Vandaag op visite geweest bij Rod Visions, en mijn onzekerheid is verdwenen

Na een zeer deskundig advies, hebben we de hengel samengesteld qau materialen en opbouw. Sober zal het niet worden maar kan eerder rustig en sjiek omschrijven. De opmaak zal opgebouwd worden uit een mooie samenstelling van sierwikkelingen, 1 klein logo (zelf uitgekozen en bewerkt) in zilverdruk. En zoals Henk aangaf een gegraveerde ring, maar toch anders Henk. Wordt toch een ringetje uit het assortiment direct boven het kurk. En tevens is dit voor de opbouw ook de mooiste plek. Is anders niet te doen qau kosten (heb het er graag wat voor over maar het moet ook betaalbaar blijven). Maar ik wil je wel bedanken voor het meedenken en mij dat zetje te geven, wat mij dit heeft doen besluiten. Verders geen tekst op de bovenzijde van de hengel. Uiteraard wel de naam Rod Visions en de DW handtekening van Dick, dit zal onderop de hengel geplaatst worden. Ik was dit eerst niet van plan maar uit respect naar de bouwer moet dit er gewoon op!
Zoals ik eerder aangaf zullen de volgende kleuren wikkelingen verwerkt worden, zwart, zilver en bordeaux rood. Het logo zal ook in zilverdruk geplaatst worden om er eenheid in te houden. De blank zal zwart gemaakt worden en een zilveren aluminium Alps railhouder. Alps chromen ogen. Vol kurk uiteraard in klasieke stijl geslepen. Afgewerkt met een simpele mooie cone. Verders blijven de hengels een rustige maar sjieke uitstraling hebben. Zo wou ik het graag hebben en ben blij dat Dick heeft meegedacht en uitgetekend, hoe alles te plaatsen zodat de cirkel rond is

Kortom, ik ben met een heel goed gevoel weer vertrokken naar Friesland en nu is het wachten tot het verlossende telefoontje/e-mail komt dat ze klaar zijn

Maar dit gaat nog wel even duren. Verwacht Oktober ivm drukte. Het is het wachten waard! en weet wel zeker dat mij vader een goedkeurend knikje doet! Afgebouwd naar zijn karakter en mijn stijl maar toch wat moderner, ook hij gaat mee in de tijd dus dat past mooi in het plaatje, een mooie combinatie dacht ik zo..