rob smit schreef:Tering beesten zijn hetprobeer ze altijd maar weg te jagen door beetje te klapen en de zwaaien. maar het irritanste wat ik heb meegemaakt is toen zat ik al 2 uur te vissen nog geen stootje op me pen gehad en op krijg ik beetje beet dus denk hehe eindelijk vis op de stek gaat die meerkoet aan me dobber zitten dus je beet was ook over
Douwe Bijlsma schreef:Nou Rob een karper trekt zich helemaal niks aan van een meerkoet die toevallig aan je pennetjes gaat liggen plukken.
Douwe Bijlsma schreef:Waar sommige mensen zich boos om maken daar genieten andere weer van. Vervelend he de natuur, zeker ook last van slakjes en kleine torretjes in de tent. Tering beesten??rob smit schreef:Tering beesten zijn hetprobeer ze altijd maar weg te jagen door beetje te klapen en de zwaaien. maar het irritanste wat ik heb meegemaakt is toen zat ik al 2 uur te vissen nog geen stootje op me pen gehad en op krijg ik beetje beet dus denk hehe eindelijk vis op de stek gaat die meerkoet aan me dobber zitten dus je beet was ook over
Waar sommige mensen zich boos om maken daar genieten andere weer van. Vervelend he de natuur, zeker ook last van slakjes en kleine torretjes in de tent. Tering beesten??