ik zie trouwens best veel stemmen voor maar ik zie er maar weinig die voor gepost hebben.
Benny van de Werfhorst schreef:Ik heb TEGEN gestemd.
Waarom? Als iemand echt alcohol wil nuttigen, dan komt ie toch wel aan
de drank. Tevens: Hoe wil men er op controleren?
groetjes Benny
Remko Oude Elferink schreef:regels helpen toch niet.. mensen komen er toch wel aan..
ze moeten het bij de bron aanpakken.. bij de ouders dus!! ik heb van mijn ouders nooit mogen zuipen totdat ik een jaar of 15-16 was.. en zelfs daarna kreeg is wel eens een uitbrander omdat ik teveel gezopen had.. maar dat was meestal omdat ik dan een emmer vol had gekotst en niet had opgeruimd.. maar na een paar keer laat je dat ook wel en drink je zoveel totdat je net niet hoeft te kotsen.
laatst kwam ik ff bij mijn broertje in de keet. en daar zaten ook 3 a 4 jonges van een jaar of 13 gewoon sterke drank te zuipen.. en niet zo weinig ook.. denk dat ze mij zelfs onder de tafel konden drinken. als dat mijn kinderen waren kwamen ze echt niet meer de deur uit om naar de keet te gaan.. maarja alles kan en mag tegenwoordig omdat de ouders druk bezig zijn met hun eigen carriere en de kinderen maar laten lopen..
en je maakt mij niet wijs dat de politie niet weet waar deze keetjes staan.. gewoon een inval doen en flinke boetes uitdelen... niet alleen de kinderen maar ook de ouders!!
Jaime Bennett-Leaver schreef:mee eens![]()
heb pas toen ik 16 werd mogen zuipen daarvoor wou ik het niet eens![]()
mvg Jaime