Vervoer naar je stekkie

Gebruikersavatar
remco de koster
Berichten: 1034
Lid geworden op: 03-04-2006 11:11

16-01-2007 23:06

ik heb ook gewoon maar een camping stretchertje hoor 15euro geloof ik misschien minder licht goed genoeg
Gebruikersavatar
Gerard Brondijk
Berichten: 1233
Lid geworden op: 08-07-2006 08:57
Locatie: Friesland
Contacteer:

17-01-2007 08:22

matthijs den Dunnen schreef:dit is een vraag aan alle mensen van ongeveer mijn leeftijd die nog geen rijbewijs of iets dergelijks hebben

als ik mijn spullen pak en die in mijn fietskar doe past het er ten 1e niet in en ten 2e halverwege valt de helft er weer uit of ik moet alles er zo hard in stampen dat alles kapot gaat.
ik vin die rit naar mijn stekkie egt zo zwaar klote

en ik weet niet hoe ik het anders kan doen mijn ouders gaan mij niet elke keer brengen

dus mijn vraag:

hoe doen jullie het vervoer naar je plek, als je gaat fietsen, ofzo past het allemaal in je kar of achterop :lol: en hebben jullie nog tips hoe ik het in moet pakken ofzo?


t lukt mij wel ik gooi zo veel mogelijk in de kar en zet de stretcher met zon spin vast daar onder de hengels en het overige met een grote rustas op me rug en als ik meer mee neem ga ik of met de boot of laat me ouders me bregen en als ik wil kan ik me ook af laten zetten door een jongen bij mij uit de buurt die ook op karper vist


Gerard
KSN
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

17-01-2007 09:17

Matthijs
Bij mij gaat het tot nog toe nog allemaal net ben bang dat het vanaf vandaag niet meer passen gaat want heb n nieuwe slaapzak bestelt en die neemt uber veel ruimte in beslag. Voorheen had ik ook een slaapzak maar die lag altijd boven alles in m'n kar dubbel gevouwen maar bij deze zit een GROTE tas bij maar die kun je wel als rugzak gebruiken doormiddel van die hengsels om je armen te doen. Ik heb altijd een grote carryal in de kar zitten een slaapzak emmer met voer grondzeil slaapzak laarzen buzzerbars en bankstics. Op de deksel van mij kar leg ik altijd een mij strecher op daar op leg ik m'n pouches (3 x) 2 voor de hengels en molens en 1 voor schepnet werppijp en weegzak daar langs m'n oval daaroverheen mijn onthaakmat en dat alles zet ik vast met 2 spinnen die ik vast maak aan het frame van rechtvoor naar links achter en anders om. M'n vismaat is nu aan het lessen moet binnekort op dan krijg ik hem z'n viskar (lijkt meer op een aanhanger :lol: ) daar past de slaapzak wel in. Maar als hij geslaagt is zullen we veel met de auto gaan dus is de viskar niet echt meer van toepassing.

Mvgr Diëgo
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

17-01-2007 10:34

ik denk dat als ik ook zo kar als jullie heb dat het probleem is opgelost maar ik heb niet egt veel zin om een nieuwe te kopen want deze is ook goed maar een beetje klein.

heb nu deze

[img][img]http://img138.imageshack.us/img138/4500/kidcarcityys4.jpg[/img][/img]

met een vlaggetje :lol: maar wel helemaal verbouwt
model is helemaal het zelfde
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

17-01-2007 20:00

Vette driewieler 8)
Hoe bevestig je die aan je fiets als ik vragen mag?
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
matthijs den Dunnen
Berichten: 996
Lid geworden op: 16-08-2006 15:37
Locatie: Hoog-blokland

17-01-2007 21:47

ja ik heb het oude
met zo`n stang ervoor
zier er niet uit maar tot nu toe wel efficent
diëgo truijen
Berichten: 399
Lid geworden op: 19-08-2006 22:38
Locatie: someren

17-01-2007 21:52

Maakt toch niet uit of het er uit ziet of niet als je spullen er maar goed en veilig in en op gaan. Alhoewel ik toch liever met een groene of zwarte viskar rondfiets dan met een knal roze of zo :lol:

Mvgr Diëgo
Als ze me missen.
Dan ben ik vissen.

http://www.carpproducts.nl neem een kijkje vele artikelen online voor mooie prijzen.
jogi deij
Berichten: 6
Lid geworden op: 12-10-2006 15:21
Locatie: moerbeke (belgie)
Contacteer:

17-01-2007 23:17

Ik neem altijd al mijn spullen op mijn scooter mee, maar ik beperk redelijk in materiaal. Voor dagvissen heb ik een stoel, tas foudraal en onthaakmat, de stoel en onthaakmat zet ik tussen mijn benen en de tas en foudraal gaan over me schouders.

Als ik nachten ga, heb ik ook nog een slaapzak en een stretcher ipv die stoel mee. Het is wel best lnk Met een hoop meet en paswerk kom je al een heel eind en vooral beperken in je materiaal.

Grt Jogi
(foto komt nog)
[/url]
Gebruikersavatar
Mark Brouwer
Berichten: 975
Lid geworden op: 02-03-2005 14:08
Locatie: Nuenen

17-01-2007 23:29

Foudralen over mijn schouder heb ik slechte ervaringen mee. Zet het spul dan ook liever in de auto, maar wanneer ik die niet tot beschikking heb ook in de fietskar.

Benodigdheden:
Tasje formaat struintasje
2 Pouches (met 2 hengels en 1 net)
4 banksticks incl de piepers
Stoel (recliner = voor dikke konten :lol: )
Haakmatje

Het grote reduceren....

Meer heb ik dus echt niet nodig, en ik kan me niet voorstellen dat jullie tijdens een simpele dagsessie echt karren vol materiaal meeslepen en dat dan ook echt gebruiken.
"Dode brasem vangen, da's pas erg!"
Gebruikersavatar
Rolf Bril
Berichten: 468
Lid geworden op: 07-11-2005 17:43
Locatie: hardenberg

18-01-2007 15:06

spinnen en snelbinders.
niels bennink
Berichten: 384
Lid geworden op: 13-03-2005 08:38

18-01-2007 15:19

Hans Brinkel schreef:Heb ook een aantal jaren met een fietskar lopen klooien...is wel weer een poosje geleden hoor! :lol:

Minimalisme is het woord (Hoi Bas :D )...alle overbodige herpak tasjes verwijderen.
foedraal is ook niet noodzakelijk
Grootste probleem was voor mij toen ook altijd de...stretcher.

Maar als ik zo de jonge leeftijden zie...dan kunnen jullie toch best zonder die luxe comfort van een stretcher :roll: ??
Wij oudjes zijn niet meer zo soepel en wij kunnen dus niet meer zonder die comfoort :D
Alternatieven zijn..slaapmatje, matras, opvouwbare legerveldbed (kosten meen ik iets van 25 euro bij Bristol of voor nog minder op de marktplaats)
Maar ja...dat zal allemaal wel niet zo stoer zijn 8)

succ6 met je keuze
HB


Heb jij al eens op zo'n oprolbaar matje geslapen? Niet echt comfortabel.
Aangezien ik nog al wat nachtjes per jaar vis wil ik niet elke morgen met rugpijn wakker worden. :wink: Onder een stretcher kun je ook nog tassen ofzo zetten. Ook een voordeel.

Groet, Niels
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

21-01-2007 18:40

Afbeelding

Ik ben de foto helaas kwijt, maar met een beetje minimaliseren lukt het ook wel met alleen de fietstassen


Eenmaal aan het water is dit echt ideaal om mobiel te vissen en snel te kunnen verkassen:
Afbeelding
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Dirk Maatman
Berichten: 788
Lid geworden op: 29-11-2005 19:08
Locatie: thuis
Contacteer:

21-01-2007 21:10

Boot is inderdaad ideaal.
.
Pascal Krebbers

23-01-2007 00:48

Vroegah, in de tijd van de aardappel, kittekat, mais, trouvit etc en toen ik ook nog op de fiets naar het water ging had ik alleen mijn packaseat mijn foudraaltje met hengels, landingsnet, steunen met losse optonics (dus geen rodpod) en plu (toen had je nog ook nog geen bivvy) bij me en misschien een extra tassie of rugzakkie met drink en etenswaren. :o
Als ik het nu allemaal lees, maar ook als ik nu zelf :oops: :oops: met mijn auto statisch ga vissen sjouw ik me echt de pleuris met mijn foudraal, oval, tas, strechter, voer, extra tas en weet ik veel wat nog meer. Heb dus nog geen trolley maar zou er bijna een aanschaffen :lol:
Gebruikersavatar
robin de graaf
Berichten: 432
Lid geworden op: 27-06-2004 20:50
Locatie: heemskerk
Contacteer:

23-01-2007 15:30

Daaf Wolters schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto=CIUCBXRZ

Ik ben de foto helaas kwijt, maar met een beetje minimaliseren lukt het ook wel met alleen de fietstassen


Eenmaal aan het water is dit echt ideaal om mobiel te vissen en snel te kunnen verkassen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=A84PSMYV


Waar laat je die buitenboordmotor en je pomp? :o

ik heb zelf een viskar. die men vader heb gemaakt :P
En soms brengt ie me ook wel 8)
Wouter Bos schreef:"Ik begrijp dat niet, mensen die vissen. Volgens mij heb je dan zo'n slecht huwelijk"
Gebruikersavatar
Wout Allers
Berichten: 36
Lid geworden op: 15-08-2006 22:55

23-01-2007 17:14

hallo, ik zelf heb nu sinds pas een auto... maar nog niet er mee gevist... daarvoor.. dus afgelope zomer.. ging ik altijd same met me maat op de fiets.. we hadde een omaboodschappekarretje allebei... die we agter onze fiets vastbonde... en geloof me als je eenmaal weet hoe je er alles precies op kan zette.. en elke plaats kan benutte.. krijg je een heleboel mee... wij hebben zelf ook een hele boel zooi, en als extra's nog is boot en voerboot.. en dit gaat gewoon mee...
Gebruikersavatar
Daaf Wolters
Berichten: 4012
Lid geworden op: 02-03-2003 01:00
Locatie: Hengelo

23-01-2007 19:01

robin de graaf schreef:
Daaf Wolters schreef:http://www.mijnalbum.nl/Foto=CIUCBXRZ

Ik ben de foto helaas kwijt, maar met een beetje minimaliseren lukt het ook wel met alleen de fietstassen


Eenmaal aan het water is dit echt ideaal om mobiel te vissen en snel te kunnen verkassen:
http://www.mijnalbum.nl/Foto=A84PSMYV


Waar laat je die buitenboordmotor en je pomp? :o

ik heb zelf een viskar. die men vader heb gemaakt :P
En soms brengt ie me ook wel 8)


Pomp is niet zo moeilijk, moet toegeven dat in dit geval de boot en motor niet op mijn kar lagen.
There aint no way but the hard way!

Spiegel gevangen op het Twentekanaal? Skp@ksnregiooost.nl
Gebruikersavatar
Dirk Maatman
Berichten: 788
Lid geworden op: 29-11-2005 19:08
Locatie: thuis
Contacteer:

23-01-2007 20:10

Ik heb de zodiac ook altijd meegekregen op mijn viskar. Moet wel zeggen dat ik nu wel 1 wiel uit fatsoen heb gereden hahaha. De bepakking voor 2 man werd hem iets teveel af denk ik. 8)
.