even voorstellen

Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

11-08-2003 15:42

Ik wil wel fieldtester worden , maar op voorwaarde dat :

Ik een grote Amerikaanse Pick-up krijg waar ik al mijn gevangen vissen ingooi en dan verdeel over al de wateren die ik ken , dat lijkt me toch handig zo'n pick-up, ook voor mijn klanten van die zogenaamde betaalwateren die graag grote visjes hebben , nou ik geef ze die maar hé ! Als ik een pickup heb gaat het heel gemakkelijk.

Met vissen verspreidende groeten,

Kevin Madcocks
Stefan Slechten
Berichten: 2316
Lid geworden op: 16-01-2002 01:00
Locatie: Stein (Lb)

11-08-2003 16:23

Marijn,

tis duidelijk dat alle anderen geen partij zijn voor mij. Ik ben nog jong, vitaal en vol goede ideeën. Vang regelmatig dikke vis, en ben een expert in het voorliegen van mensen over aas etc.

Ik zal alvast vrij pakken voor volgende week want dan kom ik mijn fieldtester trui ophalen en het bijbehorende aas.

Succes verzekerd als je mij erbij pakt, zie het als een investering in de toekomst.

mvg
stefan
:wink:
Piotr Schiettekatte
Berichten: 731
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Maaseik (België)

11-08-2003 16:28

Stefan, doe eens een goed woordje voor mij!!! :grin:
Gebruikersavatar
Wouter Steggink
Berichten: 521
Lid geworden op: 02-10-2002 02:00
Locatie: TwentuH

11-08-2003 17:08

Nou Marijn, ik word ook maar eens field-tester.

We moeten wel even de primaire-, secundaire-, tertiaire- en natuurlijk de quaitrenaire arbeidsvoorwaarden bespreken.

Daarvoor verwacht ik jou overmorgen in m'n eigen kantoor op het MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS™©®-hoofdkwartier.

Want ik maak me een beetje zorgen of je iemand met zulke geweldige karpervang-kwaliteiten als mij, wel betalen kunt.

Ik hoef niet te refereren aan de super-mega vangsten die ik in de afgelopen tijd geboekt heb, dat spreekt allemaal voor zich!!

Maar helaas moet jij je ook zorgen maken, als je mij aan neemt.
Want, met zo'n geweldig fenomeen als ik... daarbij komt jou bedrijf totaal in de schaduw te staan. Ik bedoel, vergeleken bij mij is het bedrijf MARIJN'S ULTRA BITES&BAITS™©® toch maar matte bedoening.
Maar dat neemt niet weg dat de omzet gigantisch gaat worden!

Ik denk dat ik bij deze wel arrogant en egocentrisch genoeg overkom!

Met niet altijd even bescheiden zijnde groet;

Wouter Steggink
Marijn van Oirschot
Berichten: 111
Lid geworden op: 22-03-2003 01:00
Locatie: Haaren

11-08-2003 20:26

wies er hier nu triest DUKO??? ( wa een naam trouwens)
Peter Otte
Berichten: 1261
Lid geworden op: 10-01-2003 01:00
Locatie: Veghel

11-08-2003 21:05

Hoi Marijn,

Hoe moet het nu met de BBK, dat is niet interessant meer??
Mooie vis van (34 Pond) wat een buik.
Jammer je verhalen zullen zeker gemist worden.
Maar ja carrière hè, het ga je goed.

Een laatste groet, Peter
Gebruikersavatar
marijn ham
Berichten: 2429
Lid geworden op: 11-07-2003 02:00
Locatie: Waarland

12-08-2003 08:07

he peter,

leuk joh, iemand die de verhalen heeft gelezen! Zal wel blijven schrijven hoor voor de BBK, maar er moet wel gevangen worden wil ik iets nuttigs op papier kunnen zetten, vind je het trouwens wat??

Wouter,

Poeh... je stelt mij wel voor een moeilijke keuze, de arrogantie druipt er werkelijk vanaf, maar je moet 1 ding niet vergeten! Mocht je bij mij komen werken... dan sta je in mijn schaduw... maar je maakt zeker een goede kans! Ik denk dat je bent aangenomen!

Stefan,

ik denk aan jou als meest sexy visser, nieuw elan, nieuw en vers bloed in de karperwereld is goed! Vrouwen zullen vallen als eenblok voor je, alleen moeten we je nog wel even naar de styliste brengen voor een ebzoekje... maar dat komt helemaal goed, aangenomen!!

Heer Vennekes

Wij gaan toch geen vissen vervoeren en verspreiden over je 'eigen' watertjes of afleveren bij betaalwateren? En een pick-up? Je mag nog niet eens autorijden... volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen...
Gebruikersavatar
Wouter Vennekens
Berichten: 804
Lid geworden op: 25-02-2002 01:00
Locatie: As (B)

12-08-2003 19:47

marijn kom nou échte karpervissers doen dat toch !!!

edit: en ik ben zo arrogant dat ik de poelietzie-agenten overhoop rij als ze mijn rijbewijs willen zien !!!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Wouter Vennekens op 2003-08-12 19:48 ]</font>