rijswijkse karpervissers getuige moord

Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

26-07-2005 23:03

Douwe Bijlsma schreef:Wel nee joh een moord op een 22 jarig meisje wat maakt dat nou uit.
Moet je schijt aan hebben niet waar?


Dat hoor je mij niet zeggen, maar je maakt je weer es druk om niets.
Laat het de modjes regelen, als die het niets meer vinden komt er vanzelf een slotje op.
Overigens ik vind het heel erg van dat meidje, dat de topic zo verdraaid is is er gewoon ingeslopen :wink:
Mischien wel tijd voor een slotje :roll:

Gr Ruud
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

26-07-2005 23:07

Ja, misschien wel.
Of de mods moeten er schijt aan hebben.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

26-07-2005 23:08

Denny Verdoold schreef:Ja, misschien wel.
Of de mods moeten er schijt aan hebben.



Hahahahaha
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Rudi van Vliet

26-07-2005 23:09

wat een drukte om niets... douwe hoe reageer je bij elke moord?

Als dit je normale reactie is heb je al een paar burn-outs achter de rug waarschijnlijk...

Maak je niet druk...... geef hem een ruk... kan je dag niet meer stuk....
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

26-07-2005 23:10

Hahahaha, ik bescheur het hier.
Topic wordt steeds leuker, schijt bijna in m'n broek.
Harco Bik
Berichten: 12
Lid geworden op: 05-02-2004 20:50
Locatie: Voorhout

26-07-2005 23:18

Douwe,

Oké het eind onderwerp staat ver af van de originele topic maar het is iets dat ontstaat in de loop van een discussie (natuurlijke afdwaling, het komt ook voor ingesprekken e.d.).

Het is absoluut niet de bedoeling om spot te drijven met de moord op een 22 jarige dame. Ik vindt dan ook niet dat je dit kan aanmerken als spot of het maken van een misselijke opmerking.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

27-07-2005 02:03

Denny Verdoold schreef:Hahahaha, ik bescheur het hier.
Topic wordt steeds leuker, schijt bijna in m'n broek.


Nie in je broek doen er zijn zoveel opties gegeven neem nou die emmer hahahahaha
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

27-07-2005 09:33

Had ik geluk dat me pa pas een mooi bosje heb geplant in de tuin. :D
Rudi van Vliet

27-07-2005 10:19

goed bemeste grond hoop ik??

Anders groeit het zo slecht
Gebruikersavatar
Erik Harff
Berichten: 66
Lid geworden op: 06-01-2005 00:02

27-07-2005 10:37

Zat begin jaren 90 vroeg in maart aan de sloterplas te vissen toen ik 'sochtends wakker werd en ik even een blik op mijn fiat uno worp. Ik zag dat het linker voor raam was in geslagen en dacht k*t. Bij het nader bestuderen van de binnenkant van de deur dacht ik eerst dat ze het slot met een schroevendraaier eruit hebben willen slaan. Dit was echter niet het geval. Ik zag aan de buitenkant van de deur een mooi rond gaatje en dacht, oke ze hebben dus gewoon op me auto geschoten. De kogel was door de bestuurderszitting gedaan en bij het rechterachter wiel er net niet uitgekomen. Er passeerde een auto die mij de weg wilde vragen en vroeg toen gelijk als hij op de plaats van bestemming was gekomen of hij de politie hierheen kon sturen. Ben toen rustig door gaan vissen en ving nog een mooie 25 plusser. Politie was toen inmiddels gearriveerd en het circus kon beginnen( wat ik totaal niet verwacht had). Een groot gedeelte van de oost oever werd afgezet, terwijl de technische recherche onderweg was. Drie auto arriveerden en twee agenten begonnen vragen te stellen, of ik vijanden had en al that sort of questions. Twee andere begonnen van de huls en omgeving foto's te maken.
Ik zij als je toch foto's gaat nemen ik heb net nog een mooie vis gevangen neem ff een paar foto's van mij. Dat hebben ze ook nog gedaan ook. Ik heb die nacht niks gehoort terwijl ik 10 meter bij me auto vandaan in me bivvy lag. Het was die nacht flink koud en ik wil ook nog wel eens even in me auto gaan zitten. Je moet er toch niet aan denken!!
Ze wilde me auto ook nog meenemen voor onderzoek naar de het technischbureau. Ja hallo is dat nou echt nodig. Ik peurter die kogel er zelf wel uit en breng hem wel langs. Dat was goed bevonden.
Ik heb daarna nog jaren met die uno rond gereden gewoon met het gat in de deur.
Gebruikersavatar
Ruud de gouw
Berichten: 806
Lid geworden op: 25-02-2005 19:39
Locatie: Den Bosch

27-07-2005 10:53

@Erik

Beetje verkeerde topic geloof ik, maar dat doen we nu allemaal hahahahahaha

Denny schijt zijn vaders bosjes aan gort, dus dit moet er ook nog wel bijkennen :D
Een Brasem valt niet ver van de boom.
Brasems maken meer kapot dan je lief is.
Hoge Brasems vangen veel wind
Al draagt een Brasem een gouden ring , het is en blijft een lelijk ding.
Zoals een Brasem thuis zwemt , zwemt ie nergens.
Gebruikersavatar
Erik Harff
Berichten: 66
Lid geworden op: 06-01-2005 00:02

27-07-2005 15:00

Hoi Ruud,
ik dacht niet dat ik verkeerd zat hoor ben alleen weer even terug gegaan naar wat er echt gevraagd werd buiten de shit schijt kak en drollen.

ik vraag me eigenlijk af , of verder iemand hier nog wel eens " vage" dingen meemaakt tijdens zijn nachtelijke sesie?

Dit was de vraag van dit topic.

Gr Erik
Gebruikersavatar
Denny Verdoold
Berichten: 1562
Lid geworden op: 08-09-2004 12:33
Locatie: Hoogvliet

27-07-2005 15:12

Ja, heb vroeger eens een keer een dode muis in me slaapzak gevonden.

Mijn maat werd 's nachts wakker en stapte van zijn stretcher af. Hij slipe in een shelter en toen hij opstond stond hij ergens op. Bleek dat er een muis aan zijn bord aan het vreten was die hij onder ze stretcher had gezet voor het ontbijt. Muisje had waarschijnlijk niets in de gaten in zijn vreetbui, totdat er ineens een maat 45 op zijn kop stond.
Muisje was dus een beetje dood en toen vond hij het leuk om hem ff bij mij in me slaapzak te leggen.
Ik word de volgende ochtend wakker en voel met me hand iets nats in me slaapzak. In het begin drong het nog niet echt in me slaapdronken kop door. Tot ik me bewoog en ik merkte dat het ook haar had (ja, ik had ook liever datgene willen voelen waar jullie nu aan denken).
Ik pak het dus beet en haal het uit me slaapzak. Toen had ik dus een platte muis beet en in eerste instantie begreep ik niet hoe hij erin kwam.
Totdat ik naar buiten keek en zag dat me maat het lag te bescheuren in het natte gras met de woorden: 'je had je kop moeten zien, schitterend'.
Benny van de Werfhorst
Berichten: 4482
Lid geworden op: 19-10-2002 02:00
Locatie: Gelderland
Contacteer:

27-07-2005 17:00

Heren,

Ik had deze topic nog niet bekeken, maar nu ik dat WEL gedaan heb, vind
ik dit niet meer kunnen; ook niet bij KOFFIETAFEL PRAAT.
Het had immers ook je eigen dochter, zusje of nichtje kunnen zijn!!! :(

Tot slot: Zoals begrijpelijk, sluit ik deze topic dan ook.

groetjes Benny