Profiel en berichten verwijderen?

jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

16-04-2011 01:59

Tja, in deze tijd ff 100-en berichten op internet slingeren onder je eigen naam....
Over 10 jaar kom je ze nog tegen. Of iemand anders.

Forummen onder je eigen naam is een keuze, mijn keuze is om zo anoniem mogelijk te blijven op internet.
Google maar eens onder mijn naam, je zult alleen maar wat berichten van carpboard vinden.... :lol:
Gebruikersavatar
Kees Ouwehand
Berichten: 11597
Lid geworden op: 07-01-2002 01:00
Locatie: Nederland

16-04-2011 11:43

Jozef,

Die link leg je zelf al in je bericht. Bij gebruik van de eigennaam dien je voorzichtiger te zijn met wat je op internet neerzet. Je kunt je niet verschuilen achter een nickname en kunt persoonlijk aangesproken worden op wat je beweert. Dat komt de betrouwbaarheid van de berichten op het board ten goede, terwijl anderen je berichten serieuzer kunnen nemen. Er is niks op tegen om mede forumleden nog eens op zorgvuldigheid in hun berichten te wijzen. Dat ondersteun ik van harte. Maar op dit board wel onder de eigennaam.

Inderdaad is misbruik niet uit te sluiten. Zolang je een acceptabel post gedrag vertoont met een normale naam en verder je identiteit niet verraad, dan kraait er geen haan naar. Wat je niet moet doen is dit op de een of andere manier kenbaar maken. Account wordt dan verwijderd. In jouw geval hebben we geen aanwijzingen dat niet de eigennaam gebruikt wordt, maar je ziet dat gebruik van een andere naam op een ander forum verwarring geeft. We nemen echter niet snel actie op aannames.

Indien gewenst kunnen we in plaats van verwijderen een account hernoemen naar de eigennaam. Dus Jens S. als je snel bent.

Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

16-04-2011 21:04

Tja, hernoemen mag, verwijderen mag, je mag het ook zo laten. Maakt mij niet uit.

Wie zegt dat mn email adres wel mn juiste achternaam bevat.
Wie zegt dat Jens Breugelmans niet mn echte naam is...... :)
Gebruikersavatar
Dion van der Does
Berichten: 574
Lid geworden op: 28-09-2009 14:37

16-04-2011 23:59

Nu snij je jezelf een beetje Jens....
Tight Lines !
jens breugelmans
Berichten: 615
Lid geworden op: 30-09-2009 16:33

17-04-2011 09:38

Nee hoor, niets aan de hand. :wink: