Ps: wacht gewoon tot woensdag en dan zien we wel verder.
Kenny Willems schreef:Achja Ruud dat weet je toch, ik vis altijd achter het net![]()
Ps: wacht gewoon tot woensdag en dan zien we wel verder.
Frank van Amerongen schreef:De kwaliteit van de foto's zijn wel drastisch verlaagd zeg. Weet niet waar het fout is gegaan, bij het opmaken of tijdens het drukken.....?
Lijkt mijzelf iets in de opmaak te zitten. Want sommige zien er wel weer haarscherp uit.
Kees Verheij schreef:Tja, Frank, inderdaad. Ik had volgens mij wel redelijk scherpe dia's verstuurd, maar het komt er wat onscherp in zo. Ach... ook dat komt vast helemaal goed!
Michel Hollaar schreef:Kenny Willems schreef:Ik heb hem ook nog niet binnen, begin gek teworden :S
Sandd heeft in principe 2 bezorgdagen de vrijdag en de dinsdag.
Als je je klacht niet bij de KSN ( administratie@karperstudiegroep.nl )neerlegt, wordt je alleen maar gekker.![]()
Wat kreten slaken op een forum zet mij niet in beweging de telefoon te pakken om Sandd ( de besteller ) e.e.a. uit te laten zoeken. Een emailtje naar bovenstaand adres wel. De geeigende kanalen volgen noemt men dat ook wel eens.
Wel meteen je volledige NAW gegevens in dat emailtje vermelden anders kan ik nog niks uitvogelen.