Ere & Eerste divisie 2011/2012

Plaats reactie
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

01-09-2011 16:07

Alweer? Doe je goed ;) Hou je nieuwe boot heel..

Ben blij dat die gekke transfer periode weer voorbij is. Tijd om te bouwen..

Ennuh voor de spelers van de poul, vul de ranglijst, kampioen en topscorer even snel in (voor 3 sept) en maak kans op een tripje met JW naar Du Der in zijn boot en een Christine Le Duc pakket.
Gebruikersavatar
Jan Witter
Berichten: 1989
Lid geworden op: 04-04-2002 02:00
Locatie: Hendrik Ido Ambacht

01-09-2011 16:20

Alweer..?????????????

Ik ben in mei een weekje geweest, voor de rest heb net als iedereen hier in NL zitten klooien met veel te weinig vis. Ja in 5x vissen slechts 1 visje gevangen van 20kg.

Hebbie een nieuwe nodig of zow, we willen gerust met de pet rondgaan op het board voor je.. :wink:

Afbeelding
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

01-09-2011 16:25

Prutsert! :wink:
Succes in France met minder pech dan de vorige keer!
Groet, pvdh
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

01-09-2011 16:37

Jan met de pet rond.. :lol: Veeel succes in ieder geval :wink:
Gebruikersavatar
Frans Klomp
Berichten: 542
Lid geworden op: 24-05-2008 11:17
Locatie: Nuenen

01-09-2011 19:23

Voor mij als PSVer een hele mooie tranferperiode. Met goede aankopen zoals jullie waarschijndelijk wel weten, ben alleen benieuw of de aangekochte talenten, en de talenten die psv al heeft ook speeltijd gaan krijgen.
Wat ook weer mooi is nog wat geld ontvangen voor diverse overbodige spelers. En Ruiz weg bij Twente komt voor ons ook heel goed uit.
Nou alleen nog kampioen worden met (op)Rutten, ben benieuwd!
De vangsten maken de visser nog niet!
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

01-09-2011 22:31

Klaas vd Herik schreef:kan makkelijk.... maar dan nog blijven feyenoord supporters trouw.

T is iets, wat is en wat je niet kan kopen kopen, kut he...


Verstand hebben van het spelletje kun je ook niet kopen, ook kut he!!!!

Dan maar kopen, beter als op sterven na dood zijn, dan heb je ook niks aan al die supporters!! fijn seizoen iedereen :wink:


Gradus....
....................
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-09-2011 07:12

gloriehunter ten tob

Club die al 5 keer op sterven na dood is en nu leeft op ouwe lijken whoaaaa
It's okay 2 pay
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

02-09-2011 07:24

Ach ja het verleden.......de cup met de grote oren, landskampioen meerdere malen, een goed gevulde prijzenkast, maar ja in het verleden leven is zinloos.
Ouwe lijken???? Je bent zeker verstoken van enige vorm van media, hahaha



Gradus....
....................
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-09-2011 07:51

stil maar gloriehunter, klinkt goed in je hoofd hoor. :lol:

Dat is nu precies het verschil: feyenoordsupportrs zijn suporters en niet alleen als het een beetje goed gaat.

Dan kan je doen en laten en proberen te denigreren of wat je wilt. Ik denk dat NEC en NAC en Den Haag ( gedeelttelijk) te vergelijken zijn.

O ja ouwe lijken... sorry, jordani hebben ze niet opgewarmd en die straalt kracht uit. :wink:

Nee dan liever munsterman...
It's okay 2 pay
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

02-09-2011 08:18

En waarom dan "liever" munsterman..
Van mij mag ie ......!
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-09-2011 08:55

Denk dat munsterman de laatste 5 jaar een gezond fundament heeft neergezet.
It's okay 2 pay
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

02-09-2011 09:09

Klaas vd Herik schreef:stil maar gloriehunter, klinkt goed in je hoofd hoor. :lol:

Dat is nu precies het verschil: feyenoordsupportrs zijn suporters en niet alleen als het een beetje goed gaat.

Dan kan je doen en laten en proberen te denigreren of wat je wilt. Ik denk dat NEC en NAC en Den Haag ( gedeelttelijk) te vergelijken zijn.

O ja ouwe lijken... sorry, jordani hebben ze niet opgewarmd en die straalt kracht uit. :wink:

Nee dan liever munsterman...



Beste Klaas,

Gloriehunter???? Loop al 30 jaar(al vanaf mn 8e) dus je roept maar weer iets, zonder de feiten te kennen.
Je hebt gelijk Feijenoord heeft echt een hele trouwe supportersschare, moet je gelukkig mee zijn, maar het word minder, over een aantal jaren id dat ook voorbij, zijn ze ingehaald door de meest succesvolle club van Nederland( 020) jammer maar helaas. Heeft te maken met de successen van de laatse jaren, niet om denigrerennd te doen, ben de laatse die dat zou doen!!!


PS Jordania staat niet op het veld volgens mij.
....................
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

02-09-2011 09:43

Hi Gradus,
Op sterven na dood?
Nog 1 seizoen met de hand op de knip en we zijn op financieel gebied weer de oude.

Gisteren nog Jong Oranje gezien? Cabral, Leerdam, De Vrij, Van Haaren, Clasie (held!)…
Zijn van Feyenoord, gaan doekoe opleveren. Net als Luc en Leroy die ook meespeelden. Kom eens een avondje op Varkenoord kijken. Wij hebben een fantastische jeugd man!

Zag afgelopen zondag ook nog een leuk spitsie van 17 invallen (leek wel 13, dacht dat het een ballenjongen was) Achachbar! Dat ventje heeft meer kloten dan al die verwende buitenlanders bij jullie bij mekaar. Ook weer eigen opleiding..
Op sterven na dood….
Licht aan het eind van de (Maas)tunnel!

Met FR-iendelijke groet,
Sjoerd
Gebruikersavatar
marco duvaloois
Berichten: 164
Lid geworden op: 09-11-2009 20:26
Locatie: Papendrecht

02-09-2011 09:45

Volgens het blad Quote is Jordania een marionet van Abramowitsj:
http://www.quotenet.nl/biz/vitesse-is-v ... movich.php

Vitesse is misschien een pied-à-terre voor de Abramowitsj kliek (Russisch gas, olie en diamant)? Gazprom (gulle sponsor van Schalke '04) zou in augustus 2010 ook geïnteresseerd zijn geweest in het overnemen van Vitesse http://www.goal.com/nl/news/213/eredivi ... me-vitesse
Als bewezen kon worden dat Jordania namens Abramowitsj handelt, zou de UEFA kunnen ingrijpen, dus harde bewijzen zul je niet vinden.
Dit is een heel aardige beschrijving van Abramowitsj' activiteiten en hoe hij zo groot geworden is: http://www.uitpers.be/artikel_view.php?id=502. Maar ach lekker belangrijk allemaal, toch we komen voor het voetbal te volgen. En wat er allemaal achter de schermen gebeurd, jammer dan !
De toekomst is al gauw verleden tijd !!
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-09-2011 10:08

rest my case Marco

Als het allemaal zo top is, waarom is dan het laatste nederlandse suc6 in europa gevierd op de Coolsingel?

Het is te hopen voor het hele nederlandse voetbal, dat de nederlandse talenten wat alnger bij hun club blijven en zo

- het voetbal vooruit helpen
- hun club vooruit helpen

O ja, zodra ik een kameel zie op de Coen Moulijn weg sta ik ook te juichen hoor. :lol:
It's okay 2 pay
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

02-09-2011 10:16

Kom er vanmiddag weer langs en houd het in de gaten
gradus scholtens
Berichten: 1559
Lid geworden op: 23-01-2003 01:00
Locatie: westervoort

02-09-2011 10:35

Sjoerd Bonenkamp schreef:Hi Gradus,
Op sterven na dood?
Nog 1 seizoen met de hand op de knip en we zijn op financieel gebied weer de oude.

Gisteren nog Jong Oranje gezien? Cabral, Leerdam, De Vrij, Van Haaren, Clasie (held!)…
Zijn van Feyenoord, gaan doekoe opleveren. Net als Luc en Leroy die ook meespeelden. Kom eens een avondje op Varkenoord kijken. Wij hebben een fantastische jeugd man!

Zag afgelopen zondag ook nog een leuk spitsie van 17 invallen (leek wel 13, dacht dat het een ballenjongen was) Achachbar! Dat ventje heeft meer kloten dan al die verwende buitenlanders bij jullie bij mekaar. Ook weer eigen opleiding..
Op sterven na dood….
Licht aan het eind van de (Maas)tunnel!

Met FR-iendelijke groet,
Sjoerd


Hoi Sjoerd,

Heb ik idd een stuk van gezien gisteren ja, mooi al die spelers van Feijenoord, probleem is dat er geen geld is om ze ook daadwerkelijk te behouden voor jou cluppie.
Ik gun het jullie wel, dat meen ik.

@ alle andere

Er wordt van alle kanten van alles gesuggereerd, over Vitesse en Jordania, feit blijft dat er nu geld is in Arnhem. Al die verhalen zijn m.i gebaseerd op jaloersie.

Gradus....
....................
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

02-09-2011 10:37

Die kamelen mogen van mij weg blijven. Tenzij ze er poen in willen steken zonder eigenaar te willen worden van de club zelf. Er gaan nog wel wat clubs vallen als voetbal even niet meer zo popi is voor die tulbanden. Dan gaan ze de garages verder opvullen met bolides.

Ook Feyenoord heeft gloryhunters. Dat "trouwe" publiek is er wel, maar betreft niet de gehele inhoud van de kuip op een zondagmiddag heereveen thuis. Dat weten jullie ook.

Vitesse is een eng clubje geworden met van die zuigertjes. Gaat wellicht ten koste van de mensen die de club wel al 30 jaar steunen.

Trouwens verkoop Feyenoord uit is weer begonnen Sjoerd. Wel weer achterlijke prijzen, 39 euro, voor 25 km hemelsbreed. Aboutaleb geeft de 1600 kaarten vrij, dus ik hoop op een volle bak. Zal even sparen voor de meeste naar een duur (maar kort) EL (voorronde) avontuur.
paul te wierik
Berichten: 779
Lid geworden op: 19-06-2010 18:20

02-09-2011 10:43

Klaas.

Laat dat gezond voor mij part maar weg. Dat fundament komt echt niet bij hem weg hoor. Die man is in mijn ogen een beetje teveel camera-geil geworden... Mensen achter hem hebben het werk voor hem gedaan...
Skp twentekanaal. Meld je vangsten terug!!
google en gij zult vinden....
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-09-2011 10:49

ok,

5 jaar terug gaf niemand meer een euro en nu wel.

Ik vind trouwens Jan van Halst een topper...

Ik denk dat we na de feestvreugde op 2 juli, we te horen krijgen dat we een nieuwe bondscoach hebben.

O ja Koeman en Adriaanse wisselen dan ook stuivertje(s)
It's okay 2 pay
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

02-09-2011 10:54

Vin Bert het uitstekend doen als bondscoach. Ik vind Co geen bondscoach, maar een club trainer. Zie hem dan ook falen bij Oranje. Misschien wil die het kunstje nog eens doen bij ons, om het af te bouwen. Het is een trainer met visie, dan ontbreekt er vaak aan.

Koeman daarentegen lijkt me prima geschikt.
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

02-09-2011 10:55

Maar interland voetbal is kut, kan niet wachten op RKC thuis.
Sjoerd Bonenkamp
Berichten: 1884
Lid geworden op: 22-09-2009 11:16

02-09-2011 11:05

Hi Gradus,
Dat er geen geld is op het moment om dingen te doen klopt ja. Gedwongen spelerts moeten verkopen is daarvan het logische gevolg uiteraard. Alleen het “op sterven na dood” was bij mij een beetje tegen het zere Been en dan schiet ik nog weleens uit mn vel, sorry.

Ik probeer het positief te zien en denk/hoop dat het dit seizoen op alle vlakken, behalve successen, rustig blijft bij de club. Liepen we vorig jaar met het lood in de schoenen naar het stadion, nu is dat gewoon anders. Je merkt het overal en dat is best lekker eigenlijk.
Naw zullen de prijzen dit seizoen ook aan ons voorbij gaan, maar ik zie wel vooruitgang en zit me niet meer mateloos te irriteren zoals vorig seizoen. Ik heb dit seizoen iig al wel een paar leuke wedstrijden gezien.

Wat ze bij andere clubs doen moeten ze zelf weten, maak ik me verder niet druk om. Ik gun (bijna :wink: ) alle clubs het beste en dus Vitesse ook. Sterker nog, schat jullie op dit moment hoog in (ja, dromen mag!):

Sjoerd Bonenkamp schreef:FEYENOORD KAMPIOEN!!!!
2 FC Twente
3 PsV
4 Vitesse
5 AZ



Mitchel,
Tuurlijk komen! Vakkie weer vol en tekeer gaan!
Als je maar uitkijkt met vuurwerk! :wink:
Die prijzen zijn inderdaad bezopen. Taxi is goedkoper. Ga al jaren niet meer mee met combi’s. Ook omdat je een hele dag kwijt bent voor 1,5 voetbal…

De groeten
Klaas vd Herik
Berichten: 2844
Lid geworden op: 29-03-2011 19:22

02-09-2011 11:09

daarom

Jan van Halst bondscoach

koeman naar Twente en adriaanse naar Feyenoord

En de vriend van Beatrix hoofdsponsor. :wink: O man
It's okay 2 pay
Mitchel van der Linden
Berichten: 1720
Lid geworden op: 03-07-2006 18:57
Locatie: Den Haag

02-09-2011 11:18

Jan v Halst bondscoach? Haha, laat me niet lachen. Ik zie sneijdertje, robin, en (als ie niet geblesseerd is) Robben al aandachtig zijn Piero presentaties doornemen in de rust van San Marino. Robben had natuurlijk de bal moeten afgeven op Stuntelaar. Maar stuntelaar heeft al 3x gescoord en Robben wilde natuurlijk ook op het scoreboard komen.

@Sjoerd, dromen mag. Droom lekker die adelaars naar het rechterrijtje. Kan je ons niet even naar plek 6 of 7 dromen, we zullen je nodig hebben dit jaar ;)