1-0

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

12-03-2003 18:54

Strafschop was wel terecht. De ene scheids geeft hem wel, de ander niet...... Maar hij had net zo goed Galasek het voordeel kenne geven.

Gr. Kiron



Aan de rand van Mokum, aan de Middenweg,
Stond een stadion zo sfeervol, het is gesloopt en dat is pech...
Nu in de Arena veel bobo's weinig sfeer,
Het vuurwerk is verdwenen 'k heb heimwee naar de Meer...
Maar de echte fans die blijven die houden zich niet tam...
Het zijn de Ajax hooligans uit Mokuuums Amsterdam...
Joden! uit Amsterdam Joden! uit Amsterdam Joden! uit Amsterdam
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

12-03-2003 19:05

keej dan, nog eentje voor de liefhebbers onder ons :grin:

Onder de blauwe hemel,
Achter het Ajax stadion
Liggen 20 hageneesen onder het beton.
Had ik het maar geweten,
had ik er maar geweest.
Had ik lekker kunnen schoppen
Op zo een k*nker haagenees.

Dat wordt lachen volgend jaar met Ado in de ere
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

12-03-2003 19:07

Als het lente wordt, dan gooien wij,
Bommen Op Rotterdam (3x).
Duizend gele, duizend rode
Veel gewonden, nog meer doden,
Wat de Luftwaffe niet kan
Doet de F-Side in Rotterdam
Doet de F-Side in Rotterdam


Sorry, kon het ff niet laten :razz:
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

12-03-2003 19:09

ja, dank je kiron...we weten wel dat je ajacied bent. erg leuk, maar nu is er genoeg over gezegd.

over bordvervuiling gesproken
groetjes Da Fox
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

12-03-2003 19:38

Ik hou niet van Ajax, en al helemaal niet van Feyenoord, men zal wel weten waarom... Ik heb de wedstrijden gewoon objectief bekeken. Hoewel ik graag zie dat Ajax er in de 1e rond wordt uitgedonderd, is het goed voor het Nederlandse Europese ( :roll: ) voetbal...

Met in deze discussie neutrale groet,

Sjoerd
John Pannekoek
Berichten: 2757
Lid geworden op: 18-02-2002 01:00
Locatie: Leidschendam

12-03-2003 19:54

Right on Foxy Fox strot,

Bordvervuild Ajax pakken!!!

Right on Sjoerd, ben ook neutraal!!!

"Hoort wie klopt daar watjes"
"Hoort wie tikt daar ratjes"
"Hoort wie keilt een baksteen door je raam"
"'T zijn die Gele zeker 't zijn die Groene zeker, zal 's evuh vraguh naar de naam"
"DEN HAAG.....DEN HAAG.....DEN HAAG!!!!!"
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

12-03-2003 21:09

Koffietafel Praat
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

12-03-2003 23:05

Zeker, dit moet kunnen een keer!

allemaal

Hand in hand kameraden..hand in hand..voor feynoord 1.. geen woorden maar daden ik leef voor feyenoord 1 :razz:

feyenoord groeten
Gebruikersavatar
Hans Brinkel
Berichten: 5271
Lid geworden op: 04-02-2003 01:00
Locatie: Zoetermeer
Contacteer:

12-03-2003 23:39

Kiron....Om ziek van te worden!!..echt te zielig voor woorden die liedjes!!
Johan Scheepers
Berichten: 474
Lid geworden op: 25-06-2002 02:00

12-03-2003 23:48

Ach, all die ingewikkelde liedjes daar, hier Kennen we alleen.

BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH
BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH BOERUHHH


met voor PSV zijnde groet <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:J0H@N" class=bericht>J0H@N</a><!-- BBCode auto-mailto end -->



<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Johan Scheepers op 2003-03-12 23:49 ]</font>
Gebruikersavatar
Ruud Laros
Berichten: 797
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: delft

12-03-2003 23:59

> --Als Ronald Koeman in de hemel komt wil God hem spreken.
>
> "Luister Ronald, wat jij voor Ajax hebt betekend is niet niks en daarom
> krijg jij je eigen huisje.
> Let wel: dat krijgt hier bijna niemand!!
>
> God pakt Ronald aan de hand en neemt hem mee naar een bungalow in de
verte.
>
> Als ze bij het huisje aankomen ziet Koeman dat op de deur het logo van
zijn
> club zit.
>
> In de voortuin wappert de Ajax -vlag. Koeman denkt:"Zo,zo, niet verkeerd.
> Hier hou ik het wel uit".
>
> Hij draait zich om en....Hij gelooft zijn ogen niet!!
>
> Op een wolk hoog boven hem staat een gigantisch paleis.
>
> Het dak wordt gesteund door zuilen en rondom loopt een balustrade.
>
> Het paleis is in de kleuren rood-wit geschilderd en overal ziet Koeman
> Feyenoord vlaggen, -graffiti en -symbolen.
>
> Uit gigantische luidsprekers waait nog net het "Hand in Hand Kameraden"
> zijn kant op.
>
> "Waaaaaaaaaaaat?", zegt Koeman, "woont daar Bert van Marwijk?
>
> Waarom? Van Marwijk heeft nog geen zak gepresteerd? En dan krijgt hij zo'n
> huis? Belachelijk!!!!!
>
> God kijkt Koeman diep in de ogen. "Dat is niet het huis van Van Marwijk,
> "daar woon ik".
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

13-03-2003 00:05

Toch denk ik dat er hier meer boeren wonen Johan(iig betere :grin:). En over de oorsprong van die leus ben ik ook niet helemaal zeker... Ik zal de koningin vragen om een onderzoek naar je in te stellen, omdat je integriteit wel misschien eens niet zo heel erg goed zou kunnen zijn...

Sjoerd
Michael Bouman
Berichten: 517
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00

13-03-2003 02:10

Beste Kiron,

dat jij een fanatiek Ajax supporter bent dat geloof ik graag. Dat zo'n topic (discussie) op jouw favoriete board geopend word vind ik ook prima.

Een hele grote maar:

Jouw reactie's hierin zijn nogal extreem:

Je gaat hier liedjes zingen waar woorden in voor komen waar sommige mensen die dit lezen aan lijden of familie hebben die deze z*ekte hebben.

Je hebt het over de Ajax-Joden. Als je enigzins op de hoogte bent van de geschiedenis van Ajax dan zou je moeten weten dat Ajax niet door Joden is opgericht en zich daar in het verleden meermaals van heeft dedistanseerd. Er is zelfs een tv-speciaal speciaal aan dit onderwerp gewijd.
Het rare blijft echter wel dat elke supporter van welke club dan ook die het woord joden in de mond neemt vervolgd kan worden. Terwijl de Ajax "supporters" dit tot in den treuren mogen roepen en de Arena vol hangen met Israelische vlaggen, met de joden-ster daarop.

Over wat de Luftwaffe wel of niet kan, tja zielig(voor wie?)

Ik heb je ooit een keer aangesproken over je heftigheid van reageren in BTW discussie's. Je gewezen op het feit dat als je het allemaal ietsje genuaceerder brengt je misschien een veel hoger rendement haalt uit je booschap.

Tja, sommige mensen blijven hardleers....


Met Haagsche groet, MB
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

13-03-2003 08:45

Michael,

Wat betreft dat Joden gedoe....... Niet iedereen die het woord Joden in de mond neemt wordt gestraft. Ook tegenstanders niet...... Het in de mond nemen van het woord Joden in combinatie met racisme (wat heel vaak voorkomt) wel. Waarom Ajax supporters niet gestraft woorden? wat wij doen is géén racisme. Met ons zelf als Joden verklaren benadelen wij niemand, ook is het geen beleding maar een eerbetoon.

Waarom blijf ik hardleers? omdat ik je mening niet deel? Sorry hoor, maar ik hoef niet alles aan te nemen van mij hier op het board vertelt wordt. Een eigen mening hebben heeft niets te maken met hardleers zijn.

Dat de ziekte kanker een verschrikkelijk iets is en veel slachtoffers maakt is zeker bekend. Het is zeker niet leuk (understatement) voor de slachtoffers en nabestaanden. Echter in mijn omgeving is het op genomen in het het huidige straatbeeld en straattaal. Net zoals Tering en Tyfus. Ook beide ziektes. Wel vreemd dat als je iemand de tering in wenst, niemand daarover valt. Het is gemeengoed geworden, hoe erg het ook is.

Laat duidelijk zijn: Ik wens niemand deze of welke ziekte dan ook toe!!!

Met verduidelijkende groet,

Kiron

_________________
Betaalwatervissers en betaalwaterverhuurders zijn medeplichtig aan de diefstal van, de mishandeling van, en de moord op de vis die zij zo graag zeggen te vangen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kiron Zaal op 2003-03-13 09:11 ]</font>
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

13-03-2003 10:47

Kiron,

Als ik een Jood was, zou ik me zeker wel beledigd voelen, omdat ik dan als keurige burger met die voetbalsupporters(hooligans) geassocieerd wordt.

Ook al zijn ziektes bij jou in het straatbeeld opgenomen. Hier komen mensen uit heel Europa,en t straatbeeld is niet overal hetzelfde.
Ik heb zelf ook een aantal gevallen vandicht bij mee gemaakt, en ik doe daar ehlemaal niet moeilijk over. Maar denk voortaan ff na voordat je t zegt...

Groetjes, Sjoerd
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

13-03-2003 10:48

Kiron,

Als ik een Jood was, zou ik me zeker wel beledigd voelen, omdat ik dan als keurige burger met die voetbalsupporters(hooligans) geassocieerd wordt.

Ook al zijn ziektes bij jou in het straatbeeld opgenomen. Hier komen mensen uit heel Europa,en t straatbeeld is niet overal hetzelfde.
Ik heb zelf ook een aantal gevallen vandicht bij mee gemaakt, en ik doe daar ehlemaal niet moeilijk over. Maar denk voortaan ff na voordat je t zegt...

Groetjes, Sjoerd
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

13-03-2003 13:23

Geassocieerd worden met supporters is niet erg. De associatie met hooli's valt te veroordelen........ Maar als er geroepen wordt dat men superboeren zijn (psv roda enz) dan mag het wel? Denk dat veel boeren in heel nederland niet geassocieerd willen worden met de aanhang van psv en andere clubs uit het achterland. Hierboven wordt ook het woordje Boeruh gebruikt door een aanhanger van een andere club. Huichelachtig dat daar geen commentaar op volgt.... terwijl ik er gelijk op wordt afgerekent.

Wat betreft de aanwezigheid van meerdere culturen en hun (taal)gebruiken op het board. Ik ben hier niet de verantwoording schuldig tegenover een paar mensen die zich op de pik getrapt voelen. Echter, bij plaatsing heb ik wel degelijk enigzins rekening gehouden door de a te vervangen door een *. Mijn inziens is dit voldoende.

Groet, Kiron

PS. Sjoerd, ook ik heb één geval zéér persoonlijk meegemaakt........ Het zal wel mijn positieve kijk op het leven zijn dat ik mij niet laat leiden door alle tegenslagen in het leven.
jan witter

13-03-2003 13:30

Hallo Kiron

Laten we er nu maar over op houden want dit is een discussie die vele eeuwen gaat duren en waar men toch niet uitkomt, maar in ieder geval ben ik blij dat wij aan de zelfde kant van het stadion staan in geval ik ga....:smile:
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

13-03-2003 13:44

Hoezo 'achterland' !? laten we daar nu ook eens mee ophouden.

Misschien ben jij zo positief. T gaat mij er gewoon om dat je er domweg mensen mee kwetst. Of zij positief zijn weet ik niet en doet er niet toe, maar dat het zo is staat vast.

Met positieve groet,

Sjoerd
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

13-03-2003 14:33

Laten we er idd maar mee stoppen. Ieder zijn eigen meug.............

Niet staan Jan, maar stond.......Ik sta al enige tijd niet meer op zuid.

Groet,
Kiron

_________________
Betaalwatervissers en betaalwaterverhuurders zijn medeplichtig aan de diefstal van, de mishandeling van, en de moord op de vis die zij zo graag zeggen te vangen!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Kiron Zaal op 2003-03-13 15:12 ]</font>
Gebruikersavatar
Kevin van Etten
Berichten: 1472
Lid geworden op: 05-03-2002 01:00
Locatie: Eindhoven

13-03-2003 14:48

Ja zullen we maar stoppen! :grin: anderz loopt het uit de hand

groeten

kevin
Gebruikersavatar
Sjoerd Groot
Berichten: 2227
Lid geworden op: 05-06-2002 02:00
Locatie: Enschede
Contacteer:

13-03-2003 16:47

Ja, dan gaan er telefonische afspraken gemaakt worden voor op beurzen enzo. met 'risicomeetings' en alles erop en eraan :grin:

gr Sjoerd
Gebruikersavatar
Kiron Zaal
Berichten: 700
Lid geworden op: 28-01-2002 01:00

13-03-2003 17:35

ME-ers op Carp 2004 :grin:

Zorreg dat je erbij komt, bij de politie, bij de politie,
Zorreg dat je erbij komt, bij de politie moet je zijn,
Je staat voor lul voor 100.000 mensen, die je allemaal je graf in wensen,
Zorreg dat je erbij komt, bij de politie moet je zijn.

Sorry Sjoerd, ik beloof het je, vanaf nu zal ik niet meer "zingen" :razz:
Christiaan van Klaveren
Berichten: 1178
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Zaandam
Contacteer:

13-03-2003 17:44

Hooligans verpesten heel het voetbal voor al de 'normale' supporters die hun hart wel op de goeie plaats hebben zitten.
Gezang met de woorden 'Joden' erin, hebben niets gericht tegen de 'Joden' alsin de mensen die 'Jood' zijn, maar voor de Ajacieden die op het veld staan.

Als iemand op z'n duim sluit komen er ook de nodige scheldwoorden uit, en dat is ook niet om de mensen met een ziekte te beledigen. Ik snap best dat sommige mensen zich aangesproken voelen, maar ik denk ook wel dat de meeste weten dat het niet persoonlijk naar hun gericht is.
Gebruikersavatar
Kees Vaags
Berichten: 934
Lid geworden op: 06-01-2002 01:00
Locatie: Aalten

13-03-2003 18:01

eeehhh...christiaan, ik geloof dat deze disc. was afgesloten door de meest nabij betrokkenen. bij deze dus amen, en dat de beste kampioen mag worden.

met voetballiefhebbende groet