drinken, drank??

Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

25-07-2002 17:10

Bart, sorry, aangezien ik als eerste negatief reageerde zal ik ook voor mijn deel even verantwoording af leggen.

Het lijkt er op dat de topic nu een beetje het Anti Bart Smol thema begint te krijgen.
Dat lijkt me niet de bedoeling. Was ook niet mijn intensie! Plaatste slechts mijn mening.

Vraag me alleen hardop af of het nu wel zo verstandig is om te drinken om diep te kunnen slapen aan de waterkant??? Vissen gaat toch om het vissen en niet om continu te slapen??? Nogmaals, ik doe ook wel eens n oogje dicht, maar slaap daarbij dan wel heel licht, ik geraak nooit in een diepe coma. En ik drink ook wel eens heel af en toe 1 pilsje langs de waterkant maar absoluut geen 7! Ik doe aan darten in de kroeg en werk af en toe in die kroeg, je kan mij niet wijs maken dat je bij zeven flesjes nog 100% helder bent? Maar dat is in 99% van de gevallen het geval met beschonken mensen: ze denken dat ze de wereld nog aan kunnen en geheel helder zijn maar dat is dus niet het geval! Daarbij bart, geef je het zelf al aan: Je hebt het bier nodig om suf te worden en in slaap te vallen, en dan moet je de sounderbox bij je hoofd leggen en zelfs dan wordt je moeizaam wakker! BART wake up kerel, dan ben je dus echt niet meer helder van geest!!

Ik hoop dat je dit nu zelf ook inziet. Neem je verantwoording en begin eens met 5 van de zeven flesjes te laten staan, leer eens genieten van de rust langs de waterkant en je zult zien dat je dan al een stuk minder moe bent. Ook de alcohol breekt af en eist zijn vermoeidheid daags erna! Hoop ook voor je dat de anti bart compagne nu op houdt, je gelooft het misschien niet maar ik meen het echt! .

Zijn er trouwens meerdere onder jullie die wat echt HOPEN dat ze in slaap kunnen komen.???

Kan aan mij liggen maar ik ben liever wakker daar ik kom voor te vissen en niet om te slapen. Persoonlijk denk ik dat dit ook een beetje het type visser in je kenmerkt en hoe serieus je bezig bent met je visserij. Er valt veel te zien het s’nachts en in de ochtend wat je vangsten echt kan bevorderen!

Vissen: GENIET MAAR DRINK MET MATE!!! (en slapen ook )
alcohol : verziekt meer runs dan je lief is
Groetjes Tim
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

25-07-2002 20:43

Bart,

Ik ben het compleet met Tim eens,
het is niet onze (*naja laat ik het bescheiden houden), het is niet mijn bedoeling geweest om een anti bart compagne te starten.
maar als je zulke postings maakt, dan kan je het verwachten volgens mij.


Tim,

Ik slaap wel, maar heel licht, ik hoor elk piepje, en elk tikje.
Ik slaap, omdat ik gewoon weg niet een hele nacht wakker zou kunnen blijven.
Ik ga soms wel om 7uur me 'bed' uit, om even van 'het uitzicht' te genieten.
Op deze mannier blijf ik ook meestal tot 12uur buiten zitten.
Mit het rotweer is, dit niet omdat ik daar 'bang' voor bent, maar meer omdat ik geen Plu heb om onder te zitten :wink:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-07-2002 21:00

Bart is een beetje ons rolmodel geworden. Sorry Bart, maar een beetje minderen kan geen kwaad.

Christiaan, zeven uur niet wat te vroeg voor je? Zomers is het om 4 uur licht en is alles actief aan het worden. Prachtig tijdstip.

Wat mij verwonderd is dat er zo wie zo met de tent dicht wordt gevist. Uitzonderlijke weersituaties daar gelaten houd ik de bivvy altijd open om optimaal naar buiten te kijken als ik op de stretcher lig. Áls ik op de stretcher lig....

Kees
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

25-07-2002 21:15

Kees, dat is mij niet te vroeg, maar mijn sessies die ik gehad heb, waren toen het 'later' licht werd, of met hevige regenval.
In beide van deze gevallen, heeft het weinig nut, om om 4uur je bed uit te gaan, als je de zonsopgang wil zien.

Als het 'goed' weer is, dan is de tent bij mij ook open, of in de 'hor' stand.
Albert Reinders
Berichten: 126
Lid geworden op: 19-06-2002 02:00

25-07-2002 22:45

Kees,

prachtig he?! Zoals alles eruit ziet rond een uur of 4! Meestal ga ik rond die tijd wel even van de strecher om eens even om me heen te kijken, zo stil als het dan meestal is.....een run krijgen rond dat tijdstip is al helemaal geweldig, een beetje douw op de hengels en vaag brandend lichtje van de optonic.......umh, ik dwaal af :smile: maar moest het toch even kwijt!

Met genietende groet,
Albert
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

25-07-2002 23:38

Albert,

Je hebt het door.

Zen, de kunst van het genieten.

Kees
Tim Boelema
Berichten: 605
Lid geworden op: 21-01-2002 01:00
Locatie: Omg. Sittard

26-07-2002 10:17

Tjajajaja!!! Ik zie het al!! Er zijn er dus toch mensen die zich niet allen blind staren in hun bivy op de strecht tegen gesloten oogleden!!

Jullie verwoorden nu exact wat ik bedoel!!

Met opgepepte groet

Tim