Invloed van karpervissen op je privéleven

Gebruikersavatar
justin feunekes
Berichten: 85
Lid geworden op: 03-09-2006 15:43
Locatie: heukelum
Contacteer:

29-10-2007 21:58

veel gezeik met mun vriendin van ::

ga je nou alweer .... ?

ik jah ....

ow :(

dat soort dingen .... minder vaak uitgaan ...

bende thuis van terugkomst van het vissen ...
dus gezeur van mun moeder ...

minder snipper uren over aan het eind van het jaar ...



voor de rest valt het wel meej

mvg justin feunekes
sonic sk4 / shimano 4500 / delkim txi+ontvanger. pacific 550 marine 20pk mercury
Gebruikersavatar
Albert van Benthem
Berichten: 319
Lid geworden op: 07-07-2006 14:38
Locatie: Oosterwolde (Fr)

30-10-2007 07:47

Mourad, ik zie het anders:

Welke invloed heeft mijn privé leven op het karpervissen.. :lol:
Melk nooit mannetjesgeiten...

http://vimeo.com/9069111
Flip Scheggetman
Berichten: 28
Lid geworden op: 03-09-2006 14:02
Locatie: Hoge Hexel

30-10-2007 08:11

Hoi allemaal,.. Als ik na 6 weken werken weer in Nederland ben, ga ik meestal na wat extra slaap, vissen. Mijn vrouw maakte onlangs de opmerking blijf nou eerst eens een paar dagen thuis, gezellig.
Vervolgens,.... ik kan beter bij mijn moeder gaan wonen, ik zie je nooit.

Als je nog een keer gaat vissen, ga ik bij je weg,........Ik zal ze missen.


Tight lines,

Flip
barry stevens
Berichten: 864
Lid geworden op: 17-07-2005 01:37
Locatie: amsterdam

30-10-2007 08:45

zoals velen bekenden van mij weten is dat ik totaal geen priveleven had in mijn fanatieke tijd.....vrienden had ik in de viswereld,maar aan de andere kant wilde ik nooit meer met andere vissen,om het feit dat de grotere vissen misschien voor me neus weggekaapt worden.

Je kan dan wel een hoop vissen en ook zware jongens vangen,maar op een gegeven moment ga je toch relativeren.....vandaar dat er een 5 jaar geleden een afkeer kwam tegen het karpervissen,met gevolg dat ik het echt geen moer meer aan vond.Ik was gewoon uitgeblust en het ergste vond ik op een gegeven moment die hele T.....zooi mee naar de waterkant slepen....man man man,wat een hel was dat altijd.Daar begon het mee.

Toen kwam er een meissie in me leven,van wie ik nu nog zielsveel van hou en een koter van heb.Tot begin dit jaar wilde ik al me spullen verkopen en ik was er dan ook echt klaar mee.Gelukkig had ik geen geld nodig,dus heb het laten staan.....in de zomer is de zin dan toch weer terug gekomen en vis weer regelmatig me uurtjes,zelfs overdag,wat ik normaal zelden deed.Het is wel plannen met een gezin,maar haal meer voldoening eruit,dan dat het een verplichting word om te gaan vissen(want zo voelde het toen wel)......
www.castmarine.nl

alles voor de karpervisser op het gebied van elektromotoren/accus/laders/rubberboten/buitenboordmotoren etc
Marcel Mos
Berichten: 256
Lid geworden op: 03-11-2004 01:21
Locatie: Zwartewaal
Contacteer:

30-10-2007 08:49

vissen.

mja al heel me leven een deel als me leven.
Als klein kind met pa en opa mee.
Daarna zelf klooien op het water.
Toen even er uitgeweest.
Fanatiek gaan feederen daarna.
En zo weer terug bij het karperen.
Besmet geraakt door het zeebaars virus.
Helemaal bezeten van het snoeken vanuit de boot.
En nog steeds Karperen.

Of tewel...welk prive leven.

Wel een zoontje van bijna 7 (verslaafd aan meegaan met vissende pappa)
En een nog steeds mopperende maar gelukkig vrouwtje volgens haar zeggen.

Groetjes marcel.
Een dag niet gevist = een dag niet van de natuur genoten.
Martijn Nederpel
Berichten: 4864
Lid geworden op: 28-02-2002 01:00
Locatie: leeuwarden

30-10-2007 18:12

- Eerste eis aan de vriendin, moet alleen kunnen zijn..
-Huis gekocht met het oog op vissen (aparte ruime bijkeuken annex boilie en materiaalschuur.
- Auto gekocht met het oog :roll: op vissen.
- Werk: relatief veel vrije tijd..met het oog op vissen
- Vrienden/ kennissen groot gedelte uit het viswereldje

Voor de rest heeft het weinig invled op mijn prive leven....
Gebruikersavatar
Jeroen Neef
Berichten: 1590
Lid geworden op: 27-07-2004 23:46
Locatie: Gilze
Contacteer:

30-10-2007 19:58

Jooow Robert, schitterende posting!

Zal ik jullie eens een geinig verhaal vertellen, bij mij heeft het karpervissen invloed gehad op mijn prive leven.
Ik heb er mijn vrouw door ontmoet, die werkte bij het Kruidvat.
Daar leverde ik altijd mijn fotorolletjes in.
Daarna heb ik haar op de beurs in Zwolle ten huwelijk gevraagd tijdens een lezing van Sjakie en de polderboy's.
Toen gingen we trouwen en heeft een zeer goede vriend en ex bestuurslid van de KSN de fotoreportage gemaakt. Hij is namelijk fotograaf. Best bizar eigenlijk, allemaal door een beetje vissen.

Maar ik geef toe ik ben nog wel eens jaloers op jongens zoals jij Robert.
Full time knallen, rokertje erbij en genieten.
Maar goed als ik dan thuiskom en die kleine hangt aan mijn broekspijpen is het weer goed.
Ook met dat ene nachtje in de week kun je nog aardig je visje vangen gelukkig. Maar Robert ik zou zeggen. Rock on!!!
These balls are...To The Bone. http://www.ttbbaits.com
www. thegeckobrothers.sucks.nl
http://www.karperstudiegroep.nl
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

30-10-2007 20:58

Ik ken dat het klink mij bekent in de oren, dat was bij mij ook zo, moet je alweer vissen, of nou nou de hele zaterdagavond weg, je gaat toch niet weer van het weekend hé
Ik heb het roer resoluut om gegooid en her opgevoed met een straffe training, ze wou graag een nieuw blauw servies van ik weet niet hoeveel delig, en het was behoorlijk prijzig, en de eerste de beste avond hielp ik haar mee met vaat afdrogen, het eerste kopje kletterde al op de grond ... stuk,( daar ging een tientje), o sorry het moet nog effe wennen, twee keer goed en daar ging de theepot , o sorry ( 2 tientjes) ik ben ook zo onhandig, stop maar stop maar ik doe het liever zelf, twee dagen later vroeg ik of ik weer kon helpen met het opruimen en afwassen, maar dat deed ze liever zelf, toen bood ik aan om de was in de machine te doen, ja maar wel op 40 graden zetten want het is wol, ik heb hem op kook was gezet, en toen de machine klaar was waren het allemaal baby truitjes, als ik nu vraag moet ik je effe helpen zegt ze nee dat hoeft niet, heb je niks anders te doen, of ga lekker vissen!!! :P
CN
Unicorn Carp Fisching
dennis scherjon
Berichten: 421
Lid geworden op: 13-02-2006 10:11

31-10-2007 07:54

Je bedoelt ;de invloed van je priveleven op je karpervisserij :lol:
peter andrae

31-10-2007 08:04

Wat zal er een hoop servies goed sneuvelen deze week.


8)
Gebruikersavatar
Cor Nannings
Berichten: 1248
Lid geworden op: 21-03-2002 01:00
Locatie: Hoorn

31-10-2007 19:24

Kost een paar centen maaar dan hebie ook wat. :P :lol:
CN
Unicorn Carp Fisching
Gebruikersavatar
Leon Broekhuizen
Berichten: 119
Lid geworden op: 23-05-2007 17:54

31-10-2007 19:27

ik ging tot 2 jaar terug fanatiek stappen, elk weekend was het logisch om uit te gaan, een hele vriendegroep, op de brakke zondag muziek maken met een groepje, er is nix meer van over heb alleen nogmaar visvrienden, en een meisje die het langzaam is gaan respecteren dan ik het vissen belangrijker vond.

nu ga ik maar af en toe is uit, en als ik daar ben denk ik van ja:" ik had nu ook lekker kunnen vissen.

mijn ouders denken dat ik geopsedeert ben, ben ik niet aan het vissen, ben ik wel boilies aan het maken, of rigjes knopen.

mijn school doe ik net genoeg aan, haal net allemaal voldoendetjes.
en dan werk ik op ztrdag, ja je moet toch je hobby kunnen betalen he.

grtz leon
mvg Leon