Daaf Wolters schreef:Om de een of andere reden lijkt de kans dat frank ze nu nog verkoopt me vrij klein. Of er moet hier wel een volledig losgeslagen idioot rondlopen.
Toch iemand die er een reactie opgeeft hahaha
Daaf Wolters schreef:Om de een of andere reden lijkt de kans dat frank ze nu nog verkoopt me vrij klein. Of er moet hier wel een volledig losgeslagen idioot rondlopen.
Harnold Kikkert schreef:Gelukkig eet de jeugd het oude metallica stuff te waarderen , toen waren ze op hun best.
Maar toen James zo nodig zanglessen moest gaan nemen, was het over en uit.
Jammer.
Goed alternatief is Sons of Jonathas ..uit België.
Daaf Wolters schreef:Harnold Kikkert schreef:Gelukkig eet de jeugd het oude metallica stuff te waarderen , toen waren ze op hun best.
Maar toen James zo nodig zanglessen moest gaan nemen, was het over en uit.
Jammer.
Goed alternatief is Sons of Jonathas ..uit België.
Het was min of meer over en uit toen Cliff Burton dood ging, toen de heren ook nog eens van de drugs af gingen werd het nog wat erger en toen ze nog wat meer geld nodig hadden waren ze niet meer te redden.
The black album is de laatste cd van ze die me nog een beetje kon boeien, lang niet alle nummers overigens.
Maar goed, de eerste vier cds zijn nog altijd geweldig en nauwelijks overtroffen.
Oh ja, als ik vervanging nodig heb hou ik het meer bij megadeth en slayer.
Ron van Setten schreef:Harnold,
Er was eens...een verzamelaar die nog enkele oude exemplaren mist:
Harnold, kun jij deze verzamelaar een helpende hand toesteken? Mocht iemand anders iets kunnen betekenen, 'please let me know'.
Alvast bedankt,
Ron
Harnold Kikkert schreef:Daaf, Waldrock was erg gaaf , maar ja dat is onze muziek ook\
Ga dan eens werken, heb je wat geld om ook eens wat geld aan bier te besteden.
gr Harnold