Overlast van homo's

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nick Verhagen
Berichten: 391
Lid geworden op: 18-12-2004 16:06
Locatie: Schijndel

28-03-2005 15:15

Dat is dan bij deze gelukt :-?
Wie het kleinen niet eerd, die is het groten niet weerd.
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

28-03-2005 15:32

[quote="Marc Schrikkema
Jij twijfeld aan iemands geaardheid? ..... nu moet ik toch echt even vragen NOU EN? Mag een homo geen karpervisser zijn?

T mot nie gekker worden lijkt mij ...... :o :o :o :o :o :o

M.[/quote]


Marc,

Dat iemand homo is moet hij helemaal zelf weten. Zolang hij mij er maar niet mee lastig valt.
Met lastig vallen bedoel ik praatjes etc.
Als ik zeg dat ik er vies van ben, heb ik dan een hekel aan die mensen?
Een hekel aan is wat anders dan vies van........ :wink:

En door Aart z'n praatjes begon ik te twijfelen of hij dat meende of dat hij dat voor de grap zei. :-?
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
Stefan Sand
Berichten: 529
Lid geworden op: 08-09-2003 02:00
Locatie: Doublu U city

28-03-2005 15:38

Hallo Aard wakker worden.
Ik ben geen homo of was dat nog niet tot je door gedrongen?


Hij zit nog in de ontkenningsfase, maar volgens mij heeft Aart hem betrapt ofniet? Getuige:

Lezen is een vak apart, maar zie je op dat andere board wel weer verschijnen Nick!


SS
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

28-03-2005 19:06

Koen,

Lastig vallen is ook maar relatief natuurlijk, praatjes ..... heb jij je wel eens afgevraagd hoe een homo gruwelt bij sommige zaken die hier wel eens de revue passeren? Dan zou je daar ook moeten ingrijpen lijkt mij :lol:

Anyway, happy hunting allemaal waarbij jij voor jezelf mag bepalen waar jij op wilt jagen :lol: :lol: :lol:

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Koen de Been
Berichten: 1882
Lid geworden op: 10-02-2004 19:08
Locatie: Wosterhout

28-03-2005 23:35

Marc,


Volgend weekend ga ik jagen.....Op karper welteverstaan. :)
Vriendelijke groet,

Koen de Been
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-03-2005 13:33

[quote="Kees Ouwehand"]
Verder lees ik hier weer de bekende vooroordelen. Het is inderdaad zo dat er plaatsen zijn waar sommige homoseksuelen met minder hoogstaande zedelijke opvattingen elkaar ontmoeten en recreëren. Dit zijn doorgaans vaste plekken die min of meer wel bekend zijn bij het publiek. Hetzelfde vind je voor heteroseksuelen die bepaalde opvattingen hebben over seksualiteit.


Inderdaad kun je dit bij de HSV of gemeente aankaarten. Er zal niet altijd wat gebeuren. Het is niet toegestaan, maar het tegengaan ligt tamelijk gecompliceerd. Als er een gebied 'geschoond' wordt verplaatst het probleem zich doorgaans.


Groet, Kees[/quote]

en ondertussen mogen wij de ogen niet sluiten tijdens het vissen ,want dat is wildkamperen

wat zijn die ontmoetingsplaatsen dan wel niet ?

wild cock sexhouse outdoor ? en welke boetes staan daarvoor ?

van mij mogen ze trouwens, zolang ik het niet zie en niet hoor en niet ruik heb ik nergens last van,alleen vind ik wel dat met al die regeltjes dat wij hebben,hun er wel een paar mogen overnemen.

bijv.niet kreunen in de buurt van vissers,broek aan houden in de buurt van vissers,geen nachtlampen mee nemen.geen vieze rubbers of andere troep op je sex stek achter laten enzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

groet,

michel
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-03-2005 14:38

Geen idee waar jij het over hebt Michel.

Jij wel soms? :-?

Snap al helemaal niet waarom je mij quote.

Kees
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

29-03-2005 15:01

kees,

het gaat mij erom dat dat soort plekken geduld worden( so be it) en wij als vissers krijgen alleen maar meer regels erbij heb ik het idee.

ondertussen voelen wij ons niet veilig op sommige plekken.maar zodra we de ogen dicht doen ,worden wij beboet en hun enkel weg gestuurd.

ik quote jou omdat jij zegt dat je het zou kunnen aankaarten echter zal er niet altijd wat gebeuren,ik noem dat struisvogel politiek.die gasten doen toch niks,en die mannen die graag de liefde bedrijven aan het water,die moeten lekker naar de westpoort gaan of een ander industrie terrein, dan houden ze daar lekker een gangbang in een vrachtwagen of zo en dan kunnen de vissers ook lekker hun ding doen.

ps. die gasten zijn meer in overtreding naar mijn idee dan als een visser in slaap valt ( openbare zedelijke nog wat )

maar zet je de twee naast elkaar, dan zal de visser het onderspit moeten delven en de mannen liefhebbers kunnen vrolijk naar huis.en daar ben ik het niet mee eens.
ten tweede vind ik dat die gasten niks maar dan ook helemaal niks aan de waterkant te zoeken hebben ,behalve lekker zonnen,varen ,vissen,picknicken zoals de rest van de mensheid aan het water doet.laat ze lekker een hotel pakken , thuis hun ding doen of wat dan ook,en als een visser een keer ruzie heeft met 1 van die gasten , dan is het 100% de visser zijn schuld.want die was aan het "wildkamperen"

dit heeft verder totaal niks met jou te maken kees!

en verder heb ik ook niks tegen homo`s zolang ik er geen last van heb,maar als ze de mooiste stekken willen claimen om sex te hebben,dan heb ik er wel last van.noem mij maar een stekkenpezer dan! :D

en ik heb zeker weten een idee waar ik het over heb,misschien jij nu ook ?

verder nog steeds niks met jou te maken , enkel met het onderwerp

groetjes,

michel
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

29-03-2005 15:32

Oké Michel,

Die vuiligheid is sneller gedaan dan vissen. Dus de kans op een heterdaadje is kleiner.

Voor de rest is de problematiek te ingewikkeld voor mij. Zij wel, wij niet? Wat gebeurt is gewoon verboden. Dus kaart het maar aan. Hoe meer meldingen van overlast, hoe beter.

Maar in de vrije natuur gaat het vaak om recreatiegebieden waar naaktrecreatie is toegestaan en ze hun eigen terratorium hebben. Daar doe je niet zoveel aan. Los je het op, verhuizen ze weer. Voordeel is wel dat nachtrecreatie dan verboden is. Dus zodra het schemert stromen de gebieden leeg. Nadeel is dat nachtvissen dan ook niet mag.

Groet, Kees
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

29-03-2005 17:50

Er is wel wat aan te doen, dat is hier in de buurt wel bewezen. Een plas waar al jarenlang homo's kwamen is hier tot 'baan niet meer in gebruik' gedegradeert (op de gaylink die al eerder is gegeven). Dat kwam doordat men de bossages wat ingekrompen heeft en mede doordat er een stichting zich erover heeft gebogen die weer een beheerder aan heeft gesteld. Men klaagt over dat het kaal is geworden en cruising is al helemaal uitgesloten.
Iemand enig idee wat cruising is btw?
Vissie kump zo!
Gebruikersavatar
Harnold Kikkert
Berichten: 2174
Lid geworden op: 22-11-2004 21:18
Locatie: Hoogeveen

29-03-2005 17:54

Lukas Linde schreef:Er is wel wat aan te doen, en mede doordat er een stichting zich erover heeft gebogen


Nou vraag ik je ????

:wink:

gr Harnold
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

29-03-2005 18:31

Je zou zo'n plek maar aan je viswater hebben.. Damn..

Ik weet nog wel een ander bos hier, waar ik ze in de zomer eens met zijn drie- of vieren de polonaise zag doen.. Volledig naakt welteverstaan. In dat bos ligt werkelijk een prachtwater, gelukkig zit er geen vis (iets met zuurgraad/zuurstof enzo)..

Ik heb niks tegen homo's of wat dan ook, maar waarom moet dat altijd in de open lucht!? Laat wat rijke homo's grote keten bouwen waar ze elkaar kunnen bevredigen!

Ik heb laatst ook die docu gezien op SBS6.. Werkelijk verschrikkelijk waar die mensen mee bezig zijn.. Nietsvermoedende mensen zitten 30meter van die HIV-verspreiders (want 9/10 keer gebeurt het onveilig). Ze laten overal dr rotzooi liggen. Er hoeft maar een kindje te zijn, die daar zo'n wit doekje zit liggen. Hé! Daar snuit ik thuis altijd mijn neus in.. Ik walg van dit soort ondoordacht gedrag, BAH.
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

29-03-2005 19:28

Toch wel jammer.

Narrow minded zijn de meesten van jullie, echt ik snap het niet hoor.

Hoeveel van jullie hebben wel eens een wipje gezet in de natuur? Echt eerlijk allemaal!!!! Juist. Het is weer eens de pot verwijt de ketel.

Ondanks dat ik totaal geen homo gevoelens heb of wat dan ook, begrijp ik die mannen wel. Ze hebben gevoelens en zijn "vroeger" min of meer gedwongen tot een huwelijk. Deze huwelijken zijn geen farce, ze zijn degelijk en stabiel op een klein feitje na ..... de mannen hebben af en toe een verzetje nodig. Dat ze dit niet in de duur opgezette gelegenheden doen lijkt mij logisch, niet iedereen heeft hier geld voor.

Trouwens, de boete bedraagd € 2500,= of iets van 3 maanden cel voor onzedelijk gedrag. Zoals jullie allemaal hadden kunnen weten uit de rumoer rond het zilverstrand vorig jaar.

Families liepen te klagen over de zeden daar. Maar als iemand van jullie daar ooit geweest is, dan weten jullie ook het volgende:

Het "gewone" naaktstrand is het eerste gedeelte vanaf de parkeerplaatsen. Als je als gezinnetje "actie" wilt zien dan ben je toch al wel 2-300 meter verder dan JIJZELF weet dat goed is. Ben er zelf ook eens geweest met mijn vrouw en wij zijn ook een beetje geschrokken (tere zieltjes he) van de praktijken daar.

Maar er gebeurde ook iets waarvan ik bijna uit mijn slof schoot. Naast ons zat een gezinnetje en die spraken vol afschuw over de praktijken. Maar moeders was nog niet het water in met haar kroost of vader begon aan zijn dingetje te frunniken waardoor wij weer geconfronteerd werden met zijn gehannes. Reken maar dat dit vaker voorkomt dan wij allemaal denken.

Ik snap dat iemand zijn gezin hier niet aan wil blootstellen, maar komaan ..... het zilverstrand (blijkt achteraf) staat al sinds de jaren 60 bekend als de wat andere soort naaktstrand. Iedereen die daar komt had kunnen weten wat daar gebeurd.

Hoe dan ook, ik keur het niet goed .... ik keur het niet af .... maar wat ik wel afkeur is de teneur op dit board. Zelf overtreden jullie (althans de meesten) regelmatig de wet, en dat mag wel stelletje hypocrieten.

Is het een stelletje zullen veel van jullie er heel anders over denken.
Waren het 2 meiden dan zou het merendeel van jullie zelfs gaan staan kijken als die mogelijkheid er was.
Zijn het 2 mannen, spreken jullie er schande van ..... homofoben is misschien wel een beter woord.

Leven en laten leven denk ik dan maar als stelregel.

Greets
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
Jeroen Hof op't
Berichten: 1346
Lid geworden op: 05-08-2004 10:28
Locatie: Zuid-Holland
Contacteer:

29-03-2005 20:33

Mark...

De punten die je hierboven aanhaalt bevatten idd een kern van waarheid. Alleen wil ik er op toevoegen dat wanneer men onzedelijk gedrag temidden op de dag toepast en zich niet bewust is dat er kinderen langs lopen of kunnen zien wat schokkend kan zijn dan ben je voor mij gewoon een schoft.

Je zag het laatst in dat tv programma waar die gozer met een camera die plekken afging.
BORN TO FISH, FORCED TO WORK

Afbeelding
Aart Appel

29-03-2005 23:07

In Frankrijk heb je er ook al last van Afbeelding
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

29-03-2005 23:19

Marc,
vind je niet dat je nu ook zelf iets te ver doordraaft.
zolang deze mensen op gedoogplekken met elkaar willen spelen mij best, zijn vaak gebieden etc waar ze hun eigen plek hebben. Als ik hier besluit te vissen zul je me ook niet horen dan is het mijn keuze om dit te accepteren.

Als ik moet zien dat ze met hun blote tocus met elkaar overdag aan het rotzooien zijn op recreatiegebieden waar ook kinderen de bossen in kunnen lopen en in allerlei troep grijpen dan ga je veel te ver. Daar wil ik normaal kunnen vissen of recreeeren zonder last te hebben van naakte gasten, daar wil ik straks rustig lopen met mijn zoon zonder bang te heoven zijn als hij speelt dat die zo`n randdebiel tegenkomt die het nodig vind zijn snikkel te laten zien.

want ze zijn niet allemaal zo netjes en stabiel euk zoals jij hier neerzet en geloof me spreek uit ervaring. De plassen waar ik over spreek zijn ook opgenomen in de avp van de gemeente als recreatiegebied. Gelukkig luisteren ze hier in deze contreien wel naar ons en wordt er wat aan gedaan.

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
derk zegers
Berichten: 146
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Nederland

30-03-2005 00:30

ah kom nou toch, die homo's betalen geen flikker ;) en staan daar gratis elkaar af te werken , terwijl wij geld betalen om daar te mogen vissen!
Gebruikersavatar
Marc Schrikkema
Berichten: 3034
Lid geworden op: 09-10-2004 16:43
Locatie: Heerhugowaard

30-03-2005 06:53

Peter,

Ik snap niet zo goed waarin jij vind dat ik te ver ga. Enige waar ik voor pleit is geef die mensen hun plekkies. Zilverstrand was sinds de jaren 60 zo'n plekkie, plots zijn er ouders die zo nodig met hun kindjes op het vrijestrand moeten dat kan alleen maar conflicten geven.

Zo ook een paar andere plekken die hier aangehaald zijn. We hebben het juist over gedoog plekken, maar nee daar moet weer zo nodig iemand vissen. Die ervaart overlast en huppekee daar gaan we weer.

Accepteer gewoon allemaal dat er mensen zijn met een andere hobby en gun hun ook een beetje ruimte. Net zo goed dat er mensen zijn die ons voor gek verklaren, wat wij belachelijk viden, zijn er onder ons die anderen gek verklaren.

Er zijn zaken die ook ik liever niet zie, maar die wel door mensen gebezigd worden (al dan niet strafbaar) als ik me er aan stoor ga ik wel ergens anders zitten te vissen.

Natuurlijk wil ik ook liever niet dat mijn kinderen dit soort zaken zien, alleen sluit ik mijn ogen niet voor de andere kant van het verhaal. Ik zal mijn kinderen zoveel mogelijk weg houden van dat soort plekken en ze een realistische kijk geven op de wereld. Tegenwoordig kun je ze niet 100% afschermen en dus is het aan ons als ouders om ze zo eerlijk mogelijk voor te lichten over allerlei zaken. Uiteraard zonder daarbij al te beeldend te hoeven zijn.

De hypocritie daar ging het mij om, het verwerpen door sommigen daar kan ik slecht tegen aangezien ze zelf ook zaken doen die niet door de beugel kan.

Greets Marc
Blauw helmen, zijn ook maar mensen ..... af en toe laten ze hun emotie spreken :-)
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

30-03-2005 08:17

Marc,

ben het helemaal met je eens, tot op een bepaald punt.

Mijn relaas:

Al jaren bevis ik een bepaalde stek op mijn thuiswater. Simpelweg de hotspot van het water voor een groot deel van het seizoen. Helaas niet alleen voor mij een hotspot.

Sinds een aantal jaren begint deze stek in populairiteit toe te nemen bij de voorstanders van de herenliefde. Hier kan ik nog steeds in meegaan, daar ik net als jij openminded ben tov dit onderwerp.

Dit ging op den duur fout, toen ik daar aankwam om te vissen en een van de heren vroeg wat ik daar kwam doen. Uiteraard zei ik dat ik kwam vissen en dat ik het geduld wel op kon brengen te wachten totdat zei weg waren. Vervolgens werd mij verteld dat ik daar niet welkom was, vanwege de reden, dat dit een ontmoetingsplaats voor heren was :o

Sta je daar met een zooitje vergunningen te praten met een vent in z'n blote lul, die iets aan het doen is wat volgens de wet zelfs verboden is....

De discussie die erop volgde verwerfde mij (met een hoop gezeik) uiteraard de plaats die ik verdien, nl m'n stekkie. Wel een hoop gezeur en daar zit je na een week hard werken.

Een paar weken later ga ik weer eens vissen en kom daar aan met mijn zoon en een vriendje van hem, die eens een nachtje mee wil om te vissen. Het weer was tot op dat moment niet zo mooi, dus dacht ik dat ik er wel rustig kon vissen.

Op weg erheen klaarde het op en bij aankomst waren de eerste heren al aanwezig. Wederom werd mij gevraagd wat ik kwam doen. Na mijn antwoord op zijn vraag, begon deze man uit baldadigheid maar even aan het geslacht van zijn kompaan. Oraal wel te verstaan. Dat terwijl ik twee kinderen bij me heb. :evil: DIT GAAT MIJ TE VER!

Wat mij aangaat is het nu oorlog. Neuken doe je maar thuis en zeker niet voor de ogen van kinderen!

Het claimen van een stuk grond doe je ook niet.

Ik vis er 's nachts en wil dit ook graag blijven doen, zonder dat iemand me wegstuurd.

Begrip gaat bij mij ver, maar heeft zo z'n grenzen...........
Gebruikersavatar
michel Tja
Berichten: 3561
Lid geworden op: 17-12-2004 08:24
Contacteer:

30-03-2005 08:44

als iemand zn leuter laat zien aan mijn kind, mocht ik een kind hebben,dan weet ik niet wat ik zou doen.

ik zat een keer aan een grote plas in ouderkerk met een groep vrienden te recreeren.lekker chillen op een handoek in de zon.
komen er 2 agenten aan die zeggen dat er een man in een lange regenjas rondfietst die zijn "zaakje" aan kleine meisjes van 4 tot 6 jaar laat zien (die vervolgens helemaal overstuur zijn) of wij hem wilde aanhouden of dat we de politie wilden bellen als we hem zagen.
wij zeiden voor de grap :als we die man zien vernederen we hem eerst ,en dan bellen we jullie pas.
en warempel een kwartier later fietst hij langs,precies de zelfde kenmerken.

wij springen op en houden die man aan, vervolgens met zn nek aan een slot om een boom gebonden , zakken chips, drinken, kluiten aarde en nog meer ging over hem heen, we hebben hem een kwartier daar laten zitten en hebben toen de politie gebeld,die kwamen aan en zeiden : goedzo jongens.

wij dachten dat wij ook wel mee moesten omdat ,wat wij deden niet echt normaal is.maar we kregen enkel complimenten.

en die man heeft naar mijn idee zn verdiende loon gehad,zonder 1 klap gekregen te hebben.en die meisjes hebben een trauma voor hun hele leven!
Gebruikersavatar
Martijn van Ierland
Berichten: 287
Lid geworden op: 21-08-2002 02:00
Locatie: 't mooie Brabantse!

30-03-2005 08:46

Marc, waar haal jij het idee vandaan dat iedereen die hier op het board komt, dingen doet die niet door de beugel kunnen? Ik begrijp het niet helemaal!?

Als ik zit te vissen, doe ik in de regel geen dingen die niet door de beugel kunnen. Oké, soms doe ik een klein wildplasje. Héél soms (bij langere sessies) leg ik een bruine vriend achter een boompje. Vooral dit laatste kan weleens irritant zijn voor anderen. Gelukkig echter, heb ik ook zo mijn gêne en durf ik niet eens te schijten op plekken waar mensen komen. Ik kan dus ook niet geloven dat er ooit iemand is geweest, die langs de waterkant in mijn schijt heeft zitten wroeten. Of het moeten de strontvliegen zijn geweest.

Wat die 'liefhebbers van de herenliefde' uitspoken, dát kan niet door de beugel. Je weet onderhand hoe onveilig dat allemaal gebeurt, wat ze achterlaten en wat daar weer allemaal door kan komen. Ik kan volledig met je meegaan over dat strand wat je telkens aanhaalt.. Maar daar kezen ze al sinds de jaren 60!! En was schijnbaar algemeen bekend.. Tja, om diezelfde reden ga ik niet in de twee bossen hier rondom Breda, welke al aangehaald waren, kloten en klagen van overlast.. Laat ze daar maar tekeer gaan (doen ze daar tenslotte al sins mensenheugenis). ALS ze maar lekker hun vieze zooi meenemen! Want dat doen ze telkens niet (en Marc, hoe denk jij over karpervissers die hun zooi niet mee naar huis nemen? Praat je dat ook goed)?

Nog een laatste dan, omdat je misschien het nachtvissen wat door het merendeel niet bepaald legaal wordt gedaan, ziet als iets wat absoluut niet door de beugel kan: wat vind je erger.. Een normale karpervisser (we hebben het nu dus niet over dat vuile tuig, je weet vast wat ik bedoel) die een nachtje aan een watertje vist, en waarvan het bewijs enkel wat platgetrapt gras is, of een voetstap in de zanderige bodem. Of een groep mannen die niet van elkaar kunnen afblijven, dit in het zicht doen van mensen die dit niet verwachten te zien op hun zondagse wandeling, en vervolgens al hun zooi lekker tegen de grond mieteren, bij wijze van territoriumafbakening...

Maakt mij deze nuancering een homofoob? Maakt dat andere mensen die hier een discussie proberen te voeren homofoben?

PS: de wat minder serieuze/doordachte reacties, dat kun je inderdaad wél onder homofobie scharen (wijsheid komt met de leeftijd ;), dus misschien komt het met mij ook nog wel goed ;) ).
jeroen postma.
Berichten: 387
Lid geworden op: 27-10-2004 17:19
Locatie: borne

30-03-2005 13:09

het voorbeeld wat mitsz gaf is inderdaad te gek voor woorden.
dan zou ik ook hellig worden, maar als het een water betreft waar je ook wel ergens anders kan gaan vissen om zo niet naar die knakkers te kijken doe dat dan? en anders wateren genoeg in de buurt, niet? ik ben in mijn buurt in ieder geval nog lang niet uitgevist.
en in een straal van 30 km ken ik maar 1 water waar mannen elkaar ontmoeten.
Vissen moet toch gewoon lekker rustig kunnen, relaxen, daarvoor zitten we toch aan de waterkant? als het een water betreft waar je niet op je gemakt zit dan ga je toch ergens anders heen? of ga je met die mannen praten als je echt verandering wil.
verscholen tussen het riet, niemand die mij ziet
Gebruikersavatar
derk zegers
Berichten: 146
Lid geworden op: 06-07-2003 02:00
Locatie: Nederland

30-03-2005 14:07

hebben jullie er wel eens bij stil gestaan dat je ook bijv. een kanaal kan hebben wat aan de ene kant helemaal scheel wordt gevist en aan de andere kant van het water helemaal niet wordt gevist , tsja waar zou de karper zich dan graag ophouden ! En als daar nou net allemaal homo's bezig zijn en mijn welverdiende karpers daar heen zwemmen , tsja dan wil ik daar toch graag vissen. Want als ik stekgebonden wil zijn dan ga ik wel naar een betaalwater toe, ik zoek de vissen graag op en de homo's liever niet.
Gebruikersavatar
peter postema
Berichten: 2599
Lid geworden op: 08-01-2002 01:00
Locatie: Westerlee (GN)

30-03-2005 14:55

Marc,
duidelijk alleen spreek in niet over gedoogplekken maar plekken waar ze gewoon hun gang ongeacht of hier andere mensen aanwezig zijn.
Dit zijn ook geen naaktstranden of iets in die context, op dat moment vindt ik als persoon en gelukkig met mij meerdere mensen dat deze groep hier niet thuis horen.

als ik ga vissen op een "gedoogplek" dan kies je ervoor dat je ze tegen kunt komen en ermee kan worden geconfronteerd. Dan moet je ook niet gaanz everen als je daar op doelt volkomen mee eens.

Wel vind ik je vorm van hypocretie lichtelijk ver gezocht, natuurlijk doen de meesten wel eens wat starfbaars en als ik je reply goed heb gelezen refereer je niet alleen naar het vissen.
Te snel rijden is ook strafbaar :wink:

groet,
Peter
It's not who you are, it's who you know.
Gebruikersavatar
Lukas Linde
Berichten: 912
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: ZW Drenthe

30-03-2005 16:25

Harnold Kikkert schreef:
Lukas Linde schreef:Er is wel wat aan te doen, en mede doordat er een stichting zich erover heeft gebogen


Nou vraag ik je ????

:wink:

gr Harnold


LOL Had wel gedacht dat iemand dat zou ontdekken :D

Nu even zonder gekheid :D

Wat die homo's doen moeten ze zelf weten. Dat ze ziektes krijgen is hun eigen pakkie-an. De homo's in kwestie bij de put waar ik het al eerder over heb gehad zijn gewoon mensen die seksueel iets anders zoeken. Als je er regelmatig komt dan zien ze je niet als potenciele kandidaat, je hebt immers je visuitrusting enzo bij je, en heb zelfs wel eens met een paar van hun staan praten. Gewoon normale gesprekken die je met andere mensen ook maakt. Niets geen hints van hun kant als je misschien ook interesse hebt in iets anders oid. Er zullen wel verkeerden tussenzitten maar die krijgen als het nodig is een speciale behandeling :wink:
Vissie kump zo!