Leuk voor de vijver

Gebruikersavatar
jordyopthof
Berichten: 1606
Lid geworden op: 05-01-2002 01:00
Locatie: Zuid-Holland

26-11-2006 17:53

Heren,

naar aanleiding van mijn mail aan de adverteerder de volgende reactie.


Beste visliefhebber,

Ten eerste bied ik mijn excuses aan voor het plaatsen van deze advertentie.
Ik hoop dat u hem niet al te serieus genomen hebt. Ik zelf ben namelijk een fervent visliefhebber en vang dan ook met enige regelmaat snoeken van dit soort afmeting. Echter, mijn visvrienden wil dit niet lukken. Om hen te jennen heb ik deze advertentie geplaatst, met andere woorden: lukt het jullie niet? ik vang er zoveel dat ik er wel een handeltje in zou kunnen beginnen.
Echter de werkelijkheid is dat ik natuurlijk ook liever de vis terugzet en hem later weer vang dan dat ik er bij wijze van spreke 50 euro voor zou krijgen.
Ik zou hiermee mijn eigen hobby kapot maken want zoveel snoeken zijn er niet meer. Ik zelf erger me ook als ik hoor dat er Poolse stropers half Brabant en Limburg leeggevist hebben op snoekbaars. Ik kan me dan ook goed de reacties van Marktplaats lezers begrijpen. Voor diegenen die dan ook graag een snoek willen kopen moet ik je dus teleurstellen. En diegenen die zich stoorden aan deze advertentie kan ik geruststellen: Ik heb geen snoek verkocht en zal ook geen snoek verkopen in de toekomst.

Groetjes
Mr. Pike
Geniet van alle vissen, klein en groot. Maar, zodra de het genieten van klein verdwijnt is het wellicht tijd om te stoppen...
Gebruikersavatar
Marco Mensing
Berichten: 5504
Lid geworden op: 18-09-2002 02:00

26-11-2006 18:15

Déjà vu ...
CarpeR Diem