Maarrrr ik denk dat Nederland wel de groepsfase doorkomt!
 Zullen wel stranden in de halve finales
  Zullen wel stranden in de halve finales   dat denk ik
  dat denk ik  
 Zullen wel stranden in de halve finales
  Zullen wel stranden in de halve finales   dat denk ik
  dat denk ik  

)
) Winner EK 2008 - The Netherlands
  Winner EK 2008 - The Netherlands   *kwijl*
  *kwijl* ze kunnen nog net winnen van luxenburg hebben verloren van wit rusland hebben niet 1 keer gewonnen van roemenie en spelen ook nog verschrikkelijk slecht en scoren ook nog heel weinig en hebben een pruts verdeging, hebben met zware mazzel met 1 tegen 0 in de laatste min van albanie gewonnen .nou iets positiefs voor de mensen die denken dat ik alleen negatief denk ,ze komen tot nu toe altijd de eerste ronde door spelen beter tegen sterke landen en hebben een wereld keeper verder kom ik eigenlijk niet
 ze kunnen nog net winnen van luxenburg hebben verloren van wit rusland hebben niet 1 keer gewonnen van roemenie en spelen ook nog verschrikkelijk slecht en scoren ook nog heel weinig en hebben een pruts verdeging, hebben met zware mazzel met 1 tegen 0 in de laatste min van albanie gewonnen .nou iets positiefs voor de mensen die denken dat ik alleen negatief denk ,ze komen tot nu toe altijd de eerste ronde door spelen beter tegen sterke landen en hebben een wereld keeper verder kom ik eigenlijk niet   maar laten we het beste hopen dat nederland europees kampioen word
 maar laten we het beste hopen dat nederland europees kampioen word  gr harald
 gr harald 

Gerardo Heezen schreef:Duitsland of Italie
die Duitsers zitten weer in de makkelijkste poule zoals altijd, maar als Nederland de groepsfase overleeft en goed speelt tegen Italie en Frankrijk komen wij ook wel ver
B. van Thiel schreef:We nemen Douwe Egberts mee voor de punten , teveel ajax of ex ajax , wordt niks.
 ) maar Kuijt moet spelen, die kerel is beresterk, veel ervaring, wedstrijdritme en vooral die energie, maar niet als spits maar dan in zijn liverpool-rol.
 ) maar Kuijt moet spelen, die kerel is beresterk, veel ervaring, wedstrijdritme en vooral die energie, maar niet als spits maar dan in zijn liverpool-rol.