miljoen euro per jaar"
***
K. van den Herik

04-10-2010 11:56

Zodra suares zijn swalbes vergeet, vergeet om te proberen anderen kaarten aan te naaien en die energie in zijn al niet te versmaden kunsten stopt, wordt het 1 van de beste aanvallers in europa. Doet ie dat neit blijft ie tot ajax veroordeelt. Met een beetje geluk treft ie een keer een de Jong en vinden ze hem in de eerste ring terug, terwijl het onderbeentje uit de gracht moet worden geraapt.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

04-10-2010 12:00

Precies Bouke, net wat je zegt. Terechte overwinning van Utrecht, niks meer, niks minder. Niet dat Utrecht nou zoveel beter was, maar bij Ajax staat alles stil bij bal bezit, de enige die nog een beetje bewegen zijn Maarten Stekelenburg en Jan Vertonghen. Ik hoop alleen niet dat dit zich zo voortzet.

Waar ik me nog meer aan erger is Nigel de Jong, die is echt heel erg dom, en ik hoop dat van Marwijk nu wel klaar is met die jongen, nu heeft hij weer Ben-Arfa zijn been op 2 plaatsen gebroken. Dit is toch te gek voor woorden.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

04-10-2010 12:04

Heb net het filmpje van nigel de jong zitten op internet.
Maar het was echt weer een vieze overtreding.
Zo'n gast heeft last van korstsluiting ofzo.
Ik hoop dat die voorlopig niet meer op de velden te zien is.
***
Joost Bierens
Berichten: 473
Lid geworden op: 26-10-2003 02:00

04-10-2010 12:17

Gaat vermoedelijk nog een lang seizoen worden.

PSV staat dan wel "weer" bovenaan maar overtuigend is het allerminst.

Verwacht dit jaar dan ook weer een spannende strijd die pas op de laatste speeldag(en) beslist zal worden.

Maar om maar positief af te sluiten voor de nieuwe koploper
"Daar moet op gedronken worden, Jo-Na-Tan":D
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-10-2010 12:18

Link a.u.b

Kan hem niet vinden.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

04-10-2010 12:25

***
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-10-2010 12:35

Dank je

Mwah vindt hem duidelijk genoeg.....

Gewoon weer niet nadenken en er gewoon vol ingaan. Weer waarschijnlijk iemand zijn voetbal carriere naar de noppen op onnodige wijze

''Niet de intentie om iemand zijn been te breken'' Nou,voor de bal gaat hij ook niet als ik dat zo zie uit andere hoeken.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

04-10-2010 13:13

Inmiddels heeft Bert eindelijk besloten om de Jong uit het Nederlands elftal te zetten, iets wat hij al veel eerder had moeten doen. Maar beter laat dan nooit.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Gebruikersavatar
leen goudappel
Berichten: 6376
Lid geworden op: 09-07-2008 17:11
Locatie: Trakker Armo

04-10-2010 13:15

Jammer dat er altijd eerst iets moet gebeuren.
.


Damp,zonnetje vogeltjes en de rust,dat is wat een mens belust
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

04-10-2010 13:31

Omdat de berichten bij de Ajax boeken topic steeds verwijderd worden zet ik het hier maar eventjes neer.

Sjoerd, het ging me totaal niet om die gaskachel grapje.
Ik ergerde me zeer aan de berichten van mitchel en bas.
Waarbij die van bas beneden elk peil en fatsoensnorm was.
***
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

04-10-2010 14:11

ben scholten schreef:snap je reaktie wel maar 020 is (helaas)(personelijke voorkeur) altijd al een rijkere grotere club geweest en vitesse niet.
misschien als 020 ook in zo'n situatie had gezeten van middenmoot en degradatievoetbal had je er anders tegenaan gekeken.
zou het ook niet erg vinden als dat in den haag zou gebeuren want zeg nou zelf ....er is weinig nederlands meer aan aan de competitie.
zit soms met verbazing te kijken als je de opstellingen voor de wedstrijden krijgt hoe de commentator de namen kan uitspreken.


Ik zou het wel erg vinden als dat met Den Haag zou gebeuren. Er zijn in het verleden genoeg persoontjes geweest met slechte intenties betreffende onze club. We zijn er nooit beter van geworden... Ik weet niet precies wat je met het bericht heb proberen te zeggen, gaat het om het aantal Nederlanders in onze selectie, dat zijn er genoeg hoor... (Wesley, Ricky, Lex, Ammi, Toornstra, Leeuwin, Kum, Pascal, Visser, Vincento, Hese, Hulst enz.)

@Bouke: Ahhhhhhhhhh, arme jongen... voortaan ook geen grappies meer maken over het in de fik steken van een sup home, dan zal ik het ook niet meer doen... dat beloof ik :lol: :roll:
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

04-10-2010 14:15

10 euri is wel een beetje aan de prijzige kant voor WC papier, ik ga wel hamsteren bij de Appie Heijn.
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

04-10-2010 14:49

Maar jij bent degene die altijd de kut opmerkingen maakt en dan net doet alsof de andere kant begonnen is.
Want mijn reactie over het supportershome kwam weer als reactie op één van jou kut opmerkingen.
***
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

04-10-2010 15:01

Daar trek ik mijn neus voor op, toch? Zou jij ook moeten doen. Valt allemaal wel mee, ik zou me er niet aan ergeren als ik jou was... :wink:
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

04-10-2010 15:12

Vrienden/vriendinnen (ongeacht welke club),
We zijn al op pagina 22 van dit topic. Vorig seizoen meer dan 50 pagina’s gehaald, laten we daar dit jaar weer voor gaan.
Zeg dus niet altijd letterlijk wat je denkt en overweeg ff voor jezelf voordat je een bericht plaatst. Beetje jennen niks mis mee, maar laten we de stadiontaal lekker beperken tot in het stadion (zeker ziektes horen hier naar mijn mening niet thuis, al ben ik daar als Kuipbezoeker onderhand wel aan gewend… :roll: Breng anders eens een bezoekje aan de Daniel den Hoed kliniek. Piep je wel anders).
Iedereen heeft weleens z’n gedachten over bepaalde clubs/spelers/forumleden, maar probeer dat waar mogelijk voor jezelf te houden of een bericht zodanig te verpakken dat het nog enigszins netjes blijft.
Ik denk zelf ook altijd van alles :oops: :evil: , maar als ik dat hier plaats is de gezelligheid ook snel verdwenen.
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

04-10-2010 15:18

voor een ieder die mij de huid wenst vol te schelden:

u bent ten aller tijde van harte welkom om dit via PB kenbaar te maken :D

PS,hier hebben we de Anthoni van leeuwenhoek ziekenhuis , AKA NKI voor de mensen uit deze buurt die niet richting 010 wensen te rijden :wink:

(zoals ik :D )

PS, ik had al een shirt van THFC,en volg ze op de voet op dit moment.

THFC FTW! 8)
Heeeeeeeeeeeeeee Tjaaaaaaaaaa steek nog een peuk op, je bent chagrijnig.
Eek a Mouse - Ganja Smuggling
http://www.youtube.com/watch?v=YNOwqTYQ8f0
R.I.P Deniz :(
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

04-10-2010 15:22

't Gaat wat minder met onze vrienden. Alhoewel Brugge en mooie overwinning heeft behaald op Gent. Juve gelijk tegen Inter. Swansea gelijk tegen derby en Legia een flink verlies. 10 Oktober mogen wij voor een goed doel vriendschappelijk naar Warschau Komen... erg leuk..
Gebruikersavatar
Bouke Langius
Berichten: 365
Lid geworden op: 01-11-2005 13:58

04-10-2010 15:40

Sjoerd, dat heb je mooi verwoord.
Vooral als er een bepaalde ziekte erbij betrokken wordt kan ik me daar best druk om maken.
Zeker als je het van zeer dichtbij mee maakt of als je het hebt meegemaakt kan het hard aankomen.
Dingen denken is heel iets anders dan dingen zeggen.
***
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

04-10-2010 15:46

Mwah, ik zie niemand hier zulke woorden in de mond nemen en zolang je geen dokter bent vind ik zo'n tripje naar het ziekenhuis vrij zinloos... tenzij je iemand kent die er ligt voor een bezoekje.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

04-10-2010 16:19

Klopt mitchel,
In deze idd niet, maar in die van die 020-voetbalboekies meende iemand zijn post kracht bij te zetten door gebruik te maken van ziekten.
Snap dat jij, net als ik, als zijnde stadionbezoeker wel wat gewend bent omtrent deze trieste ontwikkeling der Nederlandsche taal. Nog een paar jaartjes en hij staat ook in de DVD (groengeile boekie voor de rest van Nederland) als zijnde bijvoeglijk naamwoord ben ik bang.
Groente,
Sjoerd
Gebruikersavatar
ben scholten
Berichten: 3191
Lid geworden op: 10-02-2007 19:29
Locatie: den haag

04-10-2010 16:27

inderdaad valt het bij den haag nog mee al hebben we er wel 1 lopen die niet eens engels kan praten en op gang word geholpen doormiddel van tekeningen maken in de kleedkamer.
begrijp me niet verkeerd ben hartstikke blij met kubik maar je kan niet ontkennen dat over het algemeen er steeds meer buitenlandse namen spelen in de eredivisie.
maar wat ik bedoelde met mijn bericht was naar harald omdat hij geen bergip heb naar mijn mening voor kleinere clubs.
020 is op finacieel vlak natuurlijk niet te vergeljken met vitesse of fc den haag jammer maar helaas.
toendertijd hadden wij een ook een rijke eigenaar de stoop en dat was toch wel een mooie tijd
Vis is vis