ADHD en karpervissen

bart pieck
Berichten: 302
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: kampen
Contacteer:

17-11-2005 19:46

gewoon verversen en opnieuw ingooien waar nodig kan soms weze dat ik 3 keer ingooi voordat ie voor mijn gevoel goed licht maar dan vang ik onder de juiste omstandigheden ook goed vis jah sorry ben beetje perfectionist
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

17-11-2005 20:05

Ik ben sinds 4 weken weer gestopt met de ritalin.

Ik werd gewoon langzaam gek en de top was bereikt.

Ik was voor iedereen eindelijk ''normaal''.

Rustig kon me goed concentreren en kon zowaar een keer de krant lezen en herinneren aan het eind van de dag wat er in stond in plaats van wat flarden.

Niets mis mee zou je denken.

Het enige kleine nadeel wat er aan zat is dat ik mezelf kwijt begon te raken.
Je word een ander mens die je niet wil zijn
Ik miste gewoon de oude ik.
altijd vrolijk altijd opgewekt nooit chagarijnig en altijd vol met de meest vreemde ideeen.
En gooide alles wat ik overdag er dus niet uitgooide eruit ten koste van mijn meissie.

De druppel was bereikt voor mij en heb de ritalin aan de kant gegooid.
Mijn baas verteld dat ik was gestopt en als het hem niet bevalt dat ik ben wie ik ben(ook als ik een stuiter bui heb) dat ie me maar de zak moet geven.
Ik heb super veel plezier in mijn werk maar met die ritralin wil ik niet verder leven.

kleine 3 weken zware afkick verschijnselen gehad maar inmiddels weer aardig op de rails.
Ik ben weer ik en niemand die dat veranderd.

Vraagje tot slot

diegene die adhd heeft, rijdt die auto en hoe gaat dat?
bart pieck
Berichten: 302
Lid geworden op: 11-04-2003 02:00
Locatie: kampen
Contacteer:

17-11-2005 20:15

hey kerel wat jij nu vertelt klinkt mij bekend in de oren ben ook na een week of 5 gestopt met de ritas werd er para door en was net iemand die versslafd was aaan de sos ofzo :S oftwel was mezelf niet meer ging ik uit was er geen lol met mij te beleven zat ik daar maar een beetje in mezelf en zo rustig als maar kan had toen ook teveel hooi op mn vorj door 6 dagen te werken met 2 banen smorgens savonds smiddags en dat ging met de ritas helemaal fout oa afspraken niet nakomen ja knikken en nee doen nu weer 1 baan 3 maand niet meeer naar house partys en uitgeweest ijg alleen nonstop gevits elk weekend en mn werk en thuis gaat weer stukken beter en tja als ik weer loop onzing uit te kramen en loop te stuiteren laten ze me mooi met rust

en over het auto rijden tja rijbewijs nog steeds niet afgemaakt dankzij een rij instructeur die er geen begrip voor had en rekening mee hield waraschijnlijk kan ik later alleen autorijden met medicatie :(
dennis wilemsma
Berichten: 240
Lid geworden op: 02-01-2005 11:32
Locatie: leeuwarden

20-11-2005 11:07

ik heb t niet maar ben er 2x wel opgetest maar als ik aan t vissen ben niks aan de hand :lol:

leraren vragen aan mij en me ouders hoe ik het vol hou :wink: :P
Gebruikersavatar
Martijn Zwart
Berichten: 123
Lid geworden op: 30-08-2006 21:39
Locatie: Zoetermeer

26-02-2007 11:24

Ben nu aan de strattera gegaan gaat super.
Nu moet ik er bij zeggen dat ik normaal nog geen 5 tellen op me reet kan zitten terwijl als ik aan het vissen ben ik juist super rustig ben
Karpervissers in en om zoetermeer kijk op http://www.carpclubzoetermeer.nl
Jôh, zèk nie amme kop met je riaulguppehagses
Gebruikersavatar
Rik Bloemendaal
Berichten: 117
Lid geworden op: 23-08-2006 21:53
Locatie: Drempt
Contacteer:

26-02-2007 22:06

apart....heb net het tegenovergestelde van ADHD. kan me ook niet concentreren maar maak de helft niet mee omdat ik te rustigben.

als er op het werk een klein brandje uitbreekt( wat zo af en toe gebeurt) drink ik eerst mn koffie op enzo.

klinkt miss raar maar zou daar ook iets tegen zijn? mijn omgeving vind het heel irritant en heb er al een aantal vrienden door verloren.

de medicatie is alleen illegaal te krijgen en das troep.
meerkoeten....
Het zou verboden moeten worden
----------------------------------------------------
Gebruikersavatar
Sjors Roosenbrand
Berichten: 56
Lid geworden op: 25-02-2007 13:13

27-02-2007 09:51

Hoi,

Ik heb ritalin geslikt op doktersrecept. Diagnose ADHD is wel gesteld, maar ik ben het er niet mee eens en heb op een gegeven moment alle medicatie in de container gegooid. Vond het ook niet echt helpen. Nu al een paar jaar zonder medicatie, gewoon zoals ik ben en dat gaat steeds beter. Wel wat onbehouwen af en toe, maar in ieder geval weer spontaner.
Denk je erom dat het langer termijn effect nog niet onderzocht is! Want zolang is het spul nog niet als medicatie te verkrijgen.

Groetjes Sjors.
Alles heeft een bedoeling, is dus alles de bedoeling?

http://www.youtube.com/watch?v=tSFAlFUxh1I
Luke Peters
Berichten: 517
Lid geworden op: 22-06-2006 15:24
Locatie: Limburg
Contacteer:

27-02-2007 20:43

Ben ook extreem druk, maar of ik ADHD heb weet ik niet. Het boeit me ook helemaal niet! Ik ben blij met hoe ik nu ben en heb lol in mijn leven, en zo wil ik ook doorgaan... Of ik nu ADHD heb of niet, het kan me gewoon geen ruk schelen! :D
mvg,
Luke
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

27-02-2007 22:38

Rik Bloemendaal schreef:apart....heb net het tegenovergestelde van ADHD. kan me ook niet concentreren maar maak de helft niet mee omdat ik te rustigben.

als er op het werk een klein brandje uitbreekt( wat zo af en toe gebeurt) drink ik eerst mn koffie op enzo.

klinkt miss raar maar zou daar ook iets tegen zijn? mijn omgeving vind het heel irritant en heb er al een aantal vrienden door verloren.

de medicatie is alleen illegaal te krijgen en das troep.


Ik ken wel mensen die ritalinn snuiven omdat ze er druk van worden..
Meestal met feestjes gebruiken ze het :-? :-? :-?
Wouter Bos schreef:"Ik begrijp dat niet, mensen die vissen. Volgens mij heb je dan zo'n slecht huwelijk"
Henk Derks
Berichten: 217
Lid geworden op: 26-11-2006 21:02
Locatie: Hoogeveen

27-02-2007 23:03

:(, volgens mijn baas zou het niet slecht zijn als ik een klein beetje ADHD zou hebben. :-?
jeffrey kooijman
Berichten: 27
Lid geworden op: 18-01-2004 20:18
Locatie: almere haven

28-02-2007 14:05

ja ik ben een ras echte adhd er daarom was karper vissen vroeger ook wel moeilijk kon niet stil blijven zitten tegenwoordig los ik dat op me een jointje hehehehe
een rete goed vis jaar gehad
en dat hoop ik ook voor jullie
Camiel Driehuis
Berichten: 1242
Lid geworden op: 05-05-2004 15:37
Locatie: lelystad

28-02-2007 14:21

Geinig om mijn oude topic weer even naar boven te zien komen.

Tja adhd (alle dagen heel druk)

Ik stuiter nog steeds lekker druk in het rond.
Ik heb er geen last van en de omgeving is er wel aangewend.

Ritalin nooi meer voor mij
Gebruikersavatar
mitsz van der kamp
Berichten: 6100
Lid geworden op: 26-03-2004 20:28
Locatie: amsterdam
Contacteer:

24-04-2007 19:49

zal ik 'm nog hoger tillen Camiel.

Alles kitsz?

groetjes Mitsz
Gebruikersavatar
Dylan Smits
Berichten: 391
Lid geworden op: 17-06-2006 22:09
Locatie: Sliedrecht

25-04-2007 09:07

Tja, ben altijd ongelooflijk druk: school, thuis enz. (Maar geen ADHD ,zit wel op het randje denk 'k.)

En aan de waterkant ben ik altijd ongelooflijk rustig, erger me dan soms aan een vismaat die dan zit te praten :-? :lol: En vooral onder het pennen.

Gr,
Dylan
Afbeelding