Ruben vd Worp schreef:Dennis doe ik mee,ik heb nog wel wat pruimensap in de kelder staan.![]()
Toch wel biologisch,en uit eigen tuin Ruben??

Ruben vd Worp schreef:Dennis doe ik mee,ik heb nog wel wat pruimensap in de kelder staan.![]()
Dennis van den Bogaert schreef:michel Tja schreef:
maar in de stad,hoort het onder viaducten,bruggen,op trams ,bussen treinen.
Als je zo redeneert, spoor je gewoonweg niet.
ieder zn eigen lolletje..
Zal ik bij jou de muren maar komen onderschijten dan, heb ik ook mijn lolletje....
michel Tja schreef:iedereen betaald toch wel...
maakt niet uit ,de volgende begroting moet ook van de burger en de ondernemers vandaan komen.en die koningin maar de hele wereld over om lekker te zwaaien![]()
PS,Graffity kan niet binnenshuis het is een lifestyle ,en wie zich er niet in verdiept begrijpt er ook niets van.
en mensen die het leven in de stad, en van de straat niet kennen,zullen het zowiezo niet begrijpen.
ltrz
Kees Ouwehand schreef:Mitchel de Graaf schreef:Dennis van den Bogaert schreef:robert sterrenberg schreef:ben zelf een ex-writer en kan het nog steeds waarderen. als ik op het perron sta en er komt een trein met mooie panel piece binnenrijden krijg ik nog steeds de kriebels.
de verslaving ligt hem in het langdurig op de plaats delict te moeten verblijven en de adrenalinerush daarvan is ongekend. respect voor de trainwriters!
Robert, en andere vandalen,
Stel dat ik en mijn vrienden elk 2 liter pruimensap drinken, vervolgens bij jou op de thee komen, de broeken laten zakken en de hele muur in je huiskamer volschijten, en vertellen dat we dat "mooi" vinden.
Vindt jij dat dan ook mooi ?
Waarschijnlijk niet.
Daarom moeten jullie ook eens een beetje minder egoistich worden ,en die zooi lekker laten.
Spuit anders gezellg elkaar vol met die zooi, is dat niets ?
Ik moet overigens bekennen dat ik al langere tijd hoop, eens te stuiten op zo'n "wildspuiter".
Die zal er de daaropvolgende periode in ieder geval "gekleurd opstaan" .
Dennis
Ik snap me god niet wat je tegen graffiti spuiters hebt, ok het is niet altijd kunst... Tags zoiezo niet, maar pieces kunnen wel mooi uitpakken hier en daar, beetje kleurrijke omgeving kan geen kwaad. En ze spuiten niet op eigendommen van mensen maar op eigendommen van de regering.. "Laat me raden" je vind het zeker een verzieking van het milieu, waarom mensen met een auto dan geen bekeuring geven, als jij zit te vissen en je moet schijten heb je zeker ook een Dixi op zak ofniet, want voor openbaar purten hoor je ook 5000 euro boete te krijgen, want dat ruikt ook nog.. miereneukerij zeg ik je. Ga ff wat nuttigs bedenken alsjeblieft
Onzin dat het zich beperkt tot regeringsgebouwen. Muren van particulieren worden niet ontzien. Ik heb niks tegen graffiti en vind sommige uitingen kleur geven aan een anders grauwe muur. Anderzins loopt het hier en daar wel uit de klauwen en vind ik de ontwikkeling dat dit gedrag waar het uit de klauwen loopt eens flink wordt aangepakt prima.
Dat iedereen betaald is in wezen zo. Hoewel, iedereen is ook niet waar. Maar je kunt je geld ook ergens anders aan uitgeven.
En lifestyle? Pfff, get a life.
Groet, Kees
michel Tja schreef:
ik vind het leuk ja,behalve als mensen thuis mn muren komen onderschijten,maar dat slaat natuurlijk ook nergens op.
michel Tja schreef:
verder heb ik nog nooit een rekening thuis gekregen van de gemeente dat ik mee moet betalen aan het schoonmaken van graffities o.i.d.dus naar mijn weten betaal ik nergens aan mee.als jullie dat wel doen, doen jullie toch iets verkeerd denk ik:lol
michel Tja schreef:
ik vind het leuk ja,behalve als mensen thuis mn muren komen onderschijten,maar dat slaat natuurlijk ook nergens op.
ding 3, ik bel de woningbouw (heb een huurwoning) en eis dat ze het laten schoonmaken.