Nog wat gevangen?

Bart Kuysters
Berichten: 111
Lid geworden op: 30-09-2004 20:18
Locatie: Netherlands

29-03-2005 11:11

Dank je Jan :)
Uiteraard doe je je best zo'n beestje op een zo normaal mogelijke manier terug te zetten. Vind het nog steeds zielig om een eendje zo aan m'n lijn te zien zitten. Helaas 1 van de minder leuke bijvangsten :(

Maargoed we dwalen af, dus mensen wat hebben jullie gevangen?

Groenten,

Bart
anton eckhardt
Berichten: 357
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Wageningen en Nijverdal

29-03-2005 11:54

Na te lang niet gevist te hebben, ivm met studie (verhuizen e.d.) Ga ik dit jaar voor het eerst in twee jaar weer serieus vissen. Niet dat ik de afgelopen twee jaar niet gevist heb, heb enkele nachtjes gezeten (stuk of 6 denk ik) met heel bevredigende resultaten. (twee keer pb geevenaart). Toch knaagde het wel en ga daarom dit jaar er weer met goede moed tegen aan. Alleen in de omgeving van Wageningen heb je niet zoveel wateren maar goed.
Heb er net een nachte op zitten op de Rijn, geblankt. Hoe verwonderlijk, ik denk dat het dit jaar meer blanken dan vangen word, maar ja dat is dan wel weer een mooie uitdaging. Verder heb ik op een voor mij onbekend soort sloot gevist hier in de omgeving. Ook hier had ik geen resultaat, alhoewel ik denk dat ik hier meer kans maak dan op de Rijn.

Mvg Anton
Gebruikersavatar
Maik van de Camp
Berichten: 595
Lid geworden op: 21-04-2005 21:26
Locatie: Noord-Brabant

02-05-2005 20:50

Ik heb afgelopen weekend gevist, en na twee uur was het al raak
Een mooie schub van 28 pond nieuw Pr. Ik vind hem op de rand van een plateau, op 3,5 meter. Nog 2 nachten doorgevist alleen nog een zeelt gevangen de eerste nacht om 3.15 uur. Verder geen piepje meer gehoord. Maar mijn weekend kon niet meer stuk.
Ik heb mijn pr gevangen op een indian spice boilie van carpcollection(zeer goed bollen vind ik zelf).



mvg Maik van de Camp
Carpe Diem...!